سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بیم از خدا کلید هر حکمتی است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :69
کل بازدید :146548
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/9
2:34 ع

فریت و ارسال بار لوازم شخصی-مسافری و منزل

این نوع بارها  معمولا به دو دسته وزین و حجیم تقسیم بندی می گردد.
در ارسال بار بطور کلی محتوی بار حایز اهمیت است.
فرض بگیرید میخواهید لوازم منزلتان را به کشور ترکیه که در همسایگی ایران است ارسال کنید .در این زمان دو را حل هوایی و زمینی پیش رویتان است.

1-اگر این لوازم شامل خرده ریز منزل مانند ظروف آشپزخانه،کریستال،کفش و لباس ،آلبوم عکس،تلویزیون و... باشد خب فریت بار هم از نظر اقتصادی و هم از نظر امنیت و همچنین از نظر سرعت در رسیدن بهتر است که این محموله هوایی حمل شود تا اینکه زمینی.

2- اگر لوازم منزلتان شامل مبل و بوفه و کمد و یخچال و.... و همچنین خرده ریز منزلتان باشد پس صلاح در ارسال بار زمینی است چون شما میتوانید تمام بارمنزلتان را با یک کامیون بفرستید و فقط اینجا کرایه کامیون پرداخت میگردد و وزن و حجم بار دیگر اولویت ندارد. (اگر مقصد ارسال بارتان کشوری مثل ترکیه باشد).

3- حال شاید باری که قصد ارسال ان را مثلا تا ترکیه دارید حاوی مقادیری لوازم خرده ریز و ظروف و لباس و ... باشد و در کنار ان مثلا یک دست مبل هم داشته باشید.

دراین حالت بار شما بهتر است ارسال بار هوایی  شود تا زمینی چرا چون بارتان حتی نصف کامیون را هم پر نخواهد کرد در صورتیکه شما می بایست کرایه کل کامیون را پرداخت نمایید.

حال اگر قصد ارسال بار (محموله فوق) را به کانادا-استرالیا و یا آمریکا داشته باشید ،به جای کامیون ،کانتینر و کشتی را می بایست لحاظ کنید.
معمولا برای افرادی که قصد ارسال بار کل لوازم منزل به مسیرهای فوق را داشته باشند را دریایی را پیشنهاد میکنیم که مرقوم به صرفه تر است.

 

ولی در کل ارسال بار هوایی از ارسال بار با کشتی امن ترو سریعتر است.

 

ارسال بار هوایی خرده ریز

در این حال پرسنل شرکت پادمیراراه که متخصص در امر پکینگ هستند به منزل یا محل مورد نظر شما میایند و با تمامی لوازم پکینگ که شامل کارتن و یونولیت ،نایلونهای ضربه گیر و ... لوازم منزلتان را پک کرده به فرودگاه امام خمینی(ره) حمل ،محموله را پالت بندی(پالت پلاستیکی) و بارنامه شرکت هواپیمایی جهت ارسال بار را به شما تحویل میدهند.
همانطور که قبلا نیز توضیح دادیم یکی از موارد بسار مهم و حیاتی در ارسال بار بسته بندی اولیه  بار است.
برخی از بار ها پس از بسته بندی اولیه احتیاج  دارند که برای ارسال درون صندوق چوبی قرار گیریند.
لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد بسته بندی و نوع ان به قسمت بسته بندی در سایت شرکت پادمیرا راه مراجعه نمایید.

 

ارسال بار به آمریکا

ارسال بار به استرالیا

ارسال بار به کانادا

ارسال بار به آلمان



 فرق ارسال بار و کارگو چیست ؟

 

در واقع حمل بار هوایی را می توانیم به دو بخش فریت بار و کارگو تقسیم کرد ، برخی از مسافران این دو مورد را هم معنی می دانند درحالی که این چنین نیست در این مقاله قصد دارم فرق بین فریت بار و کارگو را شرح دهم :

 

ارسال بار | فریت بار

 

افرادی که قصد مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت به کشور های دیگر را داشته باشد می تواند بارهای و لوازم مورد نیاز خود را با استفاده از شرکت های فریت و حمل بار هوایی به کشور مقصد بفرستد در اصطلاح به این نوع بارها که ماهیت تجاری ندارد و نوعی بار خصوصی می باشد را فریت بار (ارسال بار) می گویند. برای اطلاعات بیشتردرباره فریت بار می توانید کلید کنید.


  
  

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس ویلایی نوعی کانکس مسکونی است. ویلای پیش ساختهمی توانند در ابعاد،طرح، معماری و دکوراسیون داخلی و نماهای خارجی متنوعی باشند.کانکس های ویلایی با توجه به نیاز،خواسته و سفارش مشتری در مدل ها و طرح ها ی گوناگونی ساخته می شوند.کانکس های ویلایی می توانند یک طبقه ، دو طبقه ، دو اتاقه یا چند اتاقه ، دارای امکانات سرویس بهداشتی،حمام و آشپزخانه و…باشند.

مشخصات فنی کانکس های ویلایی پیش ساخته:

 ابعاد کانکس های ویلایی:

 بر اساس پلان مورد تایید کارفرما متغییر می باشد..

 اسکلت کانکس های ویلایی:

 اتصالات اسکلت فلزی ویلای پیش ساخته از نوع جوش ممتد با الکترود پارس همراه با اجرای ضد زنگ به ضخامت 40 میکرون به تمام نقاط که به صورت مدولار صورت می گیرد.

نمای خارجی کانکس های ویلایی:

 بر اساس انتخاب کارفرما از فایبر سمنت طرح دار و یا ساده، PVC،سنگ،کامپوزیت و ….

بدنه کانکس ویلایی :

 از جنس سیمان مسلح می باشد.

سقف کانکس های ویلایی:

 ورق با رنگ الکترو استاتیک طرح سفال، ساندویچ پانل، اندولین، اندوویلا

نمای داخلی کانکس های ویلایی :

 از تایـل پی وی سـی، ام دی اف، ام دی اف دو جـداره، تایـل گچـی(کناف)، فایبر گلاس، انواع پوششهای سلولزی

کف کانکس های ویلایی:

   سوییت مـورد نظر با شبکه فلزی و کف سازی طبق محاسبات و کاربری مورد نیاز و کف نهائی به وسیله کف پوش یا سرامیک نصب می شود کانکس دست دوم .

سیستم روشنایی کانکس های ویلایی:

   سیستمـهای روشنـائی و نور پردازی بر اساس پلان اجرایی، سیستم ایمـنی و سنسور آشکارساز حریق و دود و سیم کشی نمره 4 استاندارد می باشد.

درب و پنجره کانکس های ویلایی :

 درب ورودی به ارتفاع 2m از جنس آلومینیوم ، چوب و یا آهن (ضد سرقت) همراه با یراق آلات مرغوب و پنجره به ارتفاع 1?20 از جنس آلومینیوم با پروفیل سنگین، آهن , UPVC به صورت تک جداره و دو جداره.

عایق سقف کانکس های ویلایی :

متناسب با شرایط آب و هوای محل اجرا از چندین لایه عایق استفاده می گردد.

سیستم لوله کشی و شیرآلات کانکس های ویلایی:

لوله ی پلی اتیلن استاندارد بصورت توکار و شیرآلات اهرمی استاندارد

آشپزخانه کانکس های ویلایی :

با استفاده از کابینت MDF با طرح موجود در پلان مورد تایید همراه با لوله کشی و شیرآلات و سینک

رنگ آمیزی کانکس های ویلایی:

از نوع رنگ اکرلیک و رنگ الکترو استاتیک


  
  

خاکبرداری و گودبرداری ساختمان

خاکبرداری و گود برداری در ساختمان ها به دلایل مختلفی صورت می گیرد که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1)برای اینکه به خاکی بکر ، محکم ، سفت برسند
2)گودبرداری می تواند برای پایین آوردن مرکز ثقل سازه صورت بگیرد و در نهایت در مقابل عوامل طبیعی پایداری زیادتری داشته باشند.
3) می تواند به دلیل قرار گرفتن فونداسیون در مکان امن و دور از سیل و یخبندان باشد.
4) البته باید دقت داشته باشیم که ارتفاع سازه از سطح زمین با توجه به قوانین شهرداری دارای محدودیت است.پس می توان اینگونه گفت که گودبرداری را برای ایجاد طبقه های بیشتر و همچنین ساخت پارکینگ و انباری انجام میدهند تا موارد ذکر شده برای طبقه های زیرزمین تامین شود.

قیمت خاکبرداری و گود برداری ساختمان

موارد مختلفی در قیمت گودبرداری و عملیات خاکی ساختمان مطرح است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1) مکانی پروژه ساختمانی و دسترسی ماشین آلات ساختمانی و همچنین میزان مسیر پروژه تا مکان دپو نخاله.
2) با استفاده از فرمول های هندسه ، حجم خاک برداری محاسبه می گردد

اگر بخواهیم حجم خاکبرداری را محاسبه کنیم باید طول ، عرض ، ارتفاع را با یکدیگر ضرب کنیم اما اگر کوپه خاک داشته باشد به شیوه ی زیر محاسبه می گردد:
حجم مخروط = ارتفاع × مساحت قاعده × 1/3

چک لیست عملیات گود برداریو خاکبرداری

1)اگر اطلاعات دریافتی از آزمایش خاک وجود داشته باشد باید در نظر گرفته شود همچنین مواردی مانند سطح آب های زیر زمینی و همچنین میزان عمق گودبرداری مطابق نقشه باید انجام شود.البته باید به وضعیت ساختمان و زمین های اطراف نیز دقت کافی داشته باشیم.

2)باید پرسنل پیمانکار بیمه باشند.

3)برای مجری گودبرداری باید کد پیمانکاری وجود داشته باشد.

4)باید در هر شهری که هستند از محدودیت ترافیکی در عبور و مرور کامیون ها آگاهی داشته باشید.

5)از ارگان های لازم باید مجوزهای ضروری گود برداری در صورت نیاز گرفته شود که می تواند شامل ارگان های ذیربط مانند گاز ، برق ، آتش نشانی و … باشد.

6)از تاسیسات شهری و مسیر لوله ها در صورت لزوم باید آگاهی کامل داشته باشید.

7)اگر در زمان گودبرداری آب وجود دارد باید با توجه به شرایط موجود خاک برداری از ترکیب روش های زیر استفاده شود:


  
  

 

 

لوازم یدکی مورانو , قطعات یدکی مورانو , لوازم یدکی مورانو جلو بندی , قطعات یدکی نیسان مورانو , لوازم یدکی نیسان مورانو , فروشگاه قطعات یدکی مورانو در تهران : خودرو سازی نیسان همیشه در تولید و عرضه ماشین های میان رده و لوکس در زمره شرکت های بالای جدول قرار داشته و رتبه خود را همیشه حفظ کرده است . نیسان مورانو خودرویی بسیار جذاب است که دارای یک موتور در جلو می باشد که 5 سوپاپ متوسط دارد. نیسان مورانو در سال 2002 طراحی و برای ارائه در سال 2003 تولید شده است . در سال 2011 تا 2014 نیز نسل سوم از این خودروی لوکس شاسی بلند . با یک تبدیل Cross Cabriolet تولید شد . مورانو برای اولین بار در کشور کانادا و امریکا در خودرو سازی نیسان آمریکا بر پایه نسل FF-L Nissan تولید شد و نسخه اروپایی مورانو در سال 2004 شروع به تولید شد.

لوازم یدکی مورانو

نیسان مورانو تنها سورپرایز نیسان در شرکت نیویورک آمریکا در سال 2007 بود . تا زمانی که نیسان روگو در سال 2008 به فروش رسید.

نیسان مورانو شروع به فروش در کشورهای دیگر کرد . ایرانی ها نیز که عاشق مدل های لوکس نیسان هستند . برای خرید این ماشین فوق العاده اقدام کردند . اما همیشه یه دغدغه بزرگ برای ما این هست که از نبود قطعات واقعا اذیت می شویم و مهمترین بخش کار در همین جا هست . لوازم یدکی مورانو به ویژه بخش موتور وجلوبندی آن واقعا کم پیدا است .

فروش لوازم یدکی مورانو در یدک ژاپن

فروشگاه یدک ژاپن همیشه سعی داشته تا بتواند تا جایی که امکان دارد قطعات یدکی نیسان مورانو را عرضه کند . امروزه با استفاده از سیستم فروش اینترنتی لوازم یدکی مورانو اکثر مشکلات برای تعمین قطعه حل شده .

 

در زیر می خواهیم برخی از لوازم یدکی مورانو رو که کاربرد زیادی دارند را عرضه کنیم .

فروشگاه یدک ژاپن در راستای ارائه خدمات و عرضه انواع مختلف قطعات یدکی نیسان به ویژه لوازم یدکی مورانو هر نوع سفارش مشتریان را قبول می کند. و در اسرع وقت برای شما تهیه کرده و ارسال می کند.

لوازم یدکی ماکسیما

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در رابطه با قطعات و لوازم یدکی خودرو نیسان , پیکاپ , مورانو , ماکسیما , تیانا و … می توانید با بخش فروش ما در یدک ژاپن تماس بگیرید . تا از خدمات و محصولات با کیفیت این کمپانی استفاده لازم رو ببرید . باید دقت داشته باشید که اکثر لوازم یدکی وارد شده توسط یدک ژاپن دارای استاندارد با گرید +A می باشد و از دوام بالایی برخوردار است . در نهایت می خوایم که با ارائه نظرات خود ما را در ارائه خدمات فروش لوازم یدکی مورانو راهنمایی کنید تا بتوانیم بهترین قطعات و خدمات را عرضه کنیم .

 

فروش لوازم یدکی پیکاپ

فروش و عرضه انواع قطعات خوردوی نیسان در فروشگاه لوازم یدکی یدک ژاپن با بهترین کیفیت : ما در یدک ژاپن توانسته ایم تمام نیاز های افرادی که از محصولات نیسان استفاده میکنند را برطرف کنیم . البته تهیه لوازم یدکی پیکاپ , مورانو , ماکسیما , نیسان جوک و… واقعا سخت است .

جهت مشاوره و سفارش هر نوع قطعه و لوازم یدکی پیکاپ با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت بتوانیم نیاز شما را برطرف کنیم . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تماس های زیر با ما ارتباط برقرار کنید .

 

 

همچنین فروشگاه یدک ژاپن برای ارائه خدماتی عالی و بهتر سفارشات شما بابت هر نوع لوازم یدکی تیانا را قبول می کند و در اسرع وقت اقدام به تهیه آن می کند.

ارائه محصولات لوازم یدکی تیانا اورجینال با قیمت های رقابتی باعث شده است ، فروشگاه سالک موفقیت های چشم گیری در بازار فروش لوازم یدکی خودرو کسب کرده و سهم اعظمی از این بازار را به خود اختصاص دهد.

بدیهی است ، رضایت و همراهی مشتریان پشتوانه ما در این موفقیت های کسب شده بی تاثیر نبوده و ما همواره به این اصل توجه ویژه ای داشته ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت و نحوه خرید لوازم یدکی تیانا ، با کارشناسان فروش ما در فروشگاه یدک ژاپن تماس حاصل فرمایید

 


  
  

تزریقات ژل و فیلر در کلینیک های زیبایی

یکی از روش هایی که برای از بین بردن خطوط چین و چروک و بازگرداندن حجم از دست رفته ی پوست و توپر کردن دوباره ی آن وجود دارد ، تزریق ژل و فیلر است . این روش یک روش بدون جراحی است . اگر شما هم جز دسته افرادی هستید که از چین و چروک پوست خود رنج می برید ، و می خواهید شکل صورت شما به حالت قبل برگشته و یا از میزان چین و چروک آن کاسته شود و اگر شما به دنبال یک روشی بی خطر و امن و مقرون به صرفه و بدون درد جراحی برای برطرف کردن این تغییرات پوست هستید ، تزریق ژل می تواند گزینه ی مناسبی برای شما در لیزر موهای زائد باشد  .

مثل دیگر عمل های زیبائی شما نباید سرخود اقدام به تزریق ژل کنید ، ابتدا شما باید به یک کلینیک زیبائی معتبر مراجعه کرده و ابتدا با متخصص مشاوره کنید ، متخصص وضعیت شما را بررسی می کند و به شما می گوید که تزریق ژل برای شما مناسب است یا نه ، و همچنین نوع و میزان ژل مورد نیاز برای کسب نتیجه ی رضایت بخش و مطلوب را به شما در لیزر مو پیشنهاد می دهد .

تزریق ژل و فیلر

تزریق ژلو فیلر یک روش درمانی تزریقی بدون نیاز به جراحی است . و یکی از روش های جوانسازی پوست ، رفع چین وچروک پوست ، پر کردن حجم پوست و رفع تغییرات ناشی از پیری پوست می باشد . در واقع ژل های پوستی و مواد فیلر ترکیباتی برای پر کردن چین و چروک و افزودن حجم به بافت های مختلف بدن در کلینیک زیبایی است .
از آنجائی که جراحی های زیبائی بدون عوارض نیستند ، امروزه حفظ زیبائی و جوانی و طراوت پوست از طریق روش های بدون جراحی طرفدار زیادی دارد . روش تزریق ژل و فیلر بعد از بوتاکس یک روش شناخته شده و مناسب بدون نیاز به جراحی است .

فیلرهای پوستی روش هایی هستند که باعث می شوند ، افزایش سن اثرات معکوسی روی پوست داشته باشد ، یکی از بهترین ویژگی ها و مزیتی که روش فیلر پوستی دارد ، این است که نتیجه ی سریعی دارد و زمان ریکاوری کوتاه مدت است و نتیجه ی حاصل طبیعی در کلینیک لیزر مو خواهد بود .

فیلر ها یا ژل‌های تزریقی به چه معناست ؟

تزریق فیلریکی از روش های غیر تهاجمی و روش مناسبی برای کسانی است که می خواهند زیبائی و ظاهر جوان خود را حفظ کنند .
در واقع ژل ها و فیلر ها در مرکز زیبایی همان ترکیبات هیالورونیک هستند ، این مواد به طور طبیعی در بافت ها و پوست ما وجود دارند ولی به مرور زمان میزان این مواد کاهش یافته و باعث می شود که پوست شکل و حجم خودش را از دست دهد . فیلر های درم ژل های تزریقی هستند که حاوی اسید هیالورونیک بوده ، به حجم صورت اضافه می شود و باعث پر شدن نواحی تو رفته می شود و باعث ایجاد پوستی صاف و جوان می شود .

در واقع ژل ها به عنوان یک روش درمانی بسیار عالی هستند که با بازگرداندن حجم نواحی از دست رفته در قسمت های مختلف مانند خط فک ، گونه ها ، لب ، چانه و حتی در بینی برآمدگی ها به حالت عادی برمی گردانند . ژل پوستی در پوست تزریق می شود و شما سریعا می توانید ، نتیجه را ببینید .برای بسیاری از بیماران عمل های جراحی همراه با تزریق ژل انجام می گیرد مانند لیفت صورت ، لیفت چشم یا ابرو .

انواع ژل تزریقی

تفاوت اصلی بین ژل‌ها، غلظت، چسبندگی و ماندگاری آن‌ها می‌باشد. انواع ظریف‌تر و نرم‌تر ماندگار زیادی ندارند، درحالی‌که فیلرهای با غلظت بالا دوام بیشتری خواهند داشت . ژل های تزریقی مختلف برای قسمت های مختلف کاربرد دارند . برای مثال نوع ظریف آن ها برای نواحی از پوست که ظریف بوده و صاف بودن آن ها اهمیت ویژه ای دارد مانند چشم ها و بالای لب کاربرد دارد و نوع غلیظ ژل ها برای افزایش حجم کاربرد دارند . ژل های تزریقی دارای انواع زیادی هستند که در زیر به معرفی برخی از آنها می پردازیم :

 

فرایند تزریق بوتاکس چگونه انجام می شود؟

بیمار راحت و آسوده روی تختی که تکیه گاه دارد می نشیند ، قسمت های مورد نظر برای تزریق باید تمیز شوند ، این کار با وسیله های پاک کننده غیر الکلی مانند بتادین انجام می شود . عضلاتی که باید در آن‌ها تزریق صورت گیرد با نشانگر پوست (اسکین مارکر)، روی آن‌ها نشانه‌گذاری می‌شود. جای گذاری دقیق نقاط تزریق بین افراد متفاوت است و به فعالیت ماهیچه‌ی مورد نظر هنگام چروک خوردن بستگی دارد بعد از آن پزشک برای قسمت های تحت درمان از بی حس کننده های موضعی استفاده می کند ، سپس با یک سوزن کوچک و سرنگ یکبار مصرفی مقدار اندکی از سم بوتالینیوم را در محل مورد نظر تزریق می نماید   .  لیزر مو

الگوی عمومی تزریق شامل 2 یا 3 ناحیه در اطراف چشم و 4 تا 5 ناحیه برای اطراف پیشانی است . البته می توان برای ناحیه های دیگرهم از این تزریق استفاده کرد که به نوع چین و چروک و میزان نتایج مورد نظر مشتری وابسته است. تزریق بوتاکس به ماهیچه‌ها حدود 10 دقیقه طول می‌کشد. اگر در محل تزریق خونریزی رخ دهد می توان با فشار دادن آن محل از اینکار پیشگیری نمود. همچنین با تاباندن نور به محل تزریق می توان از کبودی پوست جلوگیری به عمل آورد.

در چه جاهایی از بدن می‌توان بوتاکس تزریق کرد؟

ماهیچه‌هایی که در بدتر شدن خطوط پیشانی سهم دارند:

ماهیچه‌ی پیشانی. ماهیچه‌ای است بزرگ که کل پیشانی را می‌پوشاند. هنگامی که این ماهیچه منقبض می‌شود، خطوط پیشانی برجسته‌تر می‌گردند . مجله پزشکی در توئیتر

عضلاتی که که در بالا بردن کنار ابرو سهم دارند:

• عضله‌ی حلقوی چشم، ماهیچه‌ای حلقه‌ای شکل در اطراف چشم است. هنگامی‌که به این ماهیچه بوتاکس دور چشم تزریق شود، لبه بیرونی ابرو کمی به بالا کشیده می‌شود و به آن بالا کشیدن (کنار) ابرو می‌گویند. این کار اغلب با تزریق بوتاکس در پیشانی ترکیب می‌شود.

بعد از انجام تزریق بوتاکس

بعد از اینکه تزریق تمام شد بیمار به مدت 2 تا 5 دقیقه باید به بر روی تخت معاینه به صورت نیمه نشسته یا تخت استراحت نماید ، تا پزشک از شرایط مساعد حال او اطمینان حاص کند . بعد از آن بیمار باید به مدت 2 تا 4 ساعت دراز نکشد . برای اینکه بوتاکس بتواند به انتهای عصبی برسد و انقباض را تحریک کند حداقل به زمان 2 تا 4 روز نیاز دارد. نتیجه حاصل پس از اینکه بوتاکس انجام شد به صورت کامل 10تا14 روز قابل مشاهده می باشد. به همین جهت بعد از دو مرتبه انجام تزریق می توان نتایج بهتر و رضایت بخش تری را مشاهده نمود.

بهبودی پس از تزریق بوتاکس

شما بعد از گذشت چند روز می توانید نتیجه را ببینید ، اما تاثیر کامل بعد از گذشت 10 روز از تزریق نمایان می شود .برای بهبودی زودتر و گرفتن نتیجه دلخواه شما باید یکسری نکاتی را رعایت کنید :

  • از ماساژ دادن پیشانی و خوابیدن روی پیشانی جلوگیری کنید ، چون با این کار ممکن است بوتاکس به سمت پلک بالایی جا به جا شده و منجر به احساس سنگینی در پلک ها یا حتی افتادگی پلک ها شود .
  • در همان روز پس از اینکه تزریق را انجام دادید باید از فعالیت و ورزش های سنگین که سبب گرفتگی عضلات می شوند ، دوری کنید همچنین از لوله های گرم نیز استفاده نکنند.
  • اگر دچار سردرد خفیفی شدید ، می توانید از مسکن‌های پاراستامول استفاده کنید .

پس از اینکه تزریق بوتاکس را انجام دادیم نتایج آن تا چه زمانی باقی خواهند ماند ؟

نتایجی که از ترزیق بوتاکس ایجاد می شود می تواند بین 4 تا6 ماه باقی بماند . ولی باید دقت داشته باشیم که کم کم ماهیچه ها به حالت اولیه خود بر می گردند ( مجله پزشکی در اینستاگرام ) و دوباره چین و چروک ها در چهره نمایان می شوند بعد از آن می توان درمان را بدون هیچگونه نگرانی از اینکه تاثیرات منفی بر چهره بگذارد ، می توانید تکرار کنید .

پس باید مجددا برای تزریق و درمان اقدام کرد . عضلات به علت اینکه به وضعیت جدید خود عادت می کنند کمتر از گذشته چین و چروک ها دیده می شوند . البته عوامل زیادی هستند که می توانند بر زمان باقی ماندن نتیجه برای شما موثر باشند که در ادامه به برخی از این عوامل اشاره کرده ایم :

  • رژیم غذایی
  • سن فرد : نتایج بوتاکس برای افرادی که سن زیادتری دارند و حجم عضلانی آنها کمتر است از جوانانی که ماهیچه های آنها سفت است کمتر باقی خواهد ماند.
  • وضعیت صورت بیمار و بیان احساسات مجله پزشکی در گوگل پلاس
  • وضعیت مصرف دخانیات
  • میزان قرار گرفتن در برابر خورشید و میزان آسیب دیدگی پوست به علت قرار گیری در معرض خورشید
  • چگونگی مراقبت خوب و ایده آل از پوست ، به کار گیری روش های مثل میکرودرم ابریژن

در افراد انجام پی در پی تزریق بوتاکس متفاوت می باشد. عده ی از افراد زمانی که مجددا بوتاکس را انجام می دهند نتایج آن مدت زمان بیشتری برایشان باقی است ولی برای برخی از افراد به دارو مقاومت نشان می دهد و دوباره باید درمانشان را تمدید کنند .دستگاه لیزر مو

پیشنهاد می شود در یک ناحیه تزریق با فاصله بیشتر از 3 ماه انجام گردد.

تزریق بوتاکس چه عوارض جانبی را به دنبال خواهد داشت :

  • کبودی و قرمزی در محل تزریق، که بعد از 5 تا 7 روز از بین می‌رود.
  • سردرد و حالت تهوع (بعد از 24 تا 48 ساعت ازبین می‌رود، معمولا از عوارض بوتاکس پیشانی در اولین تزریق است. )
  • ضعف عضله و افتادگی موقت ابرو (تا سه ماه طول می‌کشد؛ علت افتادگی ابرو اشتباه پزشک است.)

البته ممکن است زمانی که برای شل شدن عضلات از این دارو استفاده می شود علائمی مانند اختلالات جزئی در بلع ، سر درد ، سر گیجه ، ایجاد عفونت های تنفسی مثل آنفولانزا و سرماخوردگی ، ضعف عضلانی رخ دهد. مجله پزشکی در فیسبوک

خطرات احتمالی تزریق بوتاکس

اگر تزریق بوتاکس توسط پزشک با تجربه انجام شود ، کاملا امن و بی خطر است . پزشک موظف است موادی را که استفاده می کند را به بیمار نشان دهد ، و اگر مواد فاقد برچسب اطلاعات محل ساخت ، میزان غلظت و تاریخ انقضا باشد ، بیمار نباید اجازه تزریق بوتاکس را بدهد ، چون ممکن است خطرناک باشد و عوارضی داشته باشد که غیرقابل جبران باشد . لیزر موهای زائد

هزینه و قیمت تزریق بوتاکس چقدر است ؟

هزینه و قیمت تزریق بوتاکسینمی توان به صورت دقیق هزینه ی تزریق بوتاکس را تعیین کرد ،ولی در کل هزینه بوتاکس به میزان تخصص جراح ، میزان ناحیه های مورد نظر تزریق شده ، میزان مصرف بوتاکس، محل جغرافیایی وابسته می باشد.


  
  
<      1   2   3   4      >