سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : دانش در دل که دانشی سودمند است و دانش بر زبان که حجّت خدا بر بندگانش است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :3
کل بازدید :146430
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/4
2:14 ع

فروشگاه آنلاین ماشین آلات کشاورزی

بزرگترین نمایشگاه و فروشگاه آنلاین ماشین آلات کشاورزی با قیمت روز در ایران , فروش انواع ماشین آلات کشاورزی سنگین , نیمه سنگین و سبک , نمایندگی فروش ماشین آلات کشاورزی محصولات شرکت های خارجی و داخلی

لینک کوتاه:

https://bit.ly/2Cc0qy7 (فروشگاه ماسین آلات کشاورزی) , https://goo.gl/3x1Nc6 (ماشین آلات کشاورزی)

انواع ماشین آلات کشاورزی

جهت مشاهده لیست کامل محصولات بر روی دسته بندی مد نظر کلیک کنید.


  
  

برای لیفتراک از کدام یک از انواع لاستیک توپر ( Solid Tyre ) و یا  لاستیک بادی ( Pneumatic Tyre ) استفاده کنیم ؟


پیش تر در ارتباط با انواع لاستیک لیفتراک، انواع لیفتراک و نحوه نگهداری از لاستیک لیفتراک توضیح دادیم. اما در این بخش در مورد انتخاب بین دو نوع لاستیک بادی و لاستیک توپر لیفتراک ، به توضیح میپردازیم.

تایر لیفتراک دارای دو نوع ساختار توپُر و بادی است.
لاستیک بادی لیفتراک از تیوب و نوار ( شال دور رینگی، به منظور محافظت از تیوب در برابر آسیب های رینگ ) استفاده میشود . که به دلیل ساختار مقاوم و متفاوت از لاستیک های معمولی، میتواند وزن بسیار بالایی را با توجه به ابعاد کوچکش تحمل کند. دارای انعطاف دیواره بالایی است و با افزایش لایه طوقه، قدرت و میزان تحمل لاستیک نیز افزایش میابد.
لاستیک توپُر، همانطور که از نامش پیداست، درون لاستیک پر از مواد لاستیکی است. وزن بالایی دارد و همچنین میتواند به همان نسبت لاستیک بادی، وزن بالایی را تحمل کند. ساختار کلی و دوخت تقریبا مشابه لاستیک بادی لیفتراک دارد.

 

_لاستیک_توپر_لودر_لاستیک_توپر_بابکت_لاستیک_توپر_لیفتراک.png

تفاوت لاستیک لیفتراک بادی و تایر لیفتراک توپُر
این فرضیه که لاستیک لیفتراک توپر میتواند وزن بیشتری نسبت به لاستیک لیفتراک بادی تحمل کند، فرضی اشتباه است.
البته Load Index و یا میزان تحمل بار لاستیک توپُر بیشتر از لاستیک بادی است، اما این اختلاف آنقدر بزرگ و فاحش نیست که لیفتراک با ظرفیت 3 تن را به لیفتراک 7 تنی تبدیل کند!!!

 

همچنین این تصور که لاستیک توپُر دیر تر از لاستیک بادی صاف میشود و عمر طولانی تری را نسبت به لاستیک بادی برای چرخ‌های لیفتراک به ارمغان می‌آورد نیز، تصوری صحیح نیست.
تایر توپر و تایر بادی، در سایز های یکسان، برای دستگاه لیفتراک واحد تولید میشوند، تفاوت عملکرد این دو لاستیک در محیط محل کار لیفتراک و بار و کالایی که لیفتراک با آن سر و کار دارد ، میباشد.
با مثالی ساده بیان میکنیم:
لیفتراکی که در انبار بازیافت مواد فلزی و آهنی با سطوح تیز و برنده و آسیب زننده کار میکند، ضروری است که از لاستیک توپر استفاده کند، لاستیک بادی برای این لیفتراک در این محیط، دارای عمری کوتاه و سبب افزایش هزینه های نگهداری برای صاحب صنعت میباشد.
لیفتراکی که در انبار جابه‌جایی شیشه و صنایع آسیب پذیر و شکننده فعالیت میکند، ضروری است که از لاستیک بادی به دلیل انعطاف بیشتر و دارای قابلیت ضربه نزدن به کالای در حال حمل بر روی شاخ لیفتراک، استفاده کند، استفاده از لاستیک توپر برای این لیفتراک سبب افزایش آسیب به کالاهایی که در توسط لیفتراک در حال جابه‌جا شدن هستند، میشود.
تایر توپر و تایر بادی لیفتراک، در محیط های جغرافیایی یکسان و شرایط کاری یکسان، دارای عمر سایش یکسانی میباشند. تصور دیر تر سائیده شدن لاستیک توپُر به دلیل شکل ظاهری قوی تر، تصوری اشتباه است.

 

_روز_لاستیک_توپر_و_تایر_بادی_لیفتراک_صنعتی_.png


مجموعه بازار لاستیک ایرانیان، تخصصاً در زمینه واردات، تامین و فروش انواع لاستیک لیفتراک های کوچک تا لیفتراک های فوق سنگین بنادر فعالیت میکند. جهت کسب اطلاع از قیمت روز انواع تایر توپر و تایر بادی لیفتراک و همچنین خرید تایر لیفتراک، میتوانید با مشاوران وب سایت بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمائید.

 

 


بازار لاستیک ایرانیان
فروشنده انواع لاستیک توپر و لاستیک بادی لیفتراک، انواع لیفتراک های سبک و فوق سنگین
www.BazarLastik.com

 


  
  

کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی دست دوم , کانکس ایرانا سازه – Residential Container : کانکس های مسکونی یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت ما است . طراحی و ساخت خانه خای مسکونی , ویلایی , خانه باغ ها و .. با بتن و مصالح ساختمانی کاری پرهزینه و زمان بر است . بنابراین مناسب ترین راه این است که از کانکس های مسکونی استفاده کنیم . شاید برای خود شما هم اتفاق افتاده باشد که به خانه یا آلاچیق کوچک در باغ یا زمین های زراعیتان نیاز داشته باشید . این نوع از کانکس ها بهترین گزینه ی انتخابی در چنین فضاهایی هستند زیرا هم طراحی و ساخت آن ها هزینه بر نبوده (حداقل قیمت کانکس را از ما بخواهید ..) و هم زمان کمتری صرف ساخت آن می شود بنابراین شما می توانید در کمترین زمان و با صرف هزینه ی مناسب به کانکس مورد نظر خود دست یابید .

کانکس مسکونی چیست

شاید کلمه ی کانکس برای بعضی از افراد نا آشنا باشد یعنی فقط آن را شنیده باشند در این مقاله سعی می کنیم شما را بیشتر با کانکس مسکونی آشنا سازیم . کانکس مسکونی نوعی از کانکس است که طبق درخواست و نیاز مشتریان عزیز در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و تولید می شود . به عبارتی کانکس های مسکونی تمامی امکانات یک خانه را دارند همانگونه که از نام آن ها نیز پیداست کاربردی مسکونی دارند و در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد . این نوع از کانکس ها تمامی نیازهای شما را از خانه ی ویلایی و یا پیش ساخته فراهم می کنند .

قیمت کانکس مسکونی دست دوم

کاربردهای کانکس مسکونی

از این کانکس ها استفاده های زیادی می شود که در زیر به نمونه ی مختصری از آن ها اشاره می کنیم :

1- مورد استفاده در باغ ها , زمین های زراعی , ویلاها : به جای اینکه هزینه های زیادی را صرف ساخت ویلا و خانه باغ کنید با صرف هزینه ی مناسب و در کوتاهترین زمان می توانید از کانکس های مسکونی در باغ و یا ویلای خود استفاده کنید . و در صورت ممکن امکان جابه جایی را دارند .
2- برای اسکان معماران و مهندسان در پروژه های عظیمی چون سد سازی و پل سازی , معدن و ..
3- مورد استفده ی نیروی انتظامی برای اسکان سربازان , ماموران نیروی انتظامی و .. در منطقه های عملیاتی
4- مورد استفاده در مناطق شمالی کشور و …

تماس با ایرانا سازه

طراحی کانکس های مسکونی

ما می توانیم طبق سلیقه ی مشتری هر نوع طرح و نمایی را بر روی کانکس مسکونی انجام دهیم . مجموعه ی ما با استفاده از متخصصین و مهندسین حرفه ای در زمینه ی ساخت انواع کانکس زیباترین و مناسب ترین طرح ها را بر روی کانکس شما پیاده کنیم چه در کانکس نو و چه در کانکس دست دوم . اگر این نوع از کانکس ها از ظاهری زیبا و طراحی فانتزی برخوردار باشند سبب جذابیت آن ها شده و این امر سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان عزیز می شود .

استفاده از کانکس مسکونی و فواید آن

  • طراحی , ساخت , نصب سریع کانکس های مسکونی با قیمتی مناسب
  • انعطاف پذیری در ابعاد , اندازه , شکل سازه ها
  • عایق بندی سرما , گرما , صدا
  • دارای طول عمر بالا
  • مقاوم در مقابل گرد و غبار , سیل و باران
  • به علت استفاده از ورق گالوانیزه مقاومت بالاتری در برابر رطوبت دارند
  • مقاوم در برابر باد و نور خورشید
  • مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و خورندگی و زنگ زدگی
  • جابه جایی سریع و آسان کانکس

بیشتر بخوانید در : خانه پیش ساخته

قیمت کانکس مسکونی دست دوم

گروه صنعتی ایرانا سازه به شما بهترین طرح ها و ایده ها را پیشنهاد می کند . جهت کسب اطلاعات بیشتر از خرید و فروش کانکس مسکونی , قیمت کانکس مسکونی دست دوم و نو با ما تماس بگیرید .

 

https://iranasazeh.com


  
  

نصب گیت فروشگاهی : فارغ از تکنولوژی بکار گرفته شده در یک گیت امنیتی شرکتهای مختلف بردهای متنوعی برای سیستمهای امنیتی طراحی میکنند . ازعلل این تنوع می توان موارد زیر را نام برد

• توان مصرفی که تا حدودی مترادف با شعاع میدان مغناطیسی فرستنده است
• پوشش رنجهای فرکانسی متفاوت توسط سیستم
• کارایی در محیط های پر نویز
• تعداد ساپورت آنتن های
• قیمت تمام شده
همچنین آنتن ها ی گیت فروشگاهی با اشکال و اندازه های متنوع طراحی میگردند معمولا هر مدل دفترچه راهنمایی دارد که از طریق آن میتوان تنظیمات لازم جهت نصب و راه اندازی سیستم را انجام داد این تنظیمات شامل انتخاب فاصله ی مناسب بین آنتن فرستنده وگیرنده است که بر مبنای عواملی چون نوع واندازه ی عنصرامنیتی مورد استفاده در فروشگاه ، توان دستگاه و نویز محیط و غیره صورت میگیرد تنظیمات دیگری از قبیل تعیین فرکانس کاری سیستم ، تنظیم میزان صدای آلارم ، تنظیم حساسیت سنسور گیرنده به عنصر امنیتی و غیره وجود دارند که یا توسط کلیدهای ON وOFF و پتانسیو مترهای موجود بر روی بورد دستگاه به صورت دستی انجام میشود یا بوسیله ی یک واسط گرافیکی از طریق صفحه نمایش با ریموت مخصوص سیستم و یا بوسیله یک اینترفیس کامپیوتری از طریق کی بورد کامپیوتر قابل تنظیم میباشند . البته گاهی اوقات گزینه ی تنظیمات اوتوماتیک نیز وجود دارد که میتوان از آن بهره برد. برای نمونه راهنمای نصب یک سیستم امنیتی با تکنولوژی AM عینا در پیوست آورده شده است.
در ادامه به نکاتی درباره ی نصب وکاربرد تکنولوژی های RF ، AM و EM پرداخته می شود که در نصب و راه اندازی این سیستم ها وجود دارد .

Gate2

نصب گیت فروشگاهی RF

یکی از بحث های مهم در مورد گیت فروشگاهی RF بحث تداخل است منظور از تداخل ایجاد اختلال در عملکرد گیت فروشگاه A توسط گیت فروشگاه B است . این اختلال هنگامی رخ می دهد که دو فوشگاه نزدیک به هم باشند ( در حدود 5 الی 20 متر ) و هر دو از گیتهایی با تکنولوژی RF استفاده کنند . پارامترهایی که سبب تداخل میشوند عبارتند از:
• استفاده از رنج فرکانسی یکسان توسط هر دو گیت
• بزرگی شعاع میدان مغناطیسی تولید شده توسط یک یا هر دو گیت
• فاصله میان دو سیستم نصب شده از یکدیگر
• حساسیت گیرنده ها که به ابعاد تگ ها ونویز محیط بستگی دارد
برای حل مشکل تداخل احتمالی دزدگیر فروشگاهی RF هنگام نصب گیت فروشگاهی آرتابان می توان بجای استفاده گیتهای تک فرکانس از گیت های فروشگاهی مولتی فرکانس استفاده کرد . منظور از مولتی فرکانس بودن دستگاه اینست که دستگاه میتواند در یکی از چندین رنج فرکانسی خود کار کند مثلا اگر دستگاه دارای رنجهای مختلف 8 MHz ، 5 MHz ،3 MHz و 2 MHz باشد میتواند بر روی یکی از فرکانس ها مذکور کار کند این در حالیست که مدل های تک فرکانس تنها در یک رنج فرکانسی غیر قابل تغییر و از قبل تعیین شده میتوانند کار کنند. به این ترتیب در صورت وجود تداخل نصاب گیت یا پرسنل آموزش دیده شده ی فروشگاه می توانند فرکانس ، توان و یا حساسیت دستگاه را طوری تغییر دهند تا مشکل تداخل بر طرف شود.
اگر تنها با تغییر فرکانس دستگاه گیت فروشگاهی بر طرف شود همانطور که در قسمت اساس کار تکنولوژی RF نیز اشاره شد می بایست تمامی تگ های فروشگاه را نیز عوض کرد که هزینه بر است .

تماس با آرتابان

برای اجتناب از این کار در عرف قانونی بین نصاب های سیستم های RF وجود دارد و آن این است که نصاب دستگاه جدید حق ندارد عملکرد دستگاه های مجاور را مختل کند و همیشه دستگاه جدید را می بایست سازگار کرد . به این صورت این دسته از مشکلات تکنولوژی RF قابل رفع می باشد.
نکته آخر در مورد گیت فروشگاهی RF این که مدلهایی از این نوع گیت ها وجود دارند که در این مدلها بوردهای و آنتهای گیرنده وفرستنده با هم ادغام میشوند که به آن مونو ( MONO ) میگویند . از مونو ها بیشتر مواقعی است استفاده می شود که پهنای درب فروشگاه کوچک است معمولا شعاع عملکرد مونو ها بیشتر از یک متر نیست.

نصب گیت فروشگاهی AM

تمامی گیت های فروشگاهی AM با هر مدل وبا هر شرکت سازنده ای در فرکانس 58 KHz کار میکنند که در نتیجه تمامی تگهای AM نیز در این فرکانس کار میکنند . نکته جالب و قابل توجه این گیتها تداخل گیت های مجاور با یکدیگر است که به آسانی قابل رفع میباشد .
با توجه به اساس کار دزدگیر فروشگاهی AM اگر فرض شود گیت فروشگاهی A در مجاورت گیت فروشگاهی B قرار گرفته باشد و از نظر زمانی ، انتشار پالس های گیت فروشگاهی A و گیت فروشگاهی B با یکدیگر چنان تفاوت داشته باشند بطوریکه گیت فروشگاهی B پالسهای گیت فروشگاهی A را ، پالسهای تگی قرار گرفته درناحیه بازرسی خود تفسیر کند آنگاه تداخل رخ خواهد داد که این تداخل منجر به آلارم دادن از سوی گیت فروشگاهی B خواهد شد برای رفع این تداخل کافیست هر دو گیت دقیقا همزمان پالسهای خود را منتشر کنند که به این همزمانی سنکرون کردن میگویند . جهت سنکرون سازی امکاناتی استاندارد بر روی بورد دستگاه وجود دارد . این امکانات معمولا بصورت جامپرها وکلیدهایی بر روی بورد دستگاه هستند .
نکته آخر اینکه در این تکنولوژی نیز مانند تکنولوژی RF از آنتن تک پایه میتوان بهره برد .

نصب گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM بیشتر در اروپا استفاده می شوند فرکانس کاری این گیت فروشگاهی معمولا بر روی 3 KHz تنظیم میشود بر خلاف تکنولوژی های RF و AM که در آن گیتها میتوانستند بصورت تک پایه نصب شوند گیتهای EM غالبا بصورت دو پایه نصب می شوند . ابعاد آنتن های گیت فروشگاهی EM بزرگتر از دو تکنولوژی RF و AM است (حدود 150 × 80×10 ) برد موثر این آنتن ها حدودا 80 cm است .
نکته با اهمیت در مورد این تکنولوژی تگ های برچسبی آن است که علاوه بر کوچک بودن آنها می توان آنها را بارها فعال و غیر فعال کرد همانطور که قبلا نیز اشاره شد یکی از کاربردهای تگهای EM استفاده در کتابخانه هایی است که کتاب امانت میدهند این کتابخانه ها تگ ها را درون شیرازه ی کتابها جاسازی میکنند قبل از اینکه شخص کتاب را تحویل بگیرد متصدی کتابخانه مشخصات کتاب را ثبت میکند وسپس با قرار دادن بر روی دستگاه غیر فعالساز تگ را غیر فعال میکند و شخص از گیت عبور میکند هنگامی که کتاب برای تحویل به کتابخانه باز میگردد متصدی کتابخانه بعد از تحویل گرفتن کتاب وثبت مشخصات کتاب مجددا تگ را با قرار دادن کتاب بر روی دستگاه فعال ساز فعال می کند و کتاب را در قفسه قرار میدهد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی عملکرد دزدگیر لباس (دزدگیر پوشاک) و نصب گیت فروشگاهی با متخصصین ما در شرکت گیت آرتابان تماس بگیرید.

 

www.artaban-co.com


  
  

بهترین آموزشگاه زبان در تهران

آموزشگاه زبان ایران کمبریج را به جرات می توان از بهترین آموزشگاه زبان در تهران یاد کرد.

معیارهای بسیاری برای انتخاب بهترین آموزشگاه زبان وجود دارد که به برخی از این ویژگی ها  اشاره خواهیم کرد.

 آموزشگاه زبان ایران کمبریج دارای استاندارد ها و شرایط نوین آموزشی در سطح تهران و ایران می باشد.

ایران کمبریج تنها آموزشگاهی در سطح تهران یا حتی ایران است که برای زبان آموزان خود مشاورین خصوصی  اختصاص می دهد!

این مشاورین در تمامی دوره ها از ابتدا درکنار شما خواهند بود.

و تمامی نقاط ضعف و قوت شما را بررسی نموده و راهکارهای بهتر را معرفی خواهند نمود.

در هر لحظه مشاوره لازم و مناسب با سطح و نیاز شما به شما گوشزد خواهد شد.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج عضو کانون دبیران British Council  است.

و یک مرکز تخصصی آموزش زبان بروز ، نسبت به نوین ترین روش های آموزشی زبان های خارجی در خدمت شما خواهد بود.

 

برگزاری دوره های مختلف آموزش زبان انگلیسی در کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج عضو کانون تدریس دانشگاه کمبریج برای بخش آموزش زبان های خارجی می باشد.

این موسسه نسبت به بروز ترین استانداردهای جهانی، متد های آموزشی را انتخاب می کند.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج بدلیل همکاری با مدرسین مجرب و با دانش و حرفه ای از دوره های پر بازدهی بهره مند است.

همچنین با بکار گیری از اساتید Native در همه زبان های خارجی عملکرد درخشانی را رقم زده است.

بهره مندی از اساتید Native در تمامی زبان ها ،از ویژگی هایی است که به جرات می توان گفت ایران کمبریج را در زمینه تعیین مدرس بی رقیب ساخته است.

آموزشگاه زبان ایران کمبریج بنیان گزار در ارایه ضمانت نامه کتبی به زبان آموزان خود می باشد.

که این ضمانت نامه می تواند برای تمامی آزمون های بین المللی و ملی ارایه گردد.

برگزاری آزمون های آزمایشی Mock Test

آموزشگاه زبان ایران کمبریج برگزار کننده آزمون های آزمایشی IELTS و TOEFL می باشد.

برای این آزمون ها جلسه توجیهی برای زبان آموزانش برگزار میشود.

این آزمون ها نزدیک ترین نمره به نمره آزمون اصلی IELTS و TOEFL را به شما اعلام میکند.

علاوه بر کنترل تک تک زبان آموزان توسط مشاورین خصوصی آنها ، تمامی مدرسین این آموزشگاه همواره در حال بررسی و ارزشیابی می باشند.

  • شرکت در کنفرانس های بین المللی و ملی آموزش زبان های خارجی
  • ارایه مقالات بین المللی توسط مشاورین آموزشگاه زبان ایران کمبریج
  • معرفی بروزترین متد آموزش زبان های خارجی در سمینارهای داخلی و بین المللی
  • همچنین سودمند بودن و نتایج مستند آماری

همواره ایران کمبریج را در سالهای گذشته در صدر لیست بهترین آموزشگاه زبان معرفی نموده.

بی تردید بهترین انتخاب برای آموزش زبان های خارجی شرکت در دوره های آموزش زبان های خارجی ایران کمبریج میباشد.

شما عزیزان برای اطلاع از تمامی دوره های آموزش زبان های خارجی و همچنین برخورداری از مشاوره رایگان می توانید با شماره های 88854048 و 88854207 با بهترین آموزشگاه زبان در تهران تماس حاصل نمایید.

 آموزشگاه زبان ایران کمبریج با ارایه دوره های آنلاین را برای عزیزانی که امکان استفاده حضوری در محل آموزشگاه را نداند ، تدارک دیده است.

موسسه زبان ایران کمبریج بهترین آموزشگاه زبان محدوده ولیعصر میباشد. که در صنعت آموزش زبان همواره پیشتاز بوده است.

آموزش زبان خود را با بهترین آموزشگاه زبان در تهران تجربه کنید

لینک های مرتبط : آموزش مکالمه انگلیسی سریع , آموزش مکالمه زبان انگلیسی

 

www.ircambridge.com


97/7/29::: 3:9 ع
نظر()
  
  
   1   2   3   4      >