سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همگان را به شتاب خواهانند و همگان مهلت جویانند ، و همه را وقتى معین نهاده‏اند و آنان درنگ مى‏کنند و از کار باز ایستاده‏اند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید :146412
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/1/31
9:27 ص

گیت دزدگیر فروشگاهی RF در نوع تک برد و چند برد : گیت های فروشگاهی RF در دو نوع تک برد و جفت برد ( چند برد ) تولید می شوند که گیت فروشگاهی RF در نوع جفت برد ( جفت آنتن ) دارای دو برد مجزای فرستنده و گیرنده هستند که فرستنده (Transmitter ) و گیرنده ( Reciever ) می باشد که این توانایی را دارند که بین امواج ها تبادل همزمان برقرار کنند و سبب گیرایی سیستم های بین دو آنتن شده و آن ها را در یکجا متمرکز کرده و در محیط ها وفضاهایی که پر از نویز هستند مانع از این می شوند که نویز ( کنتور برق , هالوژن , لامپ نئون , سیم های افقی و عمودی , کولرهای گازی ) بر کارکرد سیستم ها شود .

فهرست مطالب

 

گیت فروشگاهی RF تک آنتن (MONO )

این نوع از گیت ها همانگونه که از نام آن ها پیداست فقط با یک برد ادغام شده اند که به صورت فرستنده و گیرنده از گیرایی شعاعی تقریبا در فاصله ی تقریبی 90 سانتی متری از آنتن هستند .

بیشتر بخوانید در : قیمت گیت فروشگاهی

این نوع از سیستم ها با انواع فرکانس ها که در یک نوع هستند تداخل ندارند , اما می توان این دسته از گیت ها را با فاصله های تعیین شده از یکدیگر در فروشگاه ها نصب کرد .

گیت دزدگیر فروشگاهی RF در نوع تک برد و چند برد

گیت دزدگیر فروشگاهی RF در نوع تک برد و چند برد

مجاورت و نزدیکی سیستم های جفت برد RF با سیستم تک برد ( MONO RF ) تا فواصل طولی 20 متر سبب از کار افتادن گیت های تک برد شده و به همین سبب در مکان های تجاری مانند پاساژها استفاده از سیستم های دزدگیر فروشگاهی تک برد MONO پیشنهاد نمی شود . این نوع از سیستم ها چون از نویزپذیری بالاتری نیز برخوردارند در فروشگاه های کوچک با در نظر داشتن فواصل کم منابع نویز از خروجی های فروشگاه نیز , این گیت ها مناسب نیستند .

فواصل بین دو آنتن

فاصله ای که می توان برای دو آنتن در نظر گرفت تقریبا 180 CM است . فرکانس های کاری دزدگیرهای فروشگاهی RF از 2 تا 10 مگاهرتز هستند که در بسیاری از کشورها این اندازه مگاهرتز به یک استاندارد تبدیل شده است . از سیستم RF برای نمایاندن انواع تک ها استفاده می شود . در بسیاری از موارد نیز آنتن های فرستنده و گیرنده در یک پایه در کنار هم قرار می گیرند , که به این سیستم ها , سیستم های تک پایه گفته می شود . که به صورت سیگنال جاروب یا پالس و یا ترکیبی از هر دوی آن ها عمل کند . سیستم هایی که تک آنتن و یا تک پایه هستند اکثرا برای فروشگاه های کوچک کاربرد دارند . این نوع از سیستم ها اکثرا با تگ های سخت کاربرد دارند و نوع برچسبی این نوع از مدل ها گران تر است و آنتن دهی ضعیفی نیز دارند به همین سبب کمتر می توانند تگ ها را شناسایی کنند .

تشخیص نویز از سگنال ها

برای شناسایی فرق بین امواج بازتابیده شده و نویز از تکنولوژی (DSP ) پردازش دیجیتال سیگنال استفاده می شود . این نوع از سیستم ها از خطای کمتری در آلارم صدا برخوردارند بنابراین خریداران زیادی را دارند . یکی از مهمترین سوال هایی که به ذهن مصرف کننده گان می رسد این است که چرا از این سیستم ها به صورت مخفی در فروشگاه ها استفاده نمی شود ؟ در پاسخ به این سوال مطرح شده باید گفت که امکان نصب این نو از سیستم ها وجود دارد ولی برای مخفی نگه داشتن باید از آنتن استفاده شود که وجود آنتن به صورت پایه سبب می شود که سرقت به آسانی از فروشگاه ها انجام شود .

راه ها و روش های زیادی برای به اجرا در آوردن یک سیستم RF  با در نظر داشتن فرکانس مورد استفاده در گیت های فروشگاهی RF وجود دارد . یک روش و ایده ی ابتدایی این است که از حلقه های مارپیچی که از آلومینیوم هستند بر روی کاغذ ایجاد کنیم که این ها نقش آنتن را بازی می کنند . در انتهای این آنتن ها یک دیود کوچک یا خازن مقاومتی به کار گذاشته شده است که تا امواج پاسخ به سیگنال آنتن را ارسال کنند .

جهت غیرفعال نمودن این برچسب ها به یک پالس قوی از RF نیازمندیم تا مدار RC و یا دیود را بسوزاند , تگی که در بین دو آنتن گذاشته شود اگر بسوزد دیگر هیچ پاسخی را ارسال نمی کند و در این صورت هیچ آلارمی به صدا در نمی آید .


  
  

کانتینر باربری , قیمت کانتینر باربری , گروه صنعتی ایرانا سازه  : کانتینر باربری کاربردهای زیادی دارد از جمله مهمترین کاربرد این نوع از کانتینرها می توان به حمل و نقل کالاهای مختلف اشاره کرد . استفاده از این کانتینرها سبب می شود که بار و محموله ی مورد نظر صحیح و سالم به مقصد برسد به دلیل فضای زیادی که دارد بار بدون هیچ گونه صدمه حمل می شود و کانتینرهای باربری توانسته است جای روش های سنتی حمل و نقل را بگیرند .

بیشتر بخوانید : قیمت کانتینر

این نوع از کانتینرها در ابعاد مختلف و کارایی های گوناگونی طراحی می شوند و به دلیل پایین بودن هزینه ی حمل و نقل امروزه بیش از پیش در باربری ها مورد استفاده قرار می گیرد و مهمتر از همه این که نیروی انسانی کمتری در زمان بارگیری از طریق این کانتینر ها به مار گرفته می شود و این امر خود سبب کاهش هزینه ها می شود . کانتینرهای باربری می توانند از طریق واپیما , کشتی , کامیون ها و .. حمل شوند و کالاها را از این طریق به مقصد برسانند . استانداردهای حمل و نقل باید در طراحی این دسته از کانتینرها رعایت شود چرا که رعایت نکردن استانداردهای حمل و نقل سبب به بار آمدن مشکلات زیاد می شود که جبران خسارت آن به طبع آسان نیست .

کانتینر باربری

کانتینر باربری

طراحی و ساخت کانتینر باربری

  • دارای دوام و ماندگاری بالاتری است زیرا می توان آن ها را مجددا مورد استفاده قرار داد
  • از طریق کانتینر علاوه بر باربری تخلیه کالا نیز آسان تر است زیرا به نوعی ساخته شده اند که کار تخلیه و باربری را آسان تر می کنند
  • هر نوع مواد و محموله ای را می توان از طریق این نوع از کانتینرها حمل کرد
  • از طریق آن ها می توان هر نوع مواد غذایی و یا کالاهایی که نیاز به دمای سرد , گرم و .. دارند حمل کرد
  • ایمنی بالا در حمل و نقل و سالم رسیدن بار به مقصد
  • از طریق این نوع از کانتینرها می توان هر نوع مرکبات , لوازم آرایشی و بهداشتی , حبوبات , سبزیجات , لبنیات , داروها و مواد شیمیایی و .. را حمل کرد .

مزیت های کانتینر باربری

  • سرعت بارگیری و تخلیه بار آسان
  • اصول و نکات ایمنی بالا
  • جایگزین روش های سنتی و قدیمی حمل و نقل ( به روز بودن حمل و نقل )
  • مطمعن بودن از سالم بودن بار در حین جابه جایی
  • دارای فضای کافی برای حمل هر نوع کالا و محموله ای

قیمت کانتینر باربری

با به وجود آمدن کانتینر های باربری افراد با خیالی آسوده می توانند هر نوع بار و محموله ای که برای حمل و نقل را داشتند درون این کانتینرها جاسازی کنند و به مکان و مقصد دلخواه انتقال دهند و مهمتر از همه بیمه بودن بار و سالم رسیدن بار به مقصد می تواند اطمینان خاطر را در افراد به وجود آورد . در روش های قدیمی حمل و نقل امکان صدمه به بار بیشتر بود اما با به وجود آمدن این نوع از کانتینرها کار حمل و نقل مجموله به نسبت گذشته آسانتر شده است . متخصصین و مهندسین کارآمد مجموعه شرکت ایرانا سازه ادام به طراحی انواع کانتینر از جمله کانتینر باربری کرده اند و ابعاد , اندازه , مواد به کار رفته در کانتینرها بسته به سفارش و نیاز شما مشتریان عزیز دارد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های لازم در خصوص قیمت کانتینر باربری , قیمت کانکس , انواع کانتینر و .. با کارشناسان فروش ما در مجموعه شرکت ایرانا سازه تماس حاصل فرمائید . هدف اصلی ما کسب رضایت شماست .


  
  

کانکس رختکن , خرید ، فروش و قیمت کانکس رختکن , گروه صنعتی ایرانا سازه : یکی دیگر از ابزارهای پرکاربرد در صنعت کانکس سازی کانکس رختکن است که مجموعه شرکت ایرانا سازه اقدام به طراحی و ساخت این نوع از سازه نیز کرده است و آن را در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و نولید می کند . این نوع از سازه ها همانگونه که از نامشان نیز پیداست از آن ها به عنوان رختکن استفاده می شود .

بیشتر بخوانید : کانکس ویلایی

رختکن فضایی است برای تعویض لباس در واحدهای تولیدی , استخرها , ورزشگاه ها , واحدهای صنعتی است که در آن جا لباس های عمومی تعویض می شود و برای انجام فعالیت خاص مثل ورزش و یا شنا لباس مخصوص به آن پوشیده می شود . این نوع از سازه ها در برخی موارد به صورت جداگانه و پیش ساخته در محل نصب می شوند و یا به صورت بخشی از ساختمان در نقشه  پلان اصلی ساختمان جای داده می شوند .

قیمت کانکس رختکن

قیمت کانکس رختکن

دسترسی سریع [نمایش فهرست]

ویژگی ها و کاربردهای کانکس رختکن

شاید از خود پرسیده باشید که چرا به جای ساخت فضا با مصالح ساختمانی و بنایی از کانکس رختکن استفاده می شود در صورتی که می توان از ابتدای ساخت بنا مکانی را نیز برای رختکن طراحی کرد . در پاسخ باید گفت دلایل زیادی برای این امر وجود دارد اعم از تغییر کاربری های یک فضا , یا محدودیت در ساخت و سازهای سنتی و .. سبب شده است که از این نوع از کانکس ها در چنین مکان هایی استفاده شود .

این نوع از کانکس ها در دو نوع ثکانکس رختکن ثابت و کانکس رختکن چرخدار طراحی می شوند . از این سازه ها در مکان هایی چون زمین های ورزشی نیمه حرفه ای , استفاده در مکان ها و مجتمع های نیمه ساخت به عنوان کانکس های رختکن برای تعویض لباس های کارگران و کارکنان یک پروژه , استفاده در تجهیزت پزشکی و شرکت های داروزسازی , کارخانه جات و فروشگاه و نمایشگاه های دائمی و یا موقتی .

بیشتر بخوانید : قیمت کانکس

داخل این کانکس  ( locker room conex ) به گونه ای طراحی شده است که افراد با خیال راحت می توانند لباس های خود را تعویض کنند و نور فضا نیز اکثرا از طریق سیستم روشنایی تامین می شود . در طراحی این سازه اکثرا از پنجره استفاده نمی شود و فقط مجهز به یک درب ورود و خروج است و باید مجهز به قفل نیز باشد و معمولا نیازی بع ابعاد بزرگی از این سازه نیست ولی می توان بنا به سفارش خریداران داخل آن ها را مجهز به کابین های مختلف کرد که در این صورت افراد زیادی می توانند از آن بهره گیرند . اگر این نوع از کانکس ها برای استخرها و مکان های ورزشی طراحی می شوند باید مجهز به قفسه ی مخصوص باشند .

مزایای کانکس رختکن

  • امکان جابه جایی و حمل و نقل سریع و آسان در طرح چرخدار این سازه
  • زمان کمتر در ساخت , اجرای این سازه
  • هزینه ی کمتر به نسبت دیگر ساخت های سنتی
  • امکان شستشوی سازه

برای کسب اطلاعت بیشتر از قیمت کانکس رختکن با کارشناسان فروش مجموعه شرکت کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید .


  
  

باربری الهیه , اتوبار الهیه تهران :  هزینه و قیمت باربری و اتوبار در الهیه چقدر است ؟ , برای کسب اطلاع از قیمت و نرخ باربری در الهیه با کارشناسان ما در آسمان بار تهران تماس بگیرید . تهران یکی از کلانشهر های ایران می باشد که دارای مناطق بسیار زیادی است که الهیه یکی از مناطق مرفه نشین تهران می باشد . در این منطقه بدلیل خوب بودن وضع مالی افراد ، خانوار ها مدام در حال تعویض خانه می باشند , تنوع های زندگی را دوست دارند.

اتوبار و باربری الهیه

اتوبار و باربری الهیه

ولی در تعویض کردن خانه مشکلات زیادی پیش می آید که مهمترین آنها اثاث کشی می باشد . به این منظور افرادی با همکاری یکدیگر مجموعه ای را براه انداختن که در آن فعالیت های باربری را انجام می دهند ، این مجموعه با گذشت سال های بسیار طولانی تجارب بسیاری کسب کرده و در همه سختی ها با مردم یکی و همراه بوده است . این شرکت باربری تمام بار های شما را اعم از لوازم منزل یا ادوات اداری یا شرکتی به هر نقطه ای که در نظر دارید خواهد فرستاد.

این شرکت در منطقه الهیه وجود دارد و تمام کارکنان آن در آنجا مشغول بکار می باشند. در عین حال دارای شعبه های مختلف در تمام نقاط تهران می باشد ، این شرکت آماده ارائه خدمت به تمام مردم شهر تهران و منطقه الهیه می باشد .

اتوبار الهیه

اتوبار الهیه با استفاده از نوین ترین روش های بسته بندی لوازم و اثاث منازل و ادارات آماده ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشد . این شرکت دارای افراد و تیم های بسیار حرفه ای در تمام زمینه های ارسال بار هستند ، تیم های حرفه ای برای بسته بندی کردن اثاث که با استفاده از لوازم استاندارد بسته بندی کارهای خود را انجام می دهند . همچنان دارای وسایل نقلیه که برای انواع بارهای مختلف متفاوت می باشند مانند : کامیون ، کامینوت ، وانت بار ، نیسان بار و ترانزیت که برای بار های مختلف از انواع آنها استفاده می شود . همه این وسایل نقلیه دارای راننده و بارچین های حرفه ای می باشند که به کار های خود به بهترین نحو ممکن آشنایی دارند . رانندگان ماهر ما به تمام خیابان ها و کوچه های این شهر و الهیه آشنایی دارند و می توانند بار ها و کالاهای شما را در اسرع وقت به محل مورد نظر برسانند .

آیا بار بری الهیه فقط در این محله فعالیت دارد یا می تواند به سایر نقاط تهران نیز سرویس دهی کند ؟

بعد از تاسیس این شرکت و استقبال مردم از این مجموعه و با گذشت سال های زیاد و طولانی که موجب کسب مهارت و ایده های نوین در این زمینه شد تصمیم به این گرفتند که شعبه های دیگری را در نقاط دیگر تهران باز کنند و در خدمت مردم عزیز باشند. شرکت باربری الهیه توانسته با شرکت کردن در انواع اثاث کشی های بزرگ و انتقال لوازم و ادوات ادراه ها و شرکت صاحب تجارب بسیار زیاد شود و از همه کار های خود با سربلندی به بیرون آید . با جرات می توان گفت که این باربری یکی از بهترین باربری های کلانشهر تهران می باشد.

 

آخرین مقالات باربری

شرکت باربری الهیه چه خدماتی در اختیار مردم می گذارد ؟

باربری الهیه با بهره گیری از نیروی جوان و کاردان که بعد از استخدام به آنها تمام آموزش های لازم در جهت بسته بندی ، بارچینی و حمل بار به آنها داده می شود ، تمام تلاش خود را در راضی نگه داشتن مشتریان خود می کند . در صورت تماس و درخواست همکاری از شرکت خدمات باربری الهیه خدمات زیر را ارائه خواهد کرد:

  • بسته بندی تخصصی کالاها و لوازم
  • استفاده از بهترین لوازم و وسایل نقلیه برای حمل و نقل بار
  • محاسبه عادلانه و قانونی تمام هزینه ها
  • صادر کردن بارنامه و بیمه نامه معتبر در صورت خارج شدن بار از شهر
  • راهنمایی و کمکن به چیدمان وسایل در محل جدید
  • احترام گذاشتن کادر این شرکت به نظرات مشتریان و انجام دادن آنها
  • استفاده از نیروی جوان و کار بلد در همه کارهای شرکت بخصوص در حمل بار ها
  • و دیگر خدمات که برای شما عزیزان ارائه خواهد شد که شما یک جابجایی رویایی داشته باشید . فقط کافیست با شماره های ما تماس بگیرید .

بسته بندی لوازم ادارات و اثاث منزل توسط شرکت باربری الهیه

یکی از مهمترین و حساس ترین قسمت های اثاث کشی بسته بندی کردن لوازم و اثاث می باشد که باید به تمام نکات آن توجه و رعایت نمود . شرکت ما با داشتن افراد و تیم های حرفه ای در این زمینه و با استفاده از لوازم استلاندارد و با کیفیت بهترین بسته بندی ها را برای شما عزیزان انجام خواهند داد.

لوازم مورد استفاده در بسته بندی خدماتی که شرکت باربری در این زمینه ارائه خواهد کرد عبارتند از :

  • استفاده کردن از کارتونهای جدید و با کیفیت در ابعاد مختلف و ضخامت های سه میلی متری و چنج میلی متری برای اسباب کشی
  • استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی می باشد که بسیار بادوام که به دور اجسام کشیده می شود .)
  • بابل رپ (نایلون های حبابداری می باشد که به دور اجسام پیچیده می شوند و نوعی ضربه گیر نیز به حساب می آید.)
  • چسب زدن با استفاده از دستگاه های پیشرفته چسب زنی دستی.
  • استفاده از برچسب های رنگی برای درج کردن محتویات داخل کارتون و جعبه (اینکار در پیدا کردن اجسام در موقع چیدن لوازم در محل جدید بسیار کمک می کند و از اتلاف وقت جلوگیری می کند که یکی از کارهای بسیار مهم در بسته بندی می باشد.)
  • انواع پوشال و ضربه گیر برای محافظت کردن از لوازم شکستنی و حساس

در صورت لزوم از مواد و وسایل دیگری نیز استفاده خواهد شد که تهیه این لوازم به عهده شرکت می باشد و فرد دغدغه تهیه این لوازم را نخواهد داشت.

برای بعضی از افراد این سوال پیش می آید که در هنگام اسباب کشی منزل چه لوتازمی بسته بندی می شوند ؟

در جواب این سوال باید بگوییم که همه لوازم و اثای که در خانه وجود دارد از لوازم و وسایل آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب ها ، لوازم خانگی ( تلوزیون ، ماشین لباس شویی و … ) ، پیانو یا دیگر آلات موسیقی و غیره بسته بندی خواهند شد که در بسته بندی لوازم حساس و شکستنی نیز دقت دوچندانی خواهد شد تا در صورت ضربه های احتمالی در حمل و نقل به آنها آسیبی وارد نشود.

در شرکت باربری الهیه از چه نوع ماشین هایی برای حمل بار استفاده می شوند؟

آسمان بار تهران دارای انواع ماشین های بار بری می باشد که در صورت لزوم هر کدام از آنها به محل فرستاده خواهند شد . انواع ماشین های استفاده شده در این شرکت عبارتند از: وانت بار ، نیسان بار ، کامیون ، کامیونت ، ترانزیت که همه این وسیله ها دارای رانندگانی بسیار ماهر و خبره می باشند که به تمام خیابان ها و کوچه های این شهر آشنایی کامل دارند. در میان این وسایل ماشین هایی وجود دارد که دارای اتاق و سقف می باشند که در مواقع خاص از آنها استفاده می شوند به عنوان مثال ئدر آب و هوای بارانی از ماشین های دارای سقف استفاده می کنیم .

هزینه های این باربری بر چه اساسی محاسبه می شوند ؟

تمام شرکت های موجود در این زمینه همگی از قوانین و مقررات اتحادیه دولتی باربری پیروی می کنند و تمام نرخ ها تابع این اتحادیه می باشد . تمام هزینه های محاسبه شده به نوع سرویسی که در اختیار مشتری قرار می دهیم بستگی دارد.

شرکت باربری الهیه آماده ارسال بار به شهرستان های دیگر نیز می باشد ؟

شرکت باربری ما با سالها تجربه آماده هر گونه خدمت رسانی به مردم عزیز می باشد. ارسال کردن بار های شما به شهر های دیگر با صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و با ماشین های امن که رانندگان ماهری دارند. شما عزیزان ساکن الهیه و سایر مناطق تهران می توانید برای درخواست سرویس و مشاوره با شماره های ما تماس بگیرید و یا به دفاتر خدمات ما مراجعه کنید .


  
  

بار بری قیطریه , هزینه و نرخ اتوبار و باربری در قیطریه شمال تهران , هزینه صفر تا صد اسباب کشی از بسته بندی تا چیدمان در منزل جدید محله قیطریه را می توانید از آسمان بار تهران بپرسید : قیطریه یکی از مناطق بسیار معروف و مرفه نشین تهران می باشد که وضع مالی ساکنان این منطقه بسیار خوب می باشد . این افراد دوست دارند که محل زندگی خود را زود بزود تغییر دهند و تنوعی در زندگی داشته باشند . برای اینکار بدیهی است که باید خانه خود را نیز تغییر بدهند ، برای تغییر دادن خانه خود صددرصد با مشکلات و دغدغه هایی روبرو می شوند .

اتوبار قیطریه

این دغدغه ها عبارتند از اسباب کشی ، آسیب دیدن لوازم در هنگام حمل و نقل و غیره. بدتر از همه این ها این یک کار بسیار خسته کننده می باشد و احتمال دارد آسیب جسمی هم در حمل لوازم سنگین به افراد وارد شود که این کار در صورت صحیح حمل نکردن اتفاق خواهد افتاد . افرادی پیش هم جمع شده و سعی کردند برای این مشکل راهی پیدا کنند و نتیجه این جلسه این شد که یک شرکت باربری تاسیس کنند . و با همکاری این افراد این شرکت را تاسیس کردند تا این دغدغه ها را از مردم بگیرند و خانوار های محترم براحتی بتوانند خانه های خود را تعویض و اسباب کشی کنند .

حدمات باربری و اتوبار قیطریه

یک امر طبیعی است که هر کاری در قدم های اول بسیار سخت می باشد این شرکت با گذراندن این قدم های سخت توانسته تجربه های بسیاری را برای خود کسب کند و با شرکت کردن در اثاث کشی های بزرگ و سربلند آمدن از همه آنها توانست در میان مردم و ساکنان این منطقه بسیار محبوب شود و هر ساله و گذشته زمان به تعداد مشتریان این شرکت افزوده شد . این شرکت امروزه با استفاده از بهترین روش های باربری در کار های اثاث کشی بسیار مطمئن عمل می کند و دارای افراد و تیم های بسیار حرفه ای در این زمینه می باشد . تیم های بسته بندی ، بار چینی و رانندگان بسیار ماهر برای کنترل ماشین های باربری و سایر وسایل که در شرکت باربری آماده خدمت به شما می باشند .

شرکت باربری قیطریه و فعالیت های آن در سطح شهر تهران

شرکت باربری قیطریه : باربری آسمان بار تهران بعد کسب کردن تجارب بسیار در این زمینه و با داشتن کادر زحمتکش و دلسوز اقدام به زدن شعبه های دیگر در مناطق دیگر تهران شد و در همه آن مناطق نیز از اینکار بسیار استقبال شد .تمام کارهای این شرکت با برنامه ریزی های دقیق انجام خواهد گرفت و نظم و نظام خاصی دارد . بدیهی است که که نظم هر جایی بستگی به مدیریت آنجا دارد ، مدیریت شرکت ما بدست فردی مقتدر و تحصیل کرده می باشد که برای برنامه های شرکت زمان مناسبی را تعیین می کند . باربری آسمان بار تهران بزرگ تمام تلاش خود را می کند تا بهترین خدمات را در اختیار مردم قرار دهد تا مشتری راضی از شرکت ما بیرون برود .

افرادی که قصد دارند خانه خود را تعویض کنند بیشتر نگران اثاث کشی می باشند که لوازم خانه را به چه نحوی انتقال دهند تا آسیبی به انها وارد نشود . باربری شمال تهران این نگرانی را از شما می گیرد چون که از تجیزات بسیار مدرن و نوین جهت بسته بندی و حمل بار استفاده می کند . باربری شمال برای بسته بندی از کارتون های ضخیم و با کیفیت و بادوام برای بسته بندی استفاده می کند در مورد وسایل شکستنی از جمله ظروف چینی ، آینه و … از نیلون های حباب دار و کائوچو استفاده می کند که ضربه های احتمالی را در طول مسیر بگیرد و مانع شکستن این لوازم شود . ما با داشتن ماشین های باربری بسیار امن و با رانندگانی بسیار ماهر و کارگرانی مجرب در زمینه حمل وسایل بهترین خدمات را برای شما ارائه خواهیم کرد ، جهت اثاث کشی با شماره های ما تماس بگیرید.

خدمات شرکت باربری قیطریه در اسباب کشی

زمانی که شما عزیزان با ما تماس می گیرید و درخواست سرویس می کنید ، از لحظه تماس شما تا اتمام کار کارشناسان و تیم های ما به بررسی کارهای شما پردازند و سعی بر این دارند که سریع و منظم کارهای اسباب کشی شما را انجام دهند . از خدماتی که برای شما عزیزان ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. بسته بندی اصولی و دقیق لوازم و اثاث
  2. استفاده از بهترین لوازم و وسایل نقلیه مطمئن
  3. هزینه های مناسب و قانونی برای این کار
  4. صادر کردن بیمه نامه و بار نامه معتبر
  5. خوش اخلاق بودن و احترام گذاشتن کادر این شرکت به نظرات و درخواست های مشتریان
  6. بکار گیری نیروی های جوان و کارکشته در همه زمینه ها
  7. و خدمات بسیار زیاد دیگر که در صورت نیاز ارائه خواهند شد ، مهمترین کار ما در اینجا این است که تمام تلاش خود را در راضی بودن شما می کنیم فقط کافیست با شماره های ما تماس بگیرید .

بسته بندی حرفه ای باربری قیطریه شعبه شمال تهران ؛ آسمان بار تهران

بسته بندی لوازم منزل در قیطریه : بسیاری از افراد در این باور می باشند که برای حمل و نقل وسایل نیازی به بسته بندی کردن نمی باشد اما اینگونه نیست و باید تمام لوازم و اثاث بطور کاملا اصولی بسته بندی شوند . در حالت کلی بهتر است بگوییم که بسته بندی کردن مهمترین قسمت در اسباب کشی می باشد و باید نکاتی که در این کار وجود دارد را کاملا رعایت کنیم . برای مثال در اثاث کشی منزل تمام لوازم از وسایل آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب ها و مبل و تلوزیون ، پیانو و یا دیگر آلات موسیقی باید بسته بندی شوند تا در هنگام جابجایی آسیبی به آنهخا وارد نشود . البته باید این را اضافه کنیم که بسته بندی کردن لوازم کار هر کسی نمی باشد و برای این کار نیاز به افراد متخصصی است که تجربه کافی برای اینکار را داشته باشند . خود این افراد و تیم های بسته بندی با استفاده از لوازم مورد نیاز برای بسته بندی کار خود را انجام می دهند .

از لوازم مورد نیاز برای بسته بندی می توان به موارد زیر اشاره کر :

  1. کارتون و جعبه های مخصوص اسباب کشی ( کارتون ها در ابعاد و ضخامت های متفاوت برای مصارف گوناگون )
  2. استرچ رپ ( نوعی نوار پلاستیکی می باشد که به دور اجسام کشیده می شود .)
  3. بابل رپ ( نایلون های حبابداری می باشد که به دور اجسام می پیچند و نقش ضربه گیر را نیز ایفا می کنند )
  4. چسب زدن درب کارتون ها با استفاده از دستگاه های چسب زن دستی
  5. برچسب ( برای درج کردن اطلاعات محتویات درون جعبه و کارتون ها )
  6. استفاده از پوشال و انواع ضربه گیر ها
  7. و لوازم بسیار زیاد دیگر که در صورت نیاز تهیه خواهند شد .

در اینجا سوالی برای بعضی از افراد پیش می آید که آیا تهیه کردن این وسایل به عهده آنها می باشد یا نخیر ؟ بهتر است بگوییم که اصلا برای تهیه این وسایل دغدغه ای نداشته باشید زیرا که ما خود این لوازم را تهیه خواهیم کرد و بهترین و با کیفیت ترین لوازم را انتخاب خواهیم کرد .

بسته بندی کردن لواز کار ما را در حمل کالا ها بسیار راحت و آسان خواهد کرد و مهمتر از آن این است که میزان خسارت را به حداقل خواهد رساند .

ماشین ها و وسایل نقلیه مورد استفاده در شرکت باربری قیطریه

وسایل نقلیه باربری قیطریه شعبه آسمان بار تهران : ماشین های بسیار زیادی در این باربری مشغول به کار می باشند از جمله : وانت بار ، نیسان ، کامیون ، کامیونت و ترانزیت که هر کدام دارای راننده بسیار ماهر و کاربلدی می باشد . این رانندگان تمام خیابان ها و کوچه های این شهر را بخوبی می شناسند و در انتقال بارها هیچ وقتی را تلف نمی کنند و در سر وقت در محل مورد نظر حاضر می باشند . بارگیری این ماشین ها توسط افراد متخصص در بارچینی انجام می گیرد این افراد به گونه ای بارچینی می کنند که هیچ فضای خالی در میان کالاها وجود نداشته باشد تا موجب تکان خوردن و آسیب دیدن لوازم شوند . در اینجا ما ماشین های دارای سقف نیز داریم که در مواقع خاص از آنها نیز استفاده خواهیم کرد به عنوان مثال در آب و هوای بارانی می توان از ماشین های سقف دار و یا اتاق دار برای حمل و نقل لوازم و اثاثیه استفاده کرد که یک امتیاز بسیار خوبی برای شرکت ما می باشد و مشتریان از این نظر رضایت کافی را در مورد شرکت ما دارند.

اگر فردی خواستار استخدام در این شرکت باشد چه شرایطی را باید داشته باشد ؟

در صورتی که فردی خواستار استخدام در این شرکت بزرگ باشد باید در مرحله اول متعهل باشد و بعد دارای اخلاقی خوب و اجتماعی پسند یاشند و بعد از انجام تست های این شرکت به استخدام شرکت در بیاید . باید بگوییم که بعد از استخدام تمام آموزش های لازم جهت بهتر ارائه دادن خدمات به مشتریان به فرد تازه کار داده خواهد شد .

چگونگی محاسبه هزینه های این شرکت

شرکت باربری قیطریه تابع اتحادیه دولتی باربری می باشد و تمام نرخ ها را اتحادیه صادر خواهد کرد . محاسبه هزینه های باربری به نوع سرویس و خدمتی که به شما ارائه می شود محاسبه خواهد شد و به عواملی چون مسافت طی شده ، تعداد کارگران ، تعداد ماشین ها و دفعات رفت و آمد آنها و غیره بستگی دارد .
باربری قیطریه در طول شبانه روز در اختیار شما عزیزان می باشد و با تماس شما آماده ارائه خدمت می باشد . برای اسباب کشی مطمئن و راحت با شماره های ما تماس بگیرید .


  
  
   1   2   3      >