سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بردبارى پرده‏اى است پوشان ، و خرد شمشیرى است برّان ، پس نقصانهاى خلقت را با بردبارى‏ات بپوشان ، و با خرد خویش هوایت را بمیران . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :4
کل بازدید :146433
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/5
3:16 ص

گروه حقوقی عدل جویان در پی بهره مند شدن همه مردم ایران از سراسر کشور از خدمات  مشاوره حقوقی تهران ،سایت گروه حقوقی عدل جویان را طراحی نموده است تا شما عزیزان به وب سایت گروه حقوقی عدل جویان مراجعه کنید و مسئله یا مشکل حقوقی خود را با وکیل و کارشناسان حقوقی عدل جویان مشاوره حقوقی به صورت آنلاین در میان بگذارید. کارشناسان و وکلای گروه حقوقی عدل جویان در اسرع وقت به سوالات مطرح شده توسط شما پاسخ خواهندداد، تمامی مشاوره ها رایگان بوده، درواقع تمامی خدمات ارائه شده درسایت وکیل کیفری گروه حقوقی عدل جویان اعم از مشاوره حقوقی آنلاین و … و همچنین استفاد از مقاله های منتشر شده در سایت گروه حقوقی عدل جویان رایگان است و هیج هزینه ای برای شما نخواهد داشت.

راه های ارتباط با گروه حقوقی عدل جویان

 

گروه حقوقی عدل جویان در راستای بهره مند شدن وکیل حرفه ای طلاق توافقی همه مردم ایران از خدمات گروه حقوقی عدل جویان از طریق مختلف امکان برقرای ارتباط با گروه حقوقی عدل جویان را فراهم آورده است. شما عزیزان برای اخذ مشاوره حقوقی گواهی تجرد از وکلای نخبه و دل سوز گروه حقوقی عدل جویان می توانید وکیل ثبتی به دفتر وکالت گروه حقوقی عدل جویان واقع در غرب تهران، صادقیه ، خیابان صادقیه جنوبی، جنب رستوران پاییز، پلاک41 طبقه4 مراجعه فرمایید.

 

همچنین شما عزیزان می توانید با شماره 44386581  تماس با گروه حقوقی عدل جویان حاصل فرمایید و با وکیل متخصص گروه حقوقی عدل جویان در ارتباط باشید.علاوه بر این شما می توانید به صورت 24 ساعته و شبانه روزی به سایت گروه حقوقی عدل جویان مراجعه کنید و از مشاوره حقوقی گواهی تجرد عدل جویان به صورت شبانه روزی بهره مند شوید ، در قسمت ( پرسیدن سوال حقوقی جدید) سوال خود را مطرح سازی و از مشاوره حقوقی رایگان گروه حقوقی عدل جویان بهره مند شوید.

https://adljooyan.com