سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، بنده ای را که دهان خود را می گشاید و می گوید : «بارالها ! به من روزی بده» ؛ ولی دست از طلبِ روزی می کشد، دشمن می دارد . [.امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :12
کل بازدید :146449
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/6
8:6 ع

پارتیشن های شیشه ای از عایق بندی صدا به نسبت پارتیشن ام دی اف برخوردارند و اکثرا هدف از به کار بردن پارتیشن شیشه ای در برخی از سازمان ها به خاطر عایق بندی صوت و صدای آن ها است . و اما پارتیشن های ام دی اف یک مزیتی که دارند این است که در آن ها از پرده هی کرکره ولوم استفاده می شود که این باعث می شود کنترل نور در دست خود مشتری باشد و به این معنی که خود می تواتند سایه روشن کند و فضا از نورگیر عالی تری برخوردار شود .

مقایسه پارتیشن شیشه ای و ام دی اف ( mdf)

مقایسه پارتیشن شیشه ای و ام دی اف ( mdf)

پارتیشن های شیشه ای شکل و ظاهر شیک تری دارند به این دلیل که در چنین محصولاتی از شیشه ی ساتینا , سندبلاست ها و نصب استیکر ها می توان استفاده کرد ولی امکان این که بتوان نور فضا را تحت کنترل خود در آورد خیلی کم است یعنی امکان کنترل نور به شکل متغییر وجود ندارد ولی نور فضا از ابتدای نصب مشخص شده است و فضا از نور کافی و متاسب برخوردار است . از پارتیشن های mdf می توان در ارتفاع های بلند نیز استفاده کرد ولی پارتیشن شیشه ای فاقد این امر است و باید تا انتهای سقف اجرا و نصب شوند . در طراحی پارتیشن های ام دی اف از درب های بازشو به همراه لولا استفاده می شود اما نمی تواتن از درب های ریلی در آن ها استفاده کرد . ولی برعکس در پارتیشن های شیشه ای می توان از درب های ریلی استفاده کرد و این یک نوع مزیت است زیرا که این نوع از درب ها باعث می شون درب فضای کمتری را اشغال کند .

انواع درب ها در پارتیشن اداری

درب ریلی

درب بازشو به همراه لولا

مشتری در انتخاب طرح و رنگ برای پارتیشن های mdf دست بازتری دارد و می تواند از رنگ ها و طرح های مختلفی بهره مند شود . البته این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که پارتیشن های mdf در عایق سازی نیز از رتبه و درجه عالی برخوردارند .
به این نکته دقت کنید که هر دو پارتیشن شیک , زیبا و متاسب هستند و از کیفیت عالی و مناسبی برخوردارند و از آن ها می توان در جاها و محیط های مختلف برای جداسازی محیط و فضا از یکدیگر استفاده کرد .
با شرکت پارتیشن اینفو پارتیشن همراه شوید و از دیگر خدمات این مجموعه اعم از پارتیشن دوجداره , پارنتیشن اداری و … اطلاعات لازم را کسب کنید .

برچسب ها: , , , , , ,


  
  

معمولا افرادی خودرو بدون راننده را کرایه می کنند که به طور موقت به این وسیله احتیاج دارند ، به عنوان مثال ممکن است فرد فاقد وسیله ی نقلیه باشد ، یا ممکن است فردی به خارج از شهر خود سفر کرده و در آنجا برای رفت و آمد خود نیاز به خودروی شخصی دارد ، و یا اینکه منتظر تعمیر یا جبران خسارت از طرف بیمه برای خودروی خود است و در این مدت نیاز به خودروی شخصی دارد در این موارد فرد از اجاره خودروی بدون راننده استفاده می کند . دلیل دیگر اجاره خودروی راننده رنت آسان ، مساله ی تشریفات و عروسی است که فرد می خواهد ماشینی لوکس برای بهترین روز خود داشته باشد .

در شرکت اجاره خودرو رنت آسان امکان اجاره ی خودروهای بزرگ مانند تریلی و یا کامیون وجود دارد ، همچنین این شرکت کرایه ی موتورسیکلت و اسکوتر را هم در فعالیت های خود دارد . شرکت اجاره خودروی رنت آسان خدمات مختلفی از قبیل بیمه ی مکمل ، سیستم های ناوبری پیشرفته خارج از شهری ، سیستم GPS یا همان موقعیت یابی جهانی ، وسایل مسافرتی ، سرگرمی و تفریحی ، امکام اجاره ویلا ، تلفن ، اینترنت قابل حمل ، صندلی مخصوص ایمنی کودکان و و… را برای مشتریان عزیر فراهم کرده است و اگر شما هم خواهان اجاره خودرو هستید ، می توانید با مشاوران در شرکت اجاره ی خودروی رنت آسان به صورت آنلاین ، تلفنی یا حضوری صحبت کرده و اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنید .

 

اجاره خودرو

اجاره ماشین رنت آسان ، به این معنی است که شما به راحتی می توانید خودرو را به مدت چند ساعت یا چند روز کرایه کنید . رنت ماشین بری اولین بار در آمریکا و اروپا بسیار مورد استقبال قرار گرفت و بعد از آن شرکت های مختلف در شهرهای مختلف با خودروهای لوکس و کلاسیک کار خود را شروع کردند . این شرکت ها با توجه به شرایط کرایه ماشین و با در نظر داشتن نیاز مشتریان شرکت های خود را در نزدیک فرودگاه ها یا مکان های پر تردد ایجاد کردند . این شرکت ها امکان اجاره و رزرو خودروها را به صورت آنلاین یا تلفنی و یا حضوری فراهم کرده اند .

همانگونه که در بالا نیز اشاره کردیم ، کرایه ی خودرو با اهداف مختلفی انجام می شود ، برخی مسافرند و می خواهند مدت زمان در یک شهری بمانند و از طرفی حوصله ی رفت و آمد با وسایل نقلیه ی عمومی و دردسرهای آن را ندارند . قرار گرفتن شرکت های اجاره خودرو در نزدیک فرودگاه ها و مکان های شلوغ اجاره خودرو را برای افراد راحت تر کرده است . شرکت اجاره خودرو رنت آسان برای رفاه مشتریان عزیز شعبه های مختلفی در فرودگاه های بین المللی دایر کرده است و مشتریان عزیز می توانند با توجه به شرایط کرایه ماشین  ؛ خودرو رنتی را برای امور شخصی یا مسافرت خود کرایه کنند .

اجاره خودرو بدون راننده چه شرایطی دارد ؟

در مرحله ی اول برای اجاره خودروی رنت آسان بایستی یکسری مدارک از قبیل : اصل گواهینامه معتبر ، کارت شناسایی معتبر به همراه یک فقره چک به ارزش خودرو و پول نقد یا سکه و طلا به مبلغ 6 درصد قیمت خودرو به عنوان ضمانت به شرکت ارائه دهید .

رزرو خودرو

رزرو خودرو به صورت آنلاین و تلفنی امکان پذیر است . در رزرو خودروی آنلاین شما درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می کنید ، و کارکنان شرکت در اسرع وقت با شما تماس می گیرند . جهت رزرو خودرو به صورت تلفنی می توانید به قسمت تماس با مای وب سایت شرکت اجاره ی خودروی رنت آسان مراجعه کرده و با تماس هر یک از شماره ها نسبت به این کار اقدام کنید .

دلایل اجاره خودرو

کرایه خودرو ، به دلایل مختلفی همچون صرفه جویی در هزینه ها ، کاهش ریسک در خطر ارزش فروش مجدد ، هزینه های مربوط به تعمیر و نگه داری و موارد مشابه و کم بودن زحمات اداری مورد توجه بسیاری از شرکت ها قرار گرفته است . شرکت اجاره ی خودروی رنت آسان ، خودروهای مجللی برای سفرهای درون شهری و بیرون شهری برای داشتن خاطره ای خوش در اختیار مشتریان گذاشته است . این شرکت گلچینی از بهترین خودروهای معتبر جهانی از جمله ،تویوتا و کیا و هیوندا ، مرسدس بنز، بی ام و خودروهای ایرانی از جمله پژو 206 ، پرشیا ، پراید را با خدمات بی نظیر در اختیار مشتریان قرار می دهد . امکان اجاره خودروی رنت آسان در شهر تهران و دیگر شهرهای کشور به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهیانه و سالانه وجود دارد . شما برای کرایه خودرو می توانید به طور حضوری به شرکت مراجعه کنید یا اینکه خودرو را درب منزل ، محل کار ویا هر محل دیگری که درخواست کنید ، تحویل بگیرید .

چگونه می توانید به اجاره خودرو رنت آسان اعتماد کنید ؟

اجاره خودرو رنت آسان با داشتن اتومبیل های به روز دنیا امکان اجاره ی خودرو های خارجی مانند : بنز ، بی ام و و اپتیما ، ماکسیما ، تویوتا و خودروهای ایرانی مانند پرشیا ،پژو ، زانتیا و پراید و انواع ماشین های چینی ، شاسی بلند را برای شما فراهم کرده است . شما می توانید با مراجعه به لیست خودروها و قیمت های کرایه ی آن خودرویی مناسب برای سفرها و کارهای درون شهری ، بیرون شهری و یا کارهای خدماتی و تشریفاتی خود انجام دهید . با خدماتی که شرکت خودرو رنت آسان برای شما عزیزان فراهم کرده ، دیگر نیازی به خرید خودروی شخصی به طور موقت نمی باشد . شرکت کرایه خودرو رنت آسان با داشتن رنگ های متنوع در انواع خودرو ها ، خودروی دلخواه را به شما کرایه می دهد . و شما با مالکیت بهترین خودرو با بهترین رنگ دلخواه ، خاطره ای خوش در گشت و گذار در ایران خواهید داشت .

برای کرایه خودرو می توانید به صورت اینترنتی و با مراجعه به وب سایت شرکت خودرو رنت آسان ، خودرو مورد نظر خود را رزرو کرده و در فرودگاه خودرو را تحویل بگیرید . شرایط مد نظر برای اجاره خودرو ارائه ی گواهینامه معتبر ، وجه نقد به مبلغ 6 درصد قیمت خودرو ، کارت شناسایی معتبر و چک ضمانت می باشد . خدمات که شرکت اجاره ی خودروی رنت آسان فراهم کرده است شامل تامین کلیه ی خودروهای درخواستی اعم از لوکس ، کلاسیک ، تشریفاتی ، سواری ، مینی بوس ، اتوبوس ، کامیون بدون راننده یا راننده به صورت روزانه ، ماهانه و سالیانه است . این شرکت خدمات دیگری از جمله انتقال مهمانان از فرودگاه به هتل و برعکس ، داشتن جایگاه مخصوص در فرودگاه(سی.ای.پی) ، در اختیار گذاشتن موتور به صورت روزانه ، هفتگی و ماهیانه و سالانه ، مراکز توریستی در اختیار مشتریان می باشد .

بازار خودروهای اجاره‌ای

امروزه با وجود شرایط اقتصادی و گرانی خرید خودرو برای خیلی از افراد میسر نیست . در این حالت بازار خودروهای اجاره ای رونق می گیرد . الان با وجود شرایط اقتصادی حاکم ، اجاره خودرو از خرید آن بسیار به صرفه تر است . و با گران شدن خودرو مردم بیشتر به اجاره ی خودرو روی آورده اند ، چرا که اجاره خودرو بسیار با صرفه تر تز خرید خودرو شده است . اجاره خودرو راهکار تازه ای نست . اجاره خودرو خیلی پیشتر از این مطرح بود . به طوری که شما می توانستید در صفحه ی کرایه ی روزنامه ، کرایه ی انواع خودروهای خارجی و لوکس را مشاهده کنید . قبلا کرایه خودرو در میان مسافرانی که در ایران یا تهران مدت اقامت خاصی داشتند ، رایج بود و یا اجاره ی خودرو برای ماشین عروس یا مراسم های خاصی بود . اما اجاره ی خودرو در میان مردم عادی ، آن هم اجاره ی خودروهایی مثل سمند ،پراید ، و پژو رایج شده است .

علامت خودروهای اجاره‌ای به اقتصاد

در پاسخ به این سوال یکی از کارشناسان در رابطه با مقرون به صرفه بودن کرایه خودرو نسبت به خرید آن اینگونه می گوید : فرآیند کرایه ی خودرو علامتی برای اقتصاد است و حاکی از این است که ، تعادل های موجود در این زمینه دوام ندارد . و ما در رابطه با اقتصاد حمل و نقل به نقطه ی تعادل جدیدی حرکت می کنیم . که در این حالت نقطه ی اپتیمم محاسبه ی هزینه و سود در نقطه ی دیگری قرار دارند نقطه ی موجود در تعادل بین هزینه و سود نقطه اپتیمم یا نقطه ممکن و مطلوب نیست .این نقطه نقطه ی ماکسیمم بوده و بازار حمل و نقل از ماکسیمم به سمت اپتیمم حرکت می کند . به زبان ساده تر ، در طی چند سال آینده ، سود اقتصاد حمل و نقل کاهش یافته و زیان جایگزین سود خواهد شد .

این کارشناس در ادامه در مورد اقتصادی تر بودن اجاره خودرو در آینده نسبت به خرید آن می گوید : فرآیند کرایه خودرو در برخی از حوزه های حمل و نقل به صورت ضعیف و قابل تشخیص به صورت محدود وجود دارد . اما در طی سه سال آینده این روند در سطح بالاتری قابل مشاهده خواهد بود . این کارشناس در ادامه می گوید : در طی سه سال آینده برای کسی که از 20 درصد زمان مفید خودرو در روز استفاده می کند ، کرایه ی آن به صرفه تر خواهد بود . و این نشان دهنده ی این است که کرایه ی خودرو برای آن هایی که استفاده ی حداقلی از خودرو دارند و نه حداکثر کرایه بسیار به صرفه تر است . و دلیل این موضوع این است که عایدی با قیمت انطباق ندارد . و در سه سال آینده عایدی در سطح بیشتر و در حوزه های بیشتری به قیمت نزدیک می شود . از این رو نگاه سرمایه ای با زبان بخش را ترک خواهد کرد .

 

https://rentasan.com


  
  

باید توجه شود که دیگر مانند سابق سیستم سوخت رسانی ماشین ها تنها در یک پمپ بنزین مکانیکی و کاربراتور با مکانیزم ساده خلاصه نمی گردد که بتوان با یک آچار و تنظیم سوزن ژیگلور ،میزان سوخت خودرو را تنظیم نمود.مخصوصا خودروهایی را که در صنعت اجاره خودرو مورد استفاده قرار می گیرند ؛چون دارای مدل بالایی می باشند دیگر این امکان فراهم نمی باشد که ماشینی را که باطری آن دشارژ شده است را به آسانی با حل دادن ویا با کابل روشن نمود.

زیرا این خودروها به دلیل دارا بودن سیستم های حساس الکتریکی موتور و سیستم ترمز و فرمان ،با استفاده از این روش ها روشن نخواهند شد ودر صورت روشن شدن هم خسارات های محسوس و نامحسوس زیادی را به اتومبیل شما وارد خواهند ساخت.و این خسارت ها بیشتر در اجاره خودرو می تواند به مرور زمان خود را نشان داده و خودروی مورد نظر را مستهلک سازد.لذا به همین دلایل بهتر می باشد که ما دیگر روش های قدیمی را کنار بگذاریم و با سیستم های خودرو های جدید هماهنگ گردیم.ولی باید این نکته را هم در خاطر داشت که هنوز هم در کشور ما خودروهایی با تکنولوژی چندین دهه قبل تولید می شود و نیازی هم نیست که عادت های قدیمی را درمورد این خودروها هم فراموش کنید.

اجاره خودرو

ما در این بخش از مقاله می خواهیم رعایت چند نکته کلی را برای شما یادآور گردیم که همه این نکات را از خودروهایی که در اجاره خودرو تحت فشار بوده اند ،کسب کرده ایم .این نکات عبارت اند از:

  • افراد باید حتما دفترچه راهنمای ماشین خود را مطالعه کنند زیرا همه خودروها دارای دستعورالعمل نگهداری و استفاده ی خاص خود می باشند و این افراد می توانند با مطالعه این دفترچه مبدل به مکانیک خودروی خود گردند.کاسن که متقاضی اجاره خودرو هستند ،حتما باید در زمان اجاره خودرو دفترچه راهنمای آن را هم از شرکت اجاره دهنده دریافت نمایند.
  • صورت ماهانه حداقل یک بار باد لاستیک های خود را بررسی کنید ولی باید اشاره داشته باشیم که در اجاره خودرو این کار به صورت منظم در هر هفته انجام می شود.لازم به ذکر است که به وسیله ی شرکت تولید کننده خودرو ،در پشت درپوش باک بنزین و یا داخل درب صندوق عقب و یا روی ستون وسط (B) سمت راننده ،میزان فشار باد توصیه شده است.چنانچه فرمان در سعت های بالا دارای لرزش باشد می توان این مشکل را با بالانس کردن چرخ ها برطرف کرد.توصیه می کنیم که قطعات جلوبندی ،سیستم فرمان و سیستم تعلیق خودروی خودر را هر سه ماه یک بار به وسیله ی مکانیک مورد بررسی قرار دهید.باید اشاره داشته باشیم که در صنعت اجاره ماشین ای مسئله هر ماه به صورت منظم رعایت می شود که طبق دستورالعمل سازنده ،تایرهای خودرو را در زمان ذکر شده باهم جابه جا نمایید.
  • بر اساس توصیه تولید کننده خودرو ،روغن موتور خودرو را تعویض نمایید.در صعنت اجاره خودرو این کار را بعد از طی هر 5000کیلومتر خودرو انجام می دهیم .باید بگوییم که بهرین روش برای این کار ،کیلومتر کارکرد خودرو و سنجیدن شرایط کارکرد موتور می باشد .و باید گفت که رنگ و میزان چسبندگی روغن موتور نمی تواند معیار خوبی و دقیقی برای تشخیص زمان تعویض روغن موتور باشد.زیرا سیاه بودن روغن موتور ،دلیلی بر داشتن ویزگی های اولیه آن نیست.
  • همان طور که همه ما تا حدودی مطلع می باشیم ،مایع ترمز (که یک محصول نفتی می باشد نه روغنی ) ،روغن هیدرولیک ،واسکازینگربیکس و دیفرانسیل ،مایع سیستم خنک کننده موتور و مایع شیشه شور باید تعویض گردند.و در صنعت اجاره خودرو همه این نکات رعایت می گردد و زمان تعویض آن نیز به طور دقیق در دفترچه راهنمای خودروها ذکر شده است و حدودا بعد از طی هر 30000کیلومتر و یا یک سال می باشد.فیلتر های روغن ،بنزین و هوا را نیز باید در زمان مشخص عوض کرد.
  • سعی کنید که تعویض تسمه تایم را هم فراموش نکنید .این نکته را به خاطر داشته باشید که ،اگر تسمه تایم را به موقع تعویض کنید ؛این مسئله می تواند از وارد شدن خسارت زیاد و هزینه سنگین پیشگیری نماید.درضمن باید یاد آور شویم که معیوب بودن شمع و وایرها همدر کارکرد موتور و افزایش میزان مصرف سوخت دارای اهمیت زیادی می باشد .و در نهایت تعویض آن ها نیز سر موعد مقرر می تواند در نگهداری صحیح خودرو نقش مهمی داشته باشد.و این تعمیر و تعویض را هم در ضنعت اجارهخودرو هر 2 ماه یک بار انجام می دهند.
  • به طور سالانه قطعات لاستیکی و پلاستیکی خودرو را سعی کنید حداقل یک بار بررسی کنید ،شلنگ های آب ،سوخت رسانی و ترمز خودرو حتما باید مورد بررسی قرار بگیرند.لاستیک های سرکمکو گردگیرهای کمک فنر ها و سرپلوس ها در صورت ترک داشتن و معیوب بودن ،باید تعویض شوند.و این مسئله را هم در صنعت اجاره خودرو هر 6 ماه یک بار انجام می دهند.

چند نکته فنی در مورد خودرو که باید آن ها را مهم شمرد؟

سعی کنید که سیستم برق خودروی خود را مهم بشمارید و اهمیت زیادی به ان بدهید .در صورتی که سیمی بدون روکش است حتما سعی کنید این مسئله را برطرف کنید زیرا این مسئله می تواند برای شما ایجاد یک خطر بزرگ کند.میزان آب باطری خودرو خود را مورد بررسی قرار دهید .سعی کنید به هیچ وجه در هنگام روشن بودن خودرو سرباطری ها را جدا نکیند. زیرا این کار سبب وارد شدن آسیب به آلترناتور(دینام ) و ECD ماشین می گردد.چانچه می خواهید موتور خودرو را شستشو کنید قبل از روشن کردن خودرو ،همه سوکت ها شمع و وایرها را با باد سعی کنید خشک کنید و سپس خودرو را روشن کرده و ازآن استفاده نمایید.

برچسب ها: , , , , ,


  
  

تحصیل در اسپانیا ( Estudiando en españa ) یک واقعیت بدست آوردنی یا یک رویای دور از دسترس ؟

اسپانیا یکی از کشورهای مناسب برای ادامه تحصیل و کشوری توریست پذیر است.

تحصیل در اسپانیای آرزوی بسیاری از جوانان در سراسر دنیا و ایران میباشد.

در این مطلب نگاهی به موقعیت تحصیلی و ادامه تحصیل در زمینه رشته پزشکی عمومی در دانشگاه بارسلونا می اندازیم.

در صورتیکه به تحصیل در یکی از کشورهای اروپایی و یا تحصیل در کشور اسپانیا می اندیشید، جالب است که بدانید با داشتن مدرک تحصیلی پیش دانشگاهی رشته ریاضی و یا پیش دانشگاهی رشته تجربی، می توانید با شهریه ی سالانه 4 هزار یورو به خواسته خود و تحصیل در اسپانیا دست یابید.

لازم است که بدانید کلاس های این رشته به زبان اسپانیایی برگزار می شود.

و در صورت عدم تسلط، می توانید با شرکت در دوره های فشرده مکالمه زبان اسپانیایی قبل از اقدام به رفتن خود، آمادگی لازم را پیدا کنید.

اعتبار دانشگاه های اسپانیا

شایان ذکر است مدرک صادره حاصل از تحصیل در اسپانیا در این رشته مورد تایید وزارت بهداشت ایران می باشد.

خوب است بدانید هزینه سالانه زندگی دانشجویی در بارسلونا حدود 6 هزار یورو می باشد.

و طول مدت تحصیل حداقل 6 سال بطول خواهد انجامید.

اولویت های انتخاب شما برای تحصیل در اسپانیا در این رشته:

  • تسلط شما به زبان اسپانیایی
  • معدل بالا
  • سن پایین
  • سابقه تحصیل در دانشگاه های ایران (خصوصا در رشته های مرتبط)

Spain_97702088 

دوره های مکالمه زبان اسپانیایی در ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج برگزارکننده دوره های مکالمه و همچنین دوره های آمادگی آزمون سفارت برای علاقمندان میباشد.

آموزشگاه زبان اسپانیایی ایران کمبریج با برگزاری :

  • کلاسهای آموزشی
  • کارگاههای آموزشی
  • تورهای آموزشی

دارای قویترین کادر موجود در امر آموزش زبان اسپانیایی در ایران میباشد.

کلاس زبان اسپانیایی با تاکید بر روی آموزش مکالمه اسپانیایی برگزار میگردد.

مشاورین ما در زمینه اسپانیایی از تمامی اطلاعات به روز در امر آموزش و همچنین مهاجرت و ادامه تحصیل در این کشور شما را آگاه خواهند ساخت.

برای ارتباط با مشاورین جهت ثبت نام کلاسها میتوانید با شماره های 88854048 و 88854207 تماس حاصل فرمایید.

و یا با مراجعه به بخش تماس با ما وب سایت رسمی آموزشگاه زبان ایران کمبریج تمامی پرسشهای خود را با ما در میان بگذارید.

 

 https://www.ircambridge.com/

 


  
  

سیستم هایی که مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی ( EAS ) می باشند  : در این قسمت مطلب درمورد سیستم هایی توضیحاتی داده شده است که اساس کار آنها بر پایه ی ترانسپوندر تک بیتی ( EAS ) می باشند . همان طور که بیشتر ما به این موضوع واقف هستیم از بیت به عنوان کوچک ترین واحد اطلاعات تلقی می شود . این کوچک ترین عضو اطلاعات که بیشتر از دوعضو ندارد یکی ” صفر ” و دیگری ” یک ” تنها عضو آن می باشند . سیستم هایی کهمبتنی بر پایه ی ترانسپوندر تک بیتی می باشند هم نشان دهنده ی دو نقطه هستند .

گیت فروشگاهی

با این حال نکته ای که در این قسمت توجه وسژه ای گردد این است که ترانسپوندر که به عنوان یک گیرنده عمل می کند به این صورت که به محض دریافت مخابره توسط ترانسپوندر , بلافاصله اتوماتیک وار به آن واکنش نشان داده و پاسخ می دهد .استفاده از ترانسپوندر تک بیتی با توجه به اینکه دارای محدودیت هایی است بیشتر شده است . برای نمونه یکی از اساسی ترین کاربردهای آن در دستگاه های ضد سرقت است که قبلا به آن اشاره شده است .

اجزای تشکیل دهنده ی این گونه از دستگاه ها عبارتند از : آنتن , ترانسپوندر یا عنصرامنیتی یا تگ , ابزاری برای غیر فعال کردن تگ می باشند . سیستم های جدیدی که عرضه شده اند زمانی که قسمت توسط صندوق دار ثبت می شود از مورد آخری که مربوط به ابزاری برای غیر فعال کردن تگ ها استفاده می شود . با این حال عنصر امنیتی را در برخی از سیستم ها می توان دوباره فعال سازی کرد .

آن دسته از سیستم هایی که مبتنی بر پایه ی ترانسپوندر تک بیتی می باشند می توان با تکنیک های مختلفی پیاده سازی کرد که 5 تکنیک را به صورت دقیق تر برای شما بیان می کنیم .

  1. Radio frequency
  2. Microwaves
  3. Frequency divider
  4. Electromagnetic
  5. Acoustomagnetic
parsagate.com

  
  
   1   2   3   4      >