سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رأی [درست] جز هنگام خشم پنهان نمی ماند . [امام حسن علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :8
بازدید دیروز :4
کل بازدید :146440
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/5
5:19 ع

برچسب ضد سرقت: امروزه پیشرفت های تکنولوژی با کمک فروشنده ها برای کنترل کالاهای داخل فروشگاه از طریق برچسب ضد سرقت عرضه می شود. در حال حاضر، در بیشتر فروشگاه ها، دروازه فروشگاه وجود دارد. و صاحبان فروشگاه، با نصب برچسب ضد سرقت بر روی کالاهای خروجی ناخواسته، کالا و کالا را. این روش در سراسر جهان به عنوان یک روش قابل اعتماد و ارزان برای جلوگیری از سرقت و جعل کالا استفاده می شود. برچسب های تولید شده توانایی تکثیر و کپی کردن ندارند و به نوعی استاندارد هستند.

برچسب و برچسب امنیت و امنیت بالا نشان دهنده یک تصویر سه بعدی است که توسط لیزر تولید می شود و به عنوان یک تگ برچسب گذاری می شود. برچسب های ضد سرقت دارای برنامه های مختلف هستند و می توانند محصولات مختلفی از جمله مایعات، اشیاء فلزی، لوازم جانبی کامپیوتر، اشیای تزئینی، لوازم آرایشی، لباس های کودکان، لباس های زنانه و مردانه و غیره را پشتیبانی کنند.

برچسب ضد سرقت کالا


برچسب ضد سرقت

در اغلب موارد، مشاهده شده است که در برچسب ضد سرقت آنها یک بارکد را نصب کرده اند، که به شکل بارکد حمل می شود، به برچسب ضد سرقت. برچسب ضد سرقت در انواع مختلف موجود است، از جمله ضد سرقت برچسب ضد سرقت AM و RF ضد سرقت برچسب.


این لایه ها از لایه های مختلف لایه ای از یک غلاف پلاستیکی با فرکانس حدود 58 کیلوهرتز تشکیل شده است. روش استفاده از آنها این است که آنها باید بر روی سطح صاف چسباندارند و نباید انحنای آن را داشته باشند، زیرا آنها به هر دلیلی منحنی هستند، هیچ کارکردی نشان نمی دهند. این نوع برچسب ها از انواع مختلف استفاده می کنند و مهمترین کاربرد این است که آنها به عنوان دروازه ضد سرقت در فروشگاه های عطر و لوازم آرایشی استفاده می شوند.


جلوگیری از سرقت از فروشگاه همیشه برای صاحبان فروشگاه مهم تر است و استفاده از روش هایی برای جلوگیری از سرقت همیشه نگرانی بسیاری از مدیران است. با پیشرفت تکنولوژی، این مشکل حذف شده است و همواره دارای ضد سرقت RF با فرکانس کاری 8.2 مگاهرتز بوده و می تواند در انواع فروشگاه ها از جمله فروشگاه های پوشاک، خوراک، کتاب فروشی ها، فروشگاه های مواد غذایی و ... استفاده شود .


98/4/7::: 2:27 ع
نظر()
  
  

شرکت ماهان شیمی شرکت بازرگانی، در زمینه تامین و توزیع محصولات Total OIL (TOTAL) و Grace Total برای سالهای فعالیت فعال بوده است. Total یکی از بزرگترین شرکت های نفت و گاز در جهان است که در سال 1924 تاسیس شد. بزرگترین شرکت جهانی در بیش از 40 کشور در سراسر جهان با کارکنان 95،000 کارمند است.
 

روغن صنعتی توتال TOTAL



شرکت TOTAL شرکت نفت، همراه با شرکت های رده جهانی مانند BP، Chevron، Mobil، Royal Dutch Shell، شناخته شده است که شرکت های نفتی پیشرو در جهان هستند، تولید روغن های صنعتی با کیفیت بالا که محصولات خود را به تمام جهان عرضه می کنند. .
فعالیت کل شرکت نفت (TOTAL)

    تولید برق
    کشف نفت
    تولید نفت خام
    تولید و اکتشاف گاز طبیعی
    ساخت خط لوله
    تولید و تصفیه روغن های صنعتی

تولید روغن صنعتی

یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده روغن های صنعتی و محصولات نفتی دریایی می توان از شرکت Total گفت که در کشور ما ایران یکی از بزرگترین تامین کنندگان روغن های صنعتی است، می توان از کل شرکت نفتی که دارای نمایندگان زیادی در داخل است اشاره کرد. یک کشور وجود دارد که یکی از نمایندگان شرکت تامین نفت Oil Total است که در این زمینه فعالیت می کند.


روغن های مختلف
 


مجموع فعالیت های زیادی در سراسر جهان دارد، از جمله تولید برق، ساخت خطوط لوله نفت و گاز، اکتشاف نفت و گاز، روغن صنعتی و روانکاری صنعتی، تصفیه روغن های صنعتی،
و در ایران، در صنایع مانند صنایع غذایی، داروها، خودرو، صنایع نظامی، صنایع هوا فضا و دریایی، فولاد، ذوب فلزات، صنایع کشاورزی و صنایع نساجی و غیره، شرکت Total دارای صمیمیت زیادی است که عالی است افتخار برای شرکت های نفتی ایران.

شرکت بازرگانی ماهان به عنوان نماینده رسمی شرکت TOTAL در ایران و به عنوان وارد کننده روغن های صنعتی، با افتخار همکاری با شرکت های بزرگ در کشور برای گسترش صنایع مانند صنایع غذایی، صنایع دارویی و دارویی، خودرو سازی، تولید و ذوب فلزات، دروازه، هوا، نظامی، نساجی، کشاورزی و بیشتر. این شرکت آماده ارائه خدمات شرکت Total به عنوان نماینده رسمی در سراسر کشور است.


  
  

نوار نقاله به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از سیستم های حمل و نقل و ذخیره سازی در صنعت در نظر گرفته شده است. دانش جدید و تکنیک های جدید در مهندسی کنترل، امکان ایجاد فضای برای نقاله ها در زمینه تکنولوژی مدرن و سایر سیستم های بارگیری مواد را فراهم کرده و طیف وسیعی از کاربردهای آن را می توان در صنایع متوسط  گریس ??(تولید کوچک خطوط و مجامع) و صنایع بزرگ (داروسازی، فولاد، پتروشیمی، و غیره).
انواع نقاله ها

نوار نقاله ها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به نوع آنها در بخش های مختلف صنعت مورد استفاده قرار می گیرند از جمله:

    کنوی آهسته
    تسمه نقاله
    نوار نقاله زنجیره ای
    قوطی غلتک
 

روغن کانوایر

نقاله ها چگونه کار می کنند؟

گستره وسیعی از برنامه های کاربردی و استفاده از فن آوری های جدید منجر شده است مهندسان از نوار نقاله به عملکردهای مختلف و مکانیزم، اما عمدتا بیشتر از نوار نقاله ها با استفاده از موتور الکتریکی محوری، که عمدتا به drama ها متصل است. و از سوی دیگر، با استفاده از یک لینک زنجیره ای یا بند که با قرار دادن اشیاء یا مواد از یک به یک، می توان یک درام تلخ ایجاد کرد. یک نوع خاص از نوار نقاله غلطک نوار نقاله غلتکی است که، در حالی که روشن و قادر به عملکرد، توانایی کاهش یا توقف غلطک روغن در زیر محصول است. این عملکرد باعث می شود که غلتک ها تحت کنترل حامل محصول یا محصول زیر قرار گیرند. این سیستم طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی در خط تولید و تولید لوازم خانگی دارد.
کاربرد

    کار در دمای بسیار بالا
    این روغن صنعتی ها برای روانکاری تسمه های نقاله و همچنین نقاله ها یا زنجیر های متحرک در کوره استفاده می شود.
    یک روغن مصنوعی مخصوص که در دمای بسیار بالا برای روانکاری قطعات متحرک استفاده می شود
    همچنین به عنوان یک اگزوز برای شیشه های کوره شیشه ای استفاده می شود
    زنجیر روانکاری به طور مداوم در ماشین آلات تولید چوب و نساجی کار می کند.

روغن زن نوار نقاله

این دستگاه توانایی تحمل یاتاقانهای نقاله های زمین، هوا و زنجیر را دارد. oil سیستم روانکاری این دستگاه pneumatic است، که به طور خودکار عملیات روغنکاری را با استفاده از سنسورهای دیجیتال انجام می دهد. یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه تمیز کردن زنجیر و یاطاقان در طول کار از نقاله است. با پر کردن دستگاه با محلول حلال، زنجیر و بلبرینگ به صورت خودکار تمیز می شوند.