سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون خواستید از دانش بهره ببرید، بدان عمل کنید و در معانی آن بسیار بیندیشید، تا دلها آن را در برگیرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :5
کل بازدید :146234
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/1/10
4:18 ص

همه چیز در رابطه با کاشت مو

همه چیز در مورد کاشت مو طبیعی : افراد زیادی هستند که سوالات متعددی از کاشت مو در ذهن خود دارند و مداوم از خود می پرسند که چگونه می توانند به جواب آنها برسند مثلا میخواهند بدانند که چگونه می توانند از ریزش موی خود جلوگیری کنند یا کاشت مو طبیعی چگونه و چطور انجام می شود؟

طبیعی است که هر کسی با از دست دادن موهای خود ، هر روز با ظاهر شدن روبروی اینه از خود بپرسد که چگونه زیبایی خود را بدست بیاورد و درمان قطعی برای ریزش مو چیست؟در ادامه این پست سعی کرده ایم اطلاعات کاملی را در مورد کاشت موی طبیعی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم که بتوانید راحت تر در این باره تصمیم بگیرید.اگر شما هم بارها و بارها هزینه برای شامپو و دارو پرداخته اید پیشنهاد می شوید ادامه مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

کاشت مو چیست؟

یکی از بهترین راهکارهای که می تواند به شما کمک کند تا موهای از دست رفته خود را بدست بیاورید کاشت موی طبیعی است که در این روش فرد هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و همراه با بی حسی موضعی است که یک عمل سرپایی بدون بی هوشی است.پس از اینکه کاشت موی طبیعی صورت گرفت برای جلوگیری از آلودگی بر روی سر یک پانسمان جزئی قرار داده می شود که پس از تراکاشت نیز برداشته خواهد شد و فرد به آسانی می تواند به استحمام برود و باید بعد از تراکاشت مو به مراقبت های لازم بپردازد.

موهای که کاشته می شوند تا مدت سه هفته ، میزان کمی رشد خواهند کرد این میزان به قدری است که فرد خود زیاد متوجه آن نخواهد شد و بعد از آن مو به وضعیت استراحت یا ریزش می رود که این زمان به صورت تقریبی می تواند سه ماه به طول بیانجامد و موها دوباره در اوایل ماه چهارم رشد خواهند داشت و به صورت دائمی باقی خواهند ماند و دیگر دچار ریزش نخواهند شد.می توان به صورت کلی گفت زمانی نتیجه عمل پیوند بعد از 99 ماه مشخص می گردد که در این زمان تفاوت چهره پیش از کاشت با پس از تراکاشت به خوبی مشخص خواهد شد و تاثیر و نتیجه پیوند مو نمایان می شود. جالب است بدانید که در پیوندمو هیچ عارضه ی دیده نمی شود و لازم است دو هفته اول کاشت مو ، مراقبت های ساده ی انجام گردد که شخص موهای یکدست و خوبی پیدا می کند که در نتیجه می تواند این نتیجه سبب شود که فرد از مرکز کاشت مو و مشاوره های آنها رضایت کافی بدست بیاورد.

تاریخچه کاشت مو

شروع عمل های کاشت مو را می توان قرن19 میلادی دانست که برای اولین بار انسان ها سعی کردند تا پیوند کاشت مو را با استفاده از بافت های مو دار پوست سر در دیگر نقاط سر انجام بدهند. بافت پوست سر در این عمل جراحی به همراه منبع اصلی خون به قسمت های طاس انتقال داده می شود و در نهایت در آن قسمت کاشت صورت می گرفت.
پس از آن در دهه 30 میلادی ژاپنی ها برای کاشت مو ، گام های دیگری را انجام دادند که در آن جراحان برای منطقه های آسیب دیده از گرافت های کوچک و گرافت های واحد فولیکولی استفاده می کردند.البته این روش هیچ رابطه ی با برطرف کردن طاسی نداشته است.

چه افرادی از کاشت مو استفاده کرده اند:

بعد از اینکه جنگ جهانی اتفاق افتاد سبب شد تا کشورهای فعالیتشان محدود شود و حتی برخی از کشورهای که به دست یافته های جدیدی دست پیدا کرده بودند ، آن را مخفی نگه دارند و در نهایت در اواخر دهه 50 میلادی بعد از جنگ جهانی دوم ، دوره جدیدی با کاشت مو در جهان غرب شروع شد که آزمایش های برای بیماران دارای الگوی طاسی مردانه صورت گرفت که توسط متخصص پوست امریکایی ساکن نیویورک به نام نرمن انریش بود و او در آزمایش های خود از گرافت های آزاد استفاده کرده بود.

قبل از این افرادی فکر می کنند که موی که کاشته می شود نمی تواند در منطقه گیرنده بیشتر از موی اولیه رشد کند ولی این متخصص نشان داد که اگر از این گرفت ها استفاده شود موجب می شود که در منطقه گیرنده ، موهای جدیدی رشد نماید. آن چیزی که بسیار قابل توجه بود این بود که گرافت موجب می شدند موهای جدیدی که در منطقه گیرنده کاشته شده به همان قدر که در محل گذشته خود بودند باشند و همچنین رشد کنند.

یکی دیگر از متخصصان پوست با نام دکتر والتر پی انگر توانست تعریفی از پارامترهای ناحیه مطمئن دهنده را بیان کنند که بر پایه آن ، از برداشت فولیکول مو ، به روش نواری و روش FUE به عنوان پایه اساسی استفاده می شد.حدود بیست سال پس از آن جراحان کارخود را بر روی گرافت های کاشت مو انجام میدادند اما به موفقیت های کوچکی دست پیدا کردند تا جایی که با بکارگیری از گرافت های 2 تا 4 میلی متری سبب می شود که سر شخص ظاهری عروسی داشته باشد و معمولا با اعتراض متقاضیان روبرو می شد و تعداد متقاضیان برای پیوند طبیعی مو کاهش داشته باشد.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut  , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

پس از آن تکنیک های جدید و استفاده از برش های نواری جایگزین روش های گذشته شد و می توان گفت که در دهه 80 میلادی (دهه60 خورشیدی) این اتفاق رخ داد. دکتر کارلوس یوبل پزشک ساکن برزیل عمل پیوندی را انجام داد که در آن از گرافت های کوچک استفاده بیشتری کرده بود و همزمان با آن در امریکای شمالی و ایالت متحده دکتر ویلیام راسمن توانست در یک جلسه درمانی از هزاران میکروگرافت استفاده کنند که تمامی این موارد نشان میدهد در پیوند طبیعی مو تغییرات و پیشرفت های سریعی صورت گرفت.

دکتر بی ال لیمر در اواخر دهه 80 با استفاده از میکروسکوپ برجسته نما توانست ، نوارهای دهنده را به میزانی برساند که بتوان با میکروگرافت های کوچک نیز بتوان از آنها استفاده کرد و کاشته شود و پس از آن شروع شکل گیری روش واحد فولیکولی صورت گرفت و در نهایت منجر به شکاف گرافت ها شد و همچنین اندازه آنها محدودتر و کوچکتر گردید.

گرافت های کوچک به جراحان این اجازه را میداد تا بتواند در منطقه پذیرنده ، گرافت های واحد فولیکولی زیادتری را قراربدهند و با بدست آوردن موفقیت های جراحان ، سبب شد تا آنها توجه بیشتری به گرافت های کاشته شده داشته باشند.

تکنیک برش جانبی پس از این مراحل در سال 2000 میلادی توسط جراحان پیوند مو انجام شد که در این تکنیک ها جرحان با پیوند دو تا چهار گرافت فولیکولی مو سبب می شدند کاشت موی بهتری روی سر قرار گرفته شود و پوشش خوبه منطقه طاس را نیز همراه داشته باشد.

اما این روش چون برش های جانبی صورت می گیرد سبب می شد که حالت هم گسیختگی رگ ها از برش های بیشتر باشد که به موازات شکاف سهمی جمجمه زده می شدند ولی زمانی که از برش های ساژیتال استفاده می شد موجب می گردید که موها و رگ های خونی کمتری با این فرضیه که هم اندازه ابزار برش دهی می باشند ، برش زده شوند.
برش های ساژیتال خود جنبه های مثبتی نیز داشت که بهتر به داخل فرو برده می شدند و جلوگیری از برش متقاطع فولیکول در آن صورت می گرفت . در نهایت موجب می گردید که پزشکان به تراشیدن بخش پذیرنده نیازی نداشته باشند.برش های جانبی مو به شباهت حرف T صورت می گرفت و این در حالی بود که برش های ساژیتال موازات و مابین موهای فعلی شکل می گرفت. یکی از موضوعاتی که شدیدا در حوزه کاشت مو مورد بحث واقع شد استفاده از برش های جانبی در مقابل برش های ساژیتال بود. خیلی از جراحان برجسته کاشت موی طبیعی به صورت معمول برای بیمارانی که مناسب بودند از ترکیب این دو روش استفاده می نمایند.

اما این روزها دیگر مانند گذشته نیست و متخصصان روزانه از برای افرادی که متقاضی کاشت مو هستند روزانه بیشتر از هزاران تار مو می توانند بکارند. در این روش ها ، از قسمت پشت سر یا بانک مو ، انتقال مو به قسمت های نیازمند داده می شود.تکنیک های بی حسی و همچنین طراحی خط رویش جلوی سر ، روش های برای ایجاد برش و همچنین گذاشتن گرفت ها و … همگی سبب شده تا پیشرفت های زیادی در دنیای کاشت مو صورت بگیرد و موفقیت های بزرگی را داشته باشد. امروزه متخصصان پوست و مو در انجام کاشت مو می توانند با استفاده از مینی گرفت و میکرو گرافت ها و چیدمان منظم آنها ، پیوند مویی مرتب و منظم را برای متقاضیان کاشت مو به ارمغان بیاورند.

برای کاشت موی طبیعی چه روش های وجود داشته است؟

همانطور که می دانید امروزه روش های زیادی وجود دارد که در کلینیک های کاشت مو استفاده می شود. سه روش fut ، fit و روش ترکیبی از جمله روش های هستند که در کلینیک های معتبر انجام می شوند.

شما می توانید در کلینک ما که مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته است با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها به نتیجه ی که می خواهید برسید.ما امیدواریم که شما عزیزان از این فرصت برای زیبایی و سلامتی خود استفاده کنید و به آنچه که میخواهید برسید. کلینیک ما همواره سعی کرده است که از بروز ترین و جدیدترین روش ها و دستگاه های استفاده کند که در دنیا حرف اول را می زنند و می توانند نتیجه ی را برای شما داشته باشند که تا میزان زیادی مورد رضایت شما باشد و البته که ما تمامی فعالیت های خود را زیر نظر پزشکان و متخصصانی انجام می دهیم که با تجربه و با تخصص کافی هستند و تمامی کارها با ظرافت و دقت فراوانی صورت می گیرد.


  
  
پروتز دندان

پروتز دندان (دندان مصنوعی) چیست؟

پروتز دندان : منظور از اصطلاح پروتز دندان، دندان مصنوعی یا تعمیر دندان است. این پروتزها انواع مختلفی دارند، از روکش های ساده ای که برای کمک به ترمیم یک دندان استفاده می شود تا پروتزهای کامل دندان که برای جایگزینی کل دندان ها بکار برده می شوند و عموما دندان مصنوعی نامیده می شوند، پروتز متحرک و ثابت دندان بنا به دلایل زیبایی و پزشکی توسط دندان پزشک مورد استفاده قرار می گیرد.

پروتز ثابت دندان
دندان مصنوعی
پروتز ثابت
پروتز متحرک دندان
پروتز متحرک دندان

پروتز ثابت چیست؟

پروتز ثابت دندان همان چیزی است که در بین عموم جامعه با عنوان روکش دندان مرسوم است.

پروتز ثابت خود بر دو نوع است:

روکش تک واحدی دندان (single dental crown)

معمولا دندان زمانی نیاز به روکش دارد که به علتی ساختار دندان ضعیف شده و نیاز به حفاظت و حمایت با روکش دارد و یا بعضا دلایل زیبایی لزوم وجود روکش را منجر می شود. گاهی به دلیل نقص عملکرد دندان ( مشکلات فانکشنال ) ، روکش به کمک سیستم جویدن و مضغ فرد می آید. که البته توضیحات مبسوطی در این زمینه در سری مقالات سایت از جمله روکشهای دندانی وپروتز ثابت موجود است.

بریج دندان ( dental bridges)

یکی دیگر از انواع پروتز ، بریجهای دندانی هستند . آنچه که بیشتر با عنوان پروتز ثابت دندان در بین جامعه مرسوم است همین نوع پروتز دندان است. این نوع پروتز ، در واقع زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که فرد یک یا تعداد بیشتری از دندانهای خود را از دست داده و در عین حال هنوز حداقل یک دندان در جلو و یک دندان در عقب دندان از دست رفته وجود دارد. به این ترتیب با تراش دو دندان مجاور ناحیه خالی از دندان ، یک پل (bridge ) بین دندانهای پایه زده می شود تا ناحیه خالی از دندان پر شده و دوباره توانایی جویدن و زیبایی به فرد باز گردد.

پروتز متحرک چیست؟

گاهی به دلایل متعدد نمیتوان از پروتزهای دندانی ثابت برای جایگزینی دندانهای از دست رفته استفاده کرد. در این صورت پروتزهای متحرک به کمک افراد بی دندان یا با تعدادی دندان از دست رفته و دندانپزشکان می آید. پروتز متحرک همانطور که از نام آن بر می آید به راحتی داخل دهان گذاشته و یا برداشته میشود .

پروتزهای دندانی متحرک بر سه نوع اند:

پروتز دندانی پارسیل (partial prosthesis)

آن چیزی که در بین عموم جامعه با عنوان « دندان تکه ای » موسوم است همین نوع از انواع پروتز هستند. پروتز پارسیل خود انواع گوناگونی دارد : برای مثال پروتزهای پارسیل تمام آکریل ( فلیپر ) ، معمولا به عنوان یک درمان موقتی در بسیاری از موارد مورد استفاده قرار می گیرند.

نوع دیگر پروتزهای پارسیل پروتزهای کرم کبالت است که از قدیم الایام به عنوان درمان بی دندانیها با انتهای آزاد ( کسانی که دندانهای خلفی _دندانهای عقبی _خود را از دست داده اند و دندانی جهت پایه برای پروتز ثابت ندارند ) یا کسانی که به هر دلیل نمیخواهند از پروتز ثابت دندان استفاده کنند مورد استفاده قرار می گرفته است. این انواع پروتز شامل ترکیب آکریل ( بخش صورتی دست دندان « لثه پروتز ») و آلیاژ فلزی هستند که بخش عمده آن را کرم و کبالت شامل میشود .معمولا به علت فلزی بودن گیره ها ظاهری نا خوشایند دارند. به همین علت امروزه انواع دیگری از پروتز پارسیل طراحی شده که بخش فلزی آن نیز به صورت رنگ دندان میباشد و به آنها پروتز پارسیل felexite گفته میشود.

پروتز کامل دندان یا دست دندان ( denture)

حتما دست دندانهای پدر بزرگها و مادر بزرگها را دیده اید. این نوع از پروتز متحرک برای افرادی مورد استفاده قرار میگیرد که تمام دندانهای خود را از دست داده اند . هر چند امروزه با پیدایش ایمپلنتهای دندانی ، استفاده از این انواع پروتز متحرک کمتر شده، اما هنوز به عنوان کم هزینه ترین درمان بی دندانی مورد استفاده قرار میگیرد.

پروتز کامل نیز دارای دو نوع معمولی و لثه نرم است .

نکته مهم این که پروتز کامل دندان از دو بخش تشکیل میشود یکی دندانها که سفید هستند و دیگری بخش صورتی پروتز که در بین بیماران با عنوان « لثه پروتز » موسوم است.

این بخش لثه پروتز باید مستحکم باشد که بتواند کارآیی لازم را داشته باشد.

شاید این سوال پیش بیاید که “پس نقش پروتزهای کامل یا پارسیل با لثه نرم چیست ؟”

در واقع لثه نرم به صورت یک لایه با ضخامت 1-2 میلی متری در زیر لثه سخت پروتز به مدت کوتاه استفاده میشود تا تورم یا التهابات لثه بیمار برطرف شده و بستر مناسبی برای دریافت پروتز با لثه سخت فراهم شود.

اگر پروتز با لثه نرم قرار باشد که به طور دایم مورد استفاده قرار بگیرد ، هرچند در ابتدا استفاده از آن بسیار راحت تر است اما نه تنها کار آیی آن بسیار پایینتر است بلکه باعث تخریب بافت لثه باقیمانده در دهان فرد میشود. در عین حال تمیز نگه داشتن پروتزهای قابل انعطاف ( لثه نرم ) بسیار سخت تر است و احتمال رشد انواع باکتریها و قارچها در خلل و فرج آنها زیاد است.

اوردنچر ( over denture )

اوردنچر نیز نوعی درمان پروتز دندانی متحرک است که در واقع دست دندان کاملی بوده که روی دو پایه دندانی یا چند پایه ایمپلنت می نشیند. به نسبت پروتز کامل دندان راحت تر است اما به هر حال متحرک است و راحتی آن از پروتز ثابت دندان کمتر است.

مزایای استفاده از پروتزهای دندانی چیست؟

در صورتیکه شما تعدادی از دندانهای خود را از دست داده باشید ، پروتز ها می توانند وضعیت ظاهری شما و همچنین جویدن ، گاز گرفتن و نحوه صحبت کردن شما را بهبود ببخشند. آنها سفارشی و بر طبق شکل و اندازه دهان شما ساخته شده و تا حد ممکن طبیعی ساخته می شوند. پروتز ها باعث می شوند که از فرسایش و سائیدگی و یا شکستگی و آسیب دندانهای باقی مانده جلوگیری شود بدون پروتزها ممکن است که دندانهای طبیعی جابجا شده و یا کج شوند. دندانهای مصنوعی (پروتز ها ) می توانند پس از اینکه در آورده شوند سریعاً در جای خود قرارگیرند و هیچ کس از وجود آنها در دهان شما مطلع نمی شود اینها پروتزهای فوری نامیده می شوند. پروتزها هرگز نمی توانند جای خود دندانهای طبیعی را بگیرند پس بنابراین مدت زیادی طول می کشد تا به آنها عادت کنید در صورتیکه قبلاً از دندان مصنوعی استفاده نکرده اید از دندانپزشک بخواهید در مورد مشکلات آن هنگام گذاشتن و بو داشتن برای شما توضیح دهد. و همچنین در مورد چگونگی مراقبت کردن از آنها و نگهداری صحیح آنها شما را آگاه کند.

مراحل ساخت پروتزهای درمانی چیست؟

در ابتدا دندانپزشک از یک سری مواد قالبگیری مخصوص جهت بدست آوردن قالب دهان بیمار استفاده می کند و تکنسین دندانساز این قالبها را برای ساختن دندانهای مصنوعی (پروتز ) بکار می گیرد. در بعضی مواقع ممکن است طی 2 مرحله قالبگیری صورت بگیرد . تکنسین از تکه هایی موم برای تثبیت کردن مدل دندان (پروتز ) استفاده می کند . دندانپزشک آنها را در دهان بیمار می گذارد تا موقعیت آنها در ارتباط با فک ها و نحوه جایگیری آنها در دهان امتحان کند. سپس دندانپزشک موم ها را کمی انعطاف داده و آنها را محکم بر روی دندانها قرار میدهد تا بدین وسیله فرم شکل گیری دندانها را بر روی یکدیگر به دندانساز نشان دهد. و به این ترتیب شکل و فرم اصلی دندان ( پروتز ) ساخته شده در دهان بیمار گذاشته شده و مورد آزمایش و امتحان قرار می گیرد. دندانپزشک در مورد چگونگی تثبیت آنها در دهان بیمار پرسش خواهد نمود و همچنین در مورد چگونگی احساس شما ، احساس راحتی یا عدم آن و نظر و عقیده تان بر اساس آخرین تغییرات آنها (پروتز ) نظر خواهی می کند. سپس پروتز های آزمایشی ( آزمایش شده ) مجدداً به لابراتوار بازگردانده می شوند که بصورت پروتز دائمی و ثابت ساخته شوند. و پس از این مراحل پروتز ها آماده استفاده قرار می گیرند. سپس دندانپزشک از شما میخواهد چند روز یکبار به ملاقات او بروید تا از چگونگی کارکرد پروتزهای شما آگاهی پیدا کند. اگر آنها (پروتزها ) مشکلی داشته باشند می توانند مجدداً در سایز کوچکتری ساخته شوند.


 

خدمات کلینیک دندانپزشکی ساغر , ارائه بهترین درمان دندانپزشکی در کشور

ایمپلنت دندان , ایمپلنت , ارتودنسی , کلینیک دندان , دندانپزشکی , دندانپزشک , جراحی لثه , جرم گیری دندان , کشیدن دندان عقل , لمینت دندان , دندانپزشکی زیبایی , طراحی لبخند , ارتودنسی دندان , پروتز دندان , دندان مصنوعی , دندانپزشکی کودکان , دندانپزشکی اطفال 

www.sagharclinic.ir

 


هزینه پروتز دندان چقدر است ؟

قیمت پروتز دندان اعم از هزینه پروتز ثابت یا متحرک ،معمولا شامل مجموع هزینه های لابراتواری و دستمزد دندانپزشک میباشد. طبعا دستمزد متخصص پروتز دندان بیشتر است. در مجموع ارجاع به همکاران متخصص پروتز در صورت لزوم در دستور کار همه دندانپزشکان قرار دارد.


  
  

شرکت ارسال هوایی بار پادمیرا راه

شرکت خدمات بارهوایی پادمیرا را در سال 1388 خورشیدی با کسب مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری مبادرت به تاسیس و فعالیت در خصوص حمل و نقل  وخدمات    بارهوایی بین المللی نموده و بطور مستمر به ارایه خدمات به مشتریان خود میباشد و با بهره مندی از تجربیات و سوابق درخشان مدیران خود کوشش نموده ایم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم. آقای وازگن آرتیون ریس هیات مدیره و مدیر فنی این شرکت با بیش از 40 سال سوابق درخشان و تجربیات ارزنده در امر حمل و نقل هوایی در شرکتهای مختلف حمل و نقل و هواپیمایی را دارا میباشد. از جمله بین سالهای 1349 الی 1352 کارمند شرکت هواپیمایی ایرایندیا(هواپیمایی هند) در تهران بوده و سپس از 1352 تا 1382 به مدت 30 سال در شرکت هواپیمایی سوییس ایر (swiss air)و سوییس اینرنشنال به عنوان رییس ایستگاه و بار در تهران خدمت نموده و همچنین از سال 1382 تا 1387 در شرکت حمل و نقل بین المللی مرزرانان بعنوان مدیر عامل مشغول به کار بوده و به استناد مطالب فوق و با آشنایی کامل با قوانین و مقررات حمل و نقل بار هوایی و فریت بار قبول مسولیت می نماید.

 معرفی  خدمات فریت بار پادمیرا راه

کارکنان متخصص شرکت فریت بار و ارسال بار پادمیرا راه بعد از تایید بار از طرف مدیریت ، به محل بار مراجعه می کنند و بعد از بررسی کلی ، لوازم بسته بندی که شامل کارتن مخصوص فریت بار که در سازهای مختلف می باشد ، یونولیت نگهدارنده ، نایلون های ضربه گیر و کاغذ های بسته بندی مخصوص ظروف شکستنی و… را در محل فراهم می آورند . و شروع به بسته بندی می کنند در نهایت بار بسته بندی که اغلب شامل لوازم منزل مثل  : کیف و کفش ، مبلمان ، کتاب ، پیانو و … می باشد را به فرودگاه امام خمینی (ره) انتقال می دهند. و تشریفات گمرکی برای ارسال بار به مقصد مد نظر را انجام داده و در صورت نیاز محموله را پالت بندی می کنند و جهت ارسال بار  تا فرودگاه مقصد بار نامه هواپیمایی را دریافت نموده و تمام مدارک محموله بار را به صاحب بار تحویل می دهد.

 

مراحل ارسال بار توسط پادمیرا راه | مختصر

 

  • بسته بندی لوازم منزل و شخصی کاملا استاندارد
  • بارگیری جهت حمل بار هوایی
  • انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه
  • پالت بندی محموله در صورت نیاز
  • اخذ بار نامه هواپیمایی و ارسال بار

  
  

 

ارسال بار

پرسنل متخصص بسته بندی شرکت خدمات ارسال بار هوایی پادمیرار راه به محل شما مراجعه نموده و تمامی لوازم بسته بندی را شامل کارتنهای مخصوص فریت بار در سایز های مختلف ، یونولیت ،نایلونهای ضربه گیر و کاغذهای مخصوص بسته بندی ظروف شکستنی چسب فوم و غیره را آورده و در مرحله اول تمام لوازم شکستنی مانند کریستال ، ظروف چینی ، لوازم دکوری ، کتاب ، لباس  ، کفش  و ... را بسته بندی نموده و بار بسته بندی شده را به گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) حمل می کند . تشریفات گمرکی مربوط به محموله را انجام داده  و همچنین محموله مورد نظر را پالت بندی و جهت ارسال تا فرودگاه مقصد بار نامه هواپیمایی را اخذ کرده و تمام مدارک مورد حمل را به صاحب بار تحویل می دهد .

خدمات اصلی شرکت خدمات حمل بار هوایی و  فریت بار پادمیرا راه

  1. بسته بندی کلیه لوازم منزل ( ظروف شکستنی ، کتابخانه ، البسه و...) در محل به صورت استاندارد

  2. بارگیری جهت حمل بار هوایی

  3. انجام تشریفات گمرکی با و بدون حضور مسافر .

  4. پالت بندی محموله در صورت نیاز : بعد از انجام امور گمرکی برای جلوگیری از آسیب دیدگی احتمالی محموله را پالت بندی می کنند.

  5. در نهایت اخذ بارنامه برای ارسال بار به مقصد : شرکت پادمیرا راه در کوتاهترین زمان با پایین ترین هزینه مسئولیت اخذ بار نامه شرکت های هواپیمایی مانند هواپیمایی امارات ، ترکیش ایرلاینز ، لوفتهانزا ، ... را برای فریت بار به مقصد را بر عهده دارد.

     


    قوانین حمل بار هوایی و فریت بار

     
    برای  فریت بار باید به این نقاط توجه داشته باشیم که اشیای زیر ممنوع می باشد :

     1) داشتن چراغ قوه پیش مسافر و یا در بار ها به مثاصدی از جمله آمریکا ممنوع است.

    2) مواد رادیو اکتیو(البته این مورد برای اکثر شرکت های کارگو(فریت بارد و حمل بار هوایی) می تواند یکسان باشد)

    3) مواد سمی و قابل انتشار (مواد شیمیای خطرناک)

    4) مواد قابل اشتعال ( باید توجه کنیم که موادی هستند که در برخورد با آب یا اکسیژک آتش می گیرند)

    5) حمل اسید و جیوه ممنوع است موجب خوردگی فلز می شوند.

    6) انواع گازها سمی یا غیر سمی

    7) آهنربا یا هر نوع ماده ی مغناطیسی دیگر

    8) لوله های پزشکی اکسیژن

    9) برخی کیفها دارای زنگ هشدار یا امنیتی هستند که دارای باتری لیتیومی می باشند این نوع مواد قابل اشتعال می باشد و فریت بار برای این نوع مواد در هواپیمایی ایرلاینز ممنوع می باشد.

    10) در حالت کلی هر نوع محموله ای که خطرناک و موجب آسیب رسانی باشد برای فریت بار و حمل بار هوایی در این شرکت ممنوع می باشد.

    در اصطلاح شرکت های فریت بار به این نوع از کالاها که بدون بسته بندی مناسب ارسال شوند Dangerous goods می گویند


  
  

راهنمای انتخاب باغ تالار عروسی : خیلی از عروس و داماد های جوان دوست دارند که جشن عروسی خود را در باغ عروسی برگزار کنند. دلایل زیادی برای اینکار وجود . برای مثال در باغ عروسی به خاطر باز بودن فضا مهمانان می توانند آزادانه رقص و پایکوبی کنند و یکی دیگر از مزیت های باغ تلار عروسی این است که در نزدیکی های آن محله مسکونی نیست و برای همسایه ها مزاحمتی ایجاد نخواهد شد. ولی از آن جایی که همه باغ ندارند پس چاره ای جز اجاره باغ نیست و اجاره کردن باغ هم به همین راحتی ها نخواهد بود شما نیاز به یک راهنمایی دارید تا بتوانید بهترین باغ تالار عروسی را برای مراسم عروسی خود انتخاب کنید. پس این نکاتی که در این مطلب برای شما عرض خواهیم کرد را در ذهن خود داشته باشید تا بتوانید به بهترین شکل مراسم عروسی خود را برگزار کنید و از آن لذت ببرید.

باغ برای عروسی

توجه به وضعیت آب و هوایی

مهمترین نکته ای که قبل از رزرو کردن باغ باید در نظر داشته باشید این است که وضعیت هوایی منطقه خود را بسنجید. از آن جایی که بیشتر باغ ها فضایشان سر پوشیده نیست بارش های جوی می تواند جشن عروسی شما را کاملا بهم بریزد. همچنین این را هم در نظر بگیرید که اگر در یک منطقه جغرافیایی گرم زندگی می کنید ممکن است حرارت زیاد هوا برای شما و مهمانانتان آزار دهنده شود. در این جور مواقع می توانید از چادر استفاده کرده و در فضای زیر آن از سیستم های سرمایشی یا گرمایشی استفاده کنید. درواقع اگر بتوانید این کار را انجام دهید می توانید حتی با وجود بارش، هوای سرد و یا گرم جشن خود را به خوبی در محوطه باغ برگزار کنید.

انتخاب باغ در نزدیکی شهر

یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر داشته باشید رزرو باغ در نزدیکی شهر می باشد زیرا اگر باغ مورد نظر شما خیلی از شهر دور باشد رفت و آمد برای مهمانانتان سخت خواهد شد و باعث کلافه شدن آنها خواهد شد. همچنین باغ هایی که در مسیر آن ترافیک های سنگین هست را انتخاب نکنید تا مهمانانتان به راحتی بتوانند رفت و آمد کنند.

داشتن پارکینگ

از داشتن پارکینگ اختصاصی با فضای مناسب برای مهمانان خود اطمینان حاصل کنید زیرا داشتن پارکینگ مناسب از دیگر نکات مهم برای پذیرایی مهمانان می باشد.با وجود پارکینگ مهمانان شما می توانند با خیال آسوده وارد مراسم شوند و نگرانی ای بابت پارک خودرو هایشان نداشته باشند. پس حتما در زمان رزرو باغ این موضوع را هم در نظر داشته باشید.

داشتن آمار دقیق مهمانان

حتما قبل از رزرو کردن باغ و برسی امکانات آن، آماری دقیق در مورد تعداد مهمانانتان در بیاورید با این کار می توانید امکانات باغ را متناسب با تعداد مهمانان فراهم کنید. اگر شما این نکته را در نظر نداشته باشید دو حالت برای شما پیش خواهد آمد که هیچ کدامش خوشایند نیست. اگر مهمانانتان کمتر از تعداد باشد برایتان خرج اضافی خواهد داشت و اگر بیشتر باشد ممکن است امکانات رفاهی و پذیرایی آنها کم باشد و تشریفات مراسم عروسی لذت بخش نخواهد شد. پس با این کار می توانید تعداد میز و صندلی و ظروف و… ای که لازم هست را پیش بینی کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

رزرو باغ چند ماه قبل از برگزاری جشن

اگر می خواهید مراسم عروسی خود را در اعیاد مذهبی و یا مناسبت های خاص برگزار کنید حتما سعی کنید که باغ را از ماه ها قبل رزرو کنید زیرا در آن مواقع رزرو باغ تقریبا دشوار می باشد و همه علاقه خاصی به این روز ها دارند. همچنین ممکن است که نرخ های اجاره باغ به دلیل این مناسبت ها بالا برود. و با این کار می توانید به راحتی مهمانان و این که جشن عروسی شما با دیگر آشنایان تداخل نداشته باشد، روز دیگری را انتخاب کنید.

بررسی امکانات باغ

قبل از عقد قرارداد و رزرو باغ حتما امکانان و شرایط باغ را به خوبی بررسی کنید و در صورتی که امکانت با شرایط و خواسته های شما یکی می باشد برای بستن قرار داد اقدام کنید. برخی از این امکانات را برای شما در پایین عرض خواهیم کرد:

عاقد برای خطبه عقد، سفره خانه سنتی، کافی‌شاپ، دکوراسیون زیبا و لوکس، نورپردازی، عکس‌برداری، فیلمبرداری حرفه ای، موزیک، گل‌آرایی، بادکنک آرایی، محل بازی کودکان، مشعل‌آرایی، شمع آرایی، آرایشگاه، میوه، شیرینی، شستشوی میوه، تهیه غذا، نورپردازی، نمایش و شعبده بازی، تزیینات میز و صندلی‌ها، سرویس بهداشتی، خدمه آموزش دیده، ورودی اعیاد، ورودی آخر هفته، ورودی ایام هفته، جایگاه ماشین عروس، پارکینگ که می تواند به صورت طبقاتی، روباز و یا سربسته باشد. در برخی از باغ ها نیز امکاناتی از قبیل اتاق عقد مجزا، اتاق عقد داخل سالن، سفره عقد و … نیز وجود دارد.

امنیت محل باغ

یکی دیگر از ویژگی هایی که باید در نظر داشته باشید محل باغ در یک محل آرام و بی سر صدا قرار گرفته باشد. درصورتی که باغ مورد نظر شما در محله ای شلوغ قرار داشته باشد شما همیشه نگران حضور افراد غریبه خواهید بود ممکن است این موضوع باعث به هم ریختگی مراسمتان شود. پس حتما قبل از رزرو باغ از امنیت منطقه اطمینان لازم را کسب کنید. همچنین باید این را هم در نظر داشته باشید که در کنار و نزدیکی باغ خانه های مسکونی وجود نداشته باشد تا مبادا برای همسایه های ان منطقه مزحمتی ایجاد کنید.

توجه به امکانات الکترونیکی

بیشتر باغ ها در خارج شهر قرار دارند و از این رو ممکن است گاهی با مشکلاتی از قبیل قطع برق مواجه شوند و در این صورت نور پردازی و پخش موسیقی که دو قسمت مهم همه مجالس عروسی هست قطع خواهد شد و ممکن است مشکلات جدی تری برای برگزاری جشن ایجاد کند. پس به این نکته هم توجه داشته باشید بهتر است که به دقت جریان برق باغ برسی شود و پس از رزرو و قبل از برگزاری مراسم با کمک مدیریت باغ این قسمت از باغ را بازدید کنید.

سرویس بهداشتی در باغ

مطمئنا همه باغ های عروسی سرویس بهداشتی دارند ولی فاکتور دیگری که خیلی مهم است تمیز بودن سرویس بهداشتی می باشد. این مورد از دیگر ویژگی های یک باغ خوب به حساب می آید. پس بهتر است که به هنگام رزرو باغ سرویس های بهداشتی اش را هم به دقت بررسی کنید و امکانات مختلف آن از جمله مایع دستشویی، سیستم تهوی هوا، سیستم روشنایی، دستمال توالت و… را که بیشتر سرویس های بهداشتی مهمول و استاندارد دارند را چک کنید.

پوشش کف باغ

دقت کنید که کف باغ مسطح باشد و برآمدگی، چاله و سنگ در باغ وجود نداشته باشد در این صورت باید منتظر برخی از حوادث باشید! قرار دادن صندلی در کف مسطح بهتر انجام می گیرد. البته برخی از باغ ها هم کفشان با چمن پوشیده شده است و در این صورت راه رفتن راحت تر انجام خواهد شد.

نظافت باغ

تمیزی و نظافت باغ نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم قبل از رزرو است که باید به دقت آن را بررسی کنید. برای این کار میز و صندلی ها، آشپزخانه ، کف باغ، دیوارهای آن و … باید از نزدیک مشاهده شوند.

وجود خدمه آموزش دیده در باغ

خدمه حرفه ای و آموزش دیده باغ هم یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهمی است که باید در نظر داشته باشید. همچنین وجود فردی به نام مدیر تدارکات برای باغ رزروی شما ضرورت دارد. در این صورت دیگر نگران کم و کسری نباشد زیرا مدیر تدارکات باغ تمام نیاز های مهمانان و شما را فراهم خواهد کرد.

امکانات لازم در مواقع اضطراری

گاهی اوقات برخی از رخ داد ها غیر قابل پیشبینی می باشد و ممکن است خدای نکرده این اتفاق ها در جشن عروسی شما پیش بیاید. برای کاهش عوارض ناشی از این حوادث های اتفاقی باید در زمان رزرو باغ به امکاناتی از قبیل داشتن کپسول آتش نشانی دقت داشته باشید.


  
  
   1   2      >