سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، دوری گزیدن از نیرنگ است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :12
بازدید دیروز :69
کل بازدید :146537
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/9
7:9 ص

دیزاین باغ تالار عروسی: در مراسم عروسی و زمان برگزاری آن ، خانواده های عروس و داماد تلاش می کنند تا بتوانند به بهترین شکل از مهمان های خود پذیرایی کنند و مراسم عروسی شان را برگزار کنند. زمانی که می خواهید تالار عروسی را انتخاب کنید باید به تزیئنات و زیبایی های تالار دقت کافی داشته باشید.

طراحی و دیزاین باغ تالار عروسی

اگر می خواهید تالار عروسی تان فوق العاده باشد پس باید بدانید تالار و تزئینات آن نقش مهمی در برگزاری مراسم دارند. در ادامه این پست به بررسی برخی از ویژگی ها پرداخته ایم که کمک می کنند تا شما بتوانید تالار عروسی تان را انتخاب نمایید.

نورپردازیتالار عروسی

همه ی ما می دانیم که برای دیزاین باغ تالار عروسینور پردازی نوعی فضای لاکچری را به وجود می آید و سبب می شود که  مراسمتان زیباتر نشان داده شودو در بهترین تالار برای جایگاه عروس و داماد از نورهای رنگی استفاده می کند که معمولا از نور بنفش و یا رنگین کمانی استفاده می نمایند.

فضای زیبا برای پذیرایی از مهمان ها

بهترین دیزاین باغ تالار عروسی به آن دسته ی اختصاص داشته است که فضای آزاد و مناسب را برای پذیرایی از مهمان ها آماده کرده اند. نباید فضا آنقدر کوچک و جمع وجور باشد که در زمان رقص و پایکوبی این امکان فراهم نباشد که از مهمان ها پذیرایی شود.

تزیئنات سالن و پرده ها

برخی از تالارها در انتخاب پرده ها و تزئینات بسیار دقت می کنند و به گونه ی آنها را انتخاب می نمایند که خلاف رنگ دیوارها باشد. بهتر است از پرده های روشن در سالن های با کف تیره استفاده شود. روکش صندلی ها و رومیزی ها از دیگر مواردی هستند که در زیبا نشان داده فضای تالار ، نقش مهمی دارند.

گچ بری سالن

در برخی از تالارهای عروسی دیده شده که از گچ بری های طرح جدید استفاده می شود که برای ایجاد جذابیت های بیشتر در سقف بکار برده می شوند. در میان این گچ بری ها از نورپردازی های ویژه نیز استفاده می شود که در نهایت جلوه ی بیسیار زیبایی را پدید می آورند البته گاهی = گچ بری های رنگی نیز برای زیباتر شدن بکار گرفته می شود.

میز و صندلی مناسب

همیشه سعی کنید تالاری را انتخاب نمایید که میز و صندلی های شیکی در آن استفاده شده باشد که مهمان ها برای نشستن دچار کمر درد یا خستگی نشوند. علاوه بر صندلی ها نباید آنقدر ارتفاع صندلی ها زیاد باشد که مهمان ها اذیت شوند . اگر سالن عروسی شما کوچک می باشد باید از میز و صندلی های کوچکتر برای فضا استفاده شود.


  
  

 

لاستیک، تا جایی که می‌دانیم محصول سرزمین آمریکا است ولی تنها از طریق انتقال آن به خاور دور و کشت در آنجا به این حد توسعه یافته است. نام Rubber به معنی پاک کن را پریستلی کاشف اکسیژن عنوان کرد. وی اولین کسی بود که قابلیت لاستیک خودرو در پاک کردن اثر مواد را مشاهده کرد. مواد لاستیکی تنها نتیجه تلاش در جهت تفلیحی و حفظ موادی چون افتیون، بوتادی‌ان و ایزوپرن بودند که ازتقطیر تخریبی لاستیک طبیعی بدست می‌آمدند، بدین ترتیب راه تولید لاستیک سنتزی گشوده شد.

با آغاز جنگ جهانی اول، خرید لاستیک انواع نامرغوب لاستیک از دی متیل بوتادی‌ان در آلمان و روسیه تولید شد. گودییر با کشف پخت لاستیک توسط گوگرد در سال 1839 به شهرت رسید. این کشف مشکل چسبانکی طبیعی لاستیک را حل کرد و آن را به صورت تجاری در آورد. بیشترین تغییرات فروش لاستیک به لحاظ تاریخی نتیجه محدودیت واردات لاستیک طبیعی به آمریکا بر اثر تهاجم نیروهای ژاپنی در سال 1941 بوده است. این حرکت سبب پژوهش و ساخت انواع لاستیک‌های سنتزی طی سالهای بعد شد.

دکتر و. س. کلکات، که در آزمایشگاه جکسون شرکت لاستیک خودرو دوپون پژوهش می کرد، متوجه تحقیقاتی که پدر نیولند در دانشگاه نوتردام انجام داده بود شد. نیولند کشیشی کاتولیک، رئیس دانشگاه نوتردام و شیمیدان بود. او با انتشار نتایج تحقیقاتش نشان داد که استیلن، هیدروکربنی که فرمولH2 C2 را دارد، تحت شرایطی لاستیک جرثقیل یک یا دوبار به خود اضافه می شود، و وینیل استیلن و دی وینیل استیلن،  لاستیک کامیون که مولکول های با فرمولC6H6، C4H4 هستند، ایجاد می کند. به عقیده کلکات ممکن بود این دیمرها و تریمرها آن قدر به واحد سازنده لاستیک طبیعی، یا ایزوپرن، شباهت داشته باشند که بتوان از آنها برای تهیه لاستیک مصنوعی استفاده کرد. عده ای از شیمیدانان زیر دست خود را در دوپون به این کار مشغول ساخت، اما موفقیتی نصیب شان نشد، بنابر این نزد والاس کارودرز رفت، که در ایستگاه آزمایشی دوپون که محل انجام

پروژه ها

 

لاستیک مصنوعی

قیمت لاستیک که برای نخستین بار با موفقیت تجاری همراه بودند، یعنی نئوپرن و تیوکول، هر دو برحسب تصادف تولید شدند. کشف نئوپرن شبه بخت یارانه و کشف تیوکول بخت یارانه بود.

   شیمیدانان با حرارت دادن لاستیک در شرایط تنظیم شده قیمت روز لاستیک و شناسایی قطعاتی که از تجزیه آن به دست می آمد، مطالبی در باره ساختار مولکولی لاستیک آموختند. یکی از این قطعات ایزوپرن بود، که ترکیبی پنج کربنی با دو پیوند مضاعف است. در سال 1920 هرمان استاودینگر مقاله معروفی نوشت که در آن برای ساختار فراورده های طبیعی مهمی نظیر لاستیک، سلولوز، و پروتئین ها، و نیز برخی مواد صناعی که ویژگی های مشابهی داشتند، توجیهی ارائه شده بود. لاستیک خودرو به نظر وی این مواد، که ظاهراً با ترکیبات آلی ساده تر تفاوت مرموزی داشتند، پلیمر بودند (این کلمه از دو واژه یونانی پلی به معنای چندین و مر به معنی پار یا قطعه مشتق شده است). پلیمرها از مولکول های عظیمی تشکیل شده اند که در آنها واحدهای تکرارشونده با همان انواعی از پیوندهای شیمیایی که در ترکیبات ساده تر دیده می شوند به هم متصل شده اند. به عنوان نمونه فرمول مولکول لاستیک کامیون چنین پیشنهاد شد:     فرض شد که تعداد زیادی واحد ایزوپرن "منومر" (یک پاره) در درخت کائوچو طی واکنش های زیست شناختی به یکدیگر متصل می شوند و مولکول های پلیمری بزرگ لاستیک به دست می آید.

    پس از آنکه این فرمول برای لاستیک راهسازی طبیعی پیشنهاد شد، تلاشهای زیادی برای تهیه نوعی لاستیک مصنوعی که ساختار مولکول و خاصیت ارتجاعی لاستیک به دست آمده از درخت را داشته باشد انجام شد. ایزوپرن در معرض کاتالیزورهای مختلفی قرار گرفت تا معلوم شود آیا به شکل چیزی مثل لاستیک پلیمریزه می شود یا نه. این تلاش ها به اندازه ای موفقیت آمیز بودند که مشخص شد نظریه استاد "ودینگر" صحیح است، اما جنبه های جزئی تر ساختار مولکولی ناشناخته بودند ،قیمت لاستیک   تا سرانجام کارل زیگلر در 1953 کاتالیزورهای تنظیم کننده لاستیک لودر آرایش فضایی را کشف کرد (در فصل 26 در باره این اکتشاف بخت یارانه توضیح داده شده است). معلوم شد که در لاستیک طبیعی آرایش واحدهای منومر ایزوپرن " تمام - سیس" است؛ این آرایش را می شد با کاتالیزورهای جدید در لاستیک صناعی تقلید کرد،لاستیک کامیون در حالی که کاتالیزورهای قبلی باعث ایجاد آرایش اتفاقی واحدهای سیس و ترانس می شدند. تنها از این موقع بود که تولید لاستیک مصنوعی مقدور گردید، به نحوی که تقریباً نمی شد فرقی بین آن و همتای طبیعی اش گذاشت. امروز مهم ترین عامل تعیین کننده استفاده از لاستیک طبیعی یا مصنوعی در ساخت تایر و تولیدات دیگر قیمت نفت است، که ماده اولیه لاستیک مصنوعی است

سایر پروژه ها


  
  

 

زمانبندی و جزئیات نصب پارتیشن اداری :مجموعه پارتیشن سازی دکومد با توجه به دارا بودن کادری با تجربه و مجرب و همچنین استفاده از نیروهای با تخصص در این زمینه توانسته ایم به تولید و نصب انواع پارتیشن اداریبا بهترین کیفیت دست پیدا کنیم و در زمان کوتاهی با توجه به در نظر داشتن خواسته ها و نیازهای مشتریانمان آنچه را که نیاز دارند در اختیارشان قرار بدهیم .

با توجه به نیازهای که کارفرمایان و همچنین شرایط ایده آل کاری مجموعه ما قادر است پارتیشن دوجداره را در زمان مشخص تا ابعاد 150متر مربع تولید نماید و سپس در محل مورد نظر نصب کند و این کار از زمان واریز پیش پرداخت و همچنین بسته شدن قرار داد بین مجموعه و مشتری عزیز محاسبه می گردد.

 

حداکثر طول تحویل پارتیشن یک هفته می باشد البته زمان تحویل اجرای پارتیشن ها به صورت حدودی نیز اعلام می گردد . در شرایطی که مشتری نیاز فوری به پارتیشن داشته باشد  توسط مجموعه کم ترین زمان تحویل برای او در نظر گرفته می شود .

جزئیات نصب پارتیشن اداری

پارتیشناداری از چندین متریال متفاوت شکل می گیرند که می توانیم به ترکیب شیشه ، تمام اداری، پرده کرکره اشاره نماییم .
البته باید در نصب پارتیشن اداری دوجداره  باید به نکاتی دقت نمود که یکی از اصلی ترین موارد نصب آنها  ، نصب بر روی سطحی بدون شیب و صاف می باشد زیرا

این محصول تنها می تواند روی محیطی نصب باشد که تزار در ابعاد یک الی دو سانتی متری می باشد.

یکی از اصلی ترین این مزایا که سبب شده است این محصول برای مشتریان جذاب باشد و همچنین از نظر اقتصادی نیز به صرفه باشد توانایی و قابلیت جابه جا نمودن آن می باشد

سایر پروژه ها

.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 

 

اجرای پارتیشن دوجداره تا سقف: برای محیط مورد نظرمان چه پارتیشنی مناسب می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که نوع پارتیشن و ابعاد و اندازه ی محیط ، تقسیم بندی مورد نظر و محل قرار گیری پارتیشن بستگی دارد.

پارتیشن دوجداره عمودی متصل به سقف

این دسته از پارتیشنها با توجه به درخواستی که کارفرمایان عزیز دارند و با توجه به مزیت ها و کاربردهایشان تا سقف به صورت کامل اجرا می گردند. یکی از کاربردهای شناخته شده این دسته از پارتیشن ها این است که موجب می شود از دیگر محصولات متمایز شوند عایق بودن زیاد آن در برابر صدا می باشد.

در این محصول از حجم زیادتری از پارتیشن اداریو یا دوجداره استفاده می شود و همین امر سبب می شود تا زیبایی پارتیشن اداری را چندین برابر کند .  از نظر مقاومت و ماندگاری که این پارتیشن در برابر تکان های شدید دارد دارای استحکام زیادی می باشد ، عموما برای اتاق های کنفرانس ، مدیریتی یا اتاق های که افراد برای جلسه های خصوصی و گفتمان ها به آنها نیاز دارند .از پارتیشن متصل به سقف استفاده می شود که می تواند برای افراد آرامش لازم را فراهم آورد.

با توجه به اینکه در داخل آن پرده کرکره ی استفاده می شود می تواند محیط داخلی قابل کنترل می باشد و حتی اگر لازم باشد می تواند به صورت کامل پوشانده شود و همچنین صدا را تا میزان زیادی ( حدود 70 درصد ) کاهش می دهد . یکی از نکاتی بسیار مهمی که در برخی از محیط ها از این پارتیشن استفاده می شود این است که نیاز به استفاده از تهویه اختصاصی دارای سرمایش و گرمایش ضروری است .

با توجه به آنچه از این پارتیشن ها بیان کردیم این محصول جز یکی از بهترین محصولاتی است که مدیران و کارفرمایان دوست دارند در محیط های اداری از آن استفاده نمایند.


پارتیشن دوجداره عمودی استاندارد  (ارتفاع تا نیمه)

عمودی استاندارد می تواند به محیط های اداری و تجاری زیبایی خاصی ببخشد و محیط های که برای تفکیک افراد نیاز به پارتیشن دارند کاربردهای زیادی داشته باشد ، علاوه بر امنیت ومیزان نور پارتیشن ها می توانند دید را کاملا به صفر کاهش بدهند.

پارتیشن دوجداره عمودی استاندارد همانطور که پیشتر نیز بیان کردیم در عایق بودن صدا نقش اساسی داشته اند و بسیار برای محیط با تاثیر می باشند.  در چنین پارتیشن ها ی با توجه به اینکه به صورت نیمه و باز بودن بالای پارتیشن اجرا می شوند به تهویه هوا نیاز دارند و باید برای هر اتاق این مورد به صورت جداگانه اجرا شود.

سایر پروژه ها


  
  

 

انتخاب تالار , سه نکته اصلی در انتخاب تالار که باید به ان توجه کرد  :از مهم ترین نکات عروسی که نقش بسیار مهمی در عروسی دارد انتخاب تالار عروسی( باغ  برای عروسی ) میباشد و اصلا بستگی ندارد که که شما در یک شرکت بزرگ باشید یا مغازه ایی داشته باشید در انتخاب تالار باید با همسر خود مشورت کنید و با توجه به دعوت و مهمانی و ظرفیت موردنظر و انتظاری که از مهمانی خود دارید تالار را انتخاب کنید با توجه به این مراحل و انتخابی که باید انجام دهید دچار تجربه ایی هم برای مدیریت بهتر کسب و کارتان هم میشود همچنین در همین انتخاب نکات مشترک بیشتری را از همسرتان پیدا خواهید کرد .

سه نکته مهم در انتخاب تالار عروسی

در زیر به سه نکته کلیدی در رابطه با انتخاب تالار اشاره میکنیم :

توافق با تالار :

اولین کار کشترکی که با همسرتان انجام میدهید انتخاب باغ تالاراست و هرچه در این مسیر جلوتر روید بیشتر همسرتان را خواهید شناخت درست به مانند اغاز یک پروژه می ماند که شما با همسرتان پروژه ایی را شروع کرده ایید و با هم میخواهید این پروژه را پیش ببرید اهداف این پروژه موضوع ان و لازمه ای ان ضروری است باید مشخص شود در ابتدا برای انتخاب باغ تالار عروسی در هنگام صحبت با مدیر تالار بهتر است که در ابتدا از محصولات و امکانات تالار اچاه شوید و باید برای رسیدن به این هدف برنامه های رستوران ها و زیرمجموه ان ها را ماهده و بررسی کنید و بهتر است تا از کیفیت و امکانات کاملا اگاه شوید و مطمئن شوید و یقین پیدا کنید و بعد از ان قرار داد را ببندید و از تعهدات طرف مقابل همانطور که صاحبان تالار انتظار دارند شما هم اگاه شوید.

مدت تعهد تالار :

از افرادی که یک سری مفاهیم مشترک دارند مدت تعهد ان ها باتوجه به رابطشان در نظر میگیرند به طور مثال قرار داد شما در زمانی که میخواهید تابلویی را نصب کنید با زمانی که طراحی را برای دفترتان استخدام میکنید متفاوت است برخی از صاحبان باغ عروسی به دنبال مشتری بیشتری هستند و کیفیت کار مطلوبی ندارند اما برخی دیگر به کیفیت بیشتر اهمیت میدهند و گزیده تر کار میکنند و جزئیات مراسم را با دقت برگزار میکنند.

صداقت :

برای اینکه مطمئن شوید انتخاب درستی تالار عروسی انجام داده ایید صداقت را در نظر بگیرید زیرا حقیقت به همین راحتی در اختیار شما قرار میگیرد و هیچکس با شما به طور کامل روراست نمیباشد و برای فهمیدن حقیقت بخشی از کار بر عهده شما میباشد و درست است که صاحبان تالار ممکن است تمام حقیقت را در مورد تالار خود را در اختیار شما قرار ندهند اما مطمئن شدن میتواند در بخشی از کار در انتخاب شما تاثیر گزار باشد.

انتخاب باغ تالار عروسی در کرج تالار پذیرایی شمس العماره

همیشه افتخار ما این است که میزبان شما خواهیم بود . با ارائه بهترین خدمات عروسی در باغ تالار شمس العماره یک روز به یاد ماندنی را سپری خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با منو و هزینه هایتالار عروسیو استفاده از باغ عروسی می توانید بار ما در ارتباط باشید:

سایر پروژه ها 

 

باید و نبایدهای انتخاب تالار عروسی :انتخاب تالار بعد از اشنایی و انتخاب زوج مناسب حود جز مهمترین انتخاب ها میباشد زیرا انتخاب تالار عروسی و این انتخاب بسیار با اهمیت یکی از پرارزش ترین شب های زندگی شما را رقم میزند پس در ان دقت کنید و کیفیت تالار بسیار مهم میباشد در اینجا نکاتی را به شما میگوییم که میتوتند خیلی قابل توجه باشد از جمله این نکات:

اولین نکته ایی ک یاداور ان میشویم که از روی تصاویر باغ تالار پذیرایی انتخاب خود را انجام ندهید بهتر است به تالار پذیرایی رفته حتی ممکن است که در نگاه اول از روی تصاویر این تالار مناسب نباشد و شما جذب ان نشوید و در مورد این موضوع بالعکس هم وجود دارد ممکن است تالار با دیوارکاری های پر زرق و برق و لوسترهای گران قیمت شما را جذب کنند اما کیفیت بسیار مطلوبی نداشته باشد پس عجله نکنید و بررسی کنید.

دومین نکته ایی که باید به ان توجه کنید این میباشد که زوج های جوان باید دقت کنند که چیزی که در ابتدای ان از تالار میبینند بخش عمده اییی از تالار میباشد و امکان اینکه شما تصور کنید بعد از قرارداد بستن میتوان ظاذهر ان را تغییر داد کاملا کار و فکر اشتباهی است و بسیار هزینه بر است.

اولویت های خود را در انتخاب باغ تالار عروسیفراموش نکنید این یعنی اینکه بهتر است که فراموش نکنید که شب عروسی فقط یکبار است و یکبار ان را تجربه میکنید و بهتر است که معیار ها و اولویت های خود را عقب نکشید و درست است این معیار ها و انتخاب تالار و غیره فکر مشغولی به وجود می اورد اما بهتر است که معیار های خود را فراموش نکنید تا حسرتی باقی نماند .

معمولا تالار ها قبل از قرارداد بیست یا پنجاه درصد را به عنوان ودیعه میگرند و این کاملا متغیر است بهتر است قبل از قرارداد با باغ عروسی کاملا صحبت کنیم و دچار اگاهی باشید تا برای هزینه های بعدی عروسی خالی نشوید و خیلی درست مذاکره کنید کاملا بصورت اقتصادی

در انتخاب تاریخ مراسم عروسی حساس نباشید درست است که روزهای تعطیل و خاص بسیار خوب است و خوش اقبال هستند اما خیلی راحت میتوانید روزهای دیگر را انتخاب کنید تا از تخفیفی بیشتری از تالار عروسی  برخوردار شوید و بسیار هم به صرفه تر است.

بعضی از باغ تالار های عروسی  ها با برخی افراد در بیرون تالار کار میکنند یعنی خدماتی مثل فیلم برداری و تزیین و گل ارایی و غیره دارند و طرف قرارداد کار خود را دارند حتما بپرسید که ایا میتوانید با فردی خارج از این قرار داد کار کنید زیرا ممکن است تالار از نورپردازی استفاده کند که خیلی هزینه دارد و این اصلا به صرفه نیست.

سایر پروژه ها


  
  

کلاس های آموزش زبان انگلیسی بر اساس کتب (American English File (Second Editionمیباشد که به تازگی به چاپ دوم و جدید تری رسیده که پوشش کاملی از دانش زبانی را از سطح ابتدایی تا پیشرفته برای زبان آموزان تحت پوشش قرار میدهد. این کتب بر اساس تکیه بر مهارت مکالمه زبان انگلیسی زبان آموزان و تقوقیت تمامی مهارتهای زبان آموزان پیش میرود.

کتاب آموزش مکالمه زبان انگلیسی

بهره گیری از این کتب به زبان آموز این امکان را میدهد که در زمانی کوتاه بالاترین بازده را از دوره های گذرانده بدست آورند.

همچنین آموزشگاه ایران کمبریج از سری کتب  Vocabulary in Use  دانشگاه کمبریج برای ارتقای سطح واژگان و آشنایی با کاربرد درست واژگان برای زبان آموزان بهره گیری کرده است. این کتب متعلق به دانشگاه کمبریج میباشد و از جمله پر طرفدارترین و پر بازده ترین کتب آموزش واژگان انگلیسی محسوب میشوند. این کتب نقش کمکی در طی دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی را به عهده دارند و دایره واژگان زبان آموز را در سمتی جهت دار ارتقا میبخشند.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج همچنین در دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسیاز سری کتب کمکی Grammar in Useنیز کمک می گیرد و کناسب با سطح زبان آموزان کتاب مورد نظر را به شما عزیزان معرفی می کنند.

 

کتاب Grammar in Use برای آموزش مکالمه زبان انگلیسی

سری کتب چاپ جدید  American English File – Second Edition   دارای یک جلد Starterو 5 جلد اصلی تا سطوح پیشرفته میباشد . زبان آموزان با اهداف مکالمه و یا ترجمه میتوانند در این دوره ها شرکت کنند و در نهایت به سطح مورد نظر خود در آموزشگاه زبان ایران کمبریج دست یابند.

دوره های آموزش مکالمه زبان انگلیسی در ایران کمبریج

برگزاری دوره های آموزشی مکالمه زبان انگلیسی توسط اساتید Native  ( انگلیسی زبان ) و یا اساتید با تجربه دانشگاهی انجام میگیردد که خود باعث فراهم آوری محیطی انگلیسی محور برای تمامی زبان آموزان در تمامی سطوح میباشد.

دوره های آموزش زبان انگلیسی در ایران کمبریج به 3 شکل کلی می باشند:

  • آموزش مکالمه زبان فوق فشرده 5 روز در هفته
  • آموزش مکالمه زبان نیمه فشرده 2 الی 3 روز در هفته
  • آموزش مکالمه زبان فشرده 1 روز آخر هفته

شرایط تعداد جلسات هر ترم و دوره های آموزش مکالمه زبان به همراه هزینه های آن در جدول زیر به شکل خلاصه نوشته شده است.

آموزش مکالمه زبان انگلیسی فوق فشرده

آموزش فوق فشرده زبان انگلیسی دارای ویژگی های فوق می باشد:

  • کل دوره شامل 4 ترم اصلی در صورت لزوم 1 ترم Starter
  • هر ترم شامل 30 جلسه 90 دقیقه ای
  • طول هر ترم 3 هفته
  • برگزاری دوره به شکل 5 روز در هفته
  • برگزاری 180 دقیقه آموزش در روز
  • آموزش از طریق کتب American English File
  • شهریه 300000 تومان

سایرپروژه ها


  
  
<      1   2   3   4      >