سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به دوستی آن که دین ندارد، شادی نمی توان کرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :7
کل بازدید :146455
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/7
11:23 ع

گیفت عروسی , هدیه عروس , کادوی عروس 

گیفت عروسی , هدیه عروس , کادوی عروس : گیفت عروسی همان هدیه عروسی یا خلعت می باشد که معمولا زوجین آنها را برای مهمانان خود در نظر می گیرند.

اما پیشتر ها بدین صورت بود که بعد از اتمام جشن ، شیرینی و چند هدیه کوچک را در درون دستمالی قرار می دادند و آنها به مهمان خود تقدیم می نمودند. ولی این روزها دیگر اینگونه نیست و حتی عده ی حتی نمی دانند گیفت عروسی در برگزاری مراسم عروسی چیست .

این روزها این رسم قدیمی به شکل جدیدتری صورت می گیرد. این رسم به شکل مدرن تری برگزار می شود در آن خبری از دستمال و شیرینی های دستپخت خانگی نیست.

گیفت عروسی شامل هدایایی می شود که می تواند برای مهمانان خاطرات خوش از عروسی را به همراه داشته باشد که معمولا گیفت عروسی شامل یک سری هدایای کوچک به انتخاب عروس و داماد و همچنین یک قطعه عکس از آنها می باشد.

در قرون وسطی در اروپا نیز هدیه دادن وجود داشته است. اما در عصر جدید عروس و دامادها هدیه های را در جعبه های کوچک قرار میدهند و به مهمانان خود تقدیم می کنند. البته مردم اروپا اعتقاد دارد قند سبب سلامتی مهمان می شده و برای آنها نیز شگون داشته است. اما آنها در کنار قند ، نقل و مغر بادام نیز به مهمانان خود می داند.

گیفت عروسی

گیفت عروسی

رسم گیفت دادن

گیفت دادن در همه ی کشورهای دنیا وجود داشته است . ولی این روزها در تشریفات عروسی به شکل جدیدتری به خود گرفته است و زوجین با توجه به وضعیت مالی که دارند و همچنین زمان عروسی و … تلاش می کنند که به مهمانان خود بهترین گیفت ها را بدهند.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

مدل های گیفت عروسی

در کشور ایران گیفت های عروسی به شکل های مختلفی وجود داشته است و با توجه به سلیقه زوجین انتخاب می شود.البته می توانیم بگوییم گیفت ها به زمان عروسی که در چه فصلی است نیز وابسته می باشند.

یکی از جدیدترین نوع گیفت دادن در تشریفات مجالس که رایج است کارت پستال می باشد که در یک سمت آن شعر یا تصویری زیبا می نویسند و در یک سمت آن هم از عکس عروس و داماد استفاده می کنند. در هر صورت گیفت ها دارای نمونه های متفاوتی می باشند که در ادامه به برخی از آنها اشاره شده است:

گیفت عروسی سنتی

گیفت های می باشند که سنتی هستند و به شکل جعبه های تزئین شده می باشند و درون این جعبه ها هدیه های کوچکی می گذارند. برخی از گیفت های سنتی را با گل های کوچکی تزئین می کنند و در پایان مراسم ، این گیفت های زیبا را به مهمانان عزیز ارائه می نمایند.

گیفت عروسی خانگی

برخی دیگر از گیفت ها هستند که با نام خانگی وجود دارند این گیفت ها شامل دسته گل های کوچک ، عروسک های عروس و داماد ، پرنده های مصنوعی و یا کله قندهای زیبا تزئین شده اند. این گونه گیفت ها معمولا به واسطه خانواده عروس و داماده تهیه می گردند.

گیفت عروسی مناسبتی

گیفت های مناسبتی اکثرا سمبلیک و نمادین می باشند و یک جشن یا مکان را به یاد مهمانان می آورند. مثلا اگر شما در یکی از مناسبت های مذهبی جشن گرفته باشید این گیفت می تواند آن مراسم مذهبی را به خاطر شما بیاورد و شما زمانی که به آن گیفت نگاه کنید به یادآن جشن می افتید.
اگر برف یا باران هم ببارد باز هم می توان بگونه ی گیفت را تهیه کنید که همیشه آن خاطرات و جشن در ذهن باقی بماند.

گیفت عروسی فرهنگی

گیفت های عروسی در صورتی نشان دهنده یک فرهنگ ، قومیت ، آداب و رسوم باشند به عنوان گیفت فرهنگی شناخته می شوند. مثلا برخی از افراد به نمادها ، قومیت ها و نشانه های و سمبل های خاندان ، علاقه بسیاری داشته اند. یک عروسک با لباس سنتی ، منگوله های رنگی و …. همگی نوعی گیفت عروسی فرهنگی به شمار می آیند.


96/8/16::: 2:19 ع
نظر()
  
  

آداب و رسوم برگزاری عروسی  

آداب و رسوم برگزاری عروسی :همه ی ما می دانیم که برگزاری مراسم عروسی از گذشته تا کنون در کشورمان ایران وجود داشته است و این مراسم همچنان در قسمت های مختلفی به شیوه های خاصی برگزار می شود. البته جشن عروسی نسبت به گذشته ها تغییرات زیادی داشته است.

اقوام زیادی مثل بلوچ ، بختیاری ، زنجانی ، ترکمانی ، یزدی و … از جمله طوایفی هستند که در مراسم عروسی خود آداب و رسوم خاصی داشته اند.

مراحل برگزاری مراسم عروسی

در آداب و رسوم برگزاری عروسی به صورت کلی باید بدانید که برگزاری مراسم عروسی دارای مراحله های مشترک و ویژگی های یکسانی است که در بین اقوام و طوایف ایرانی آنها انجام می شوند . در ادامه به برخی از این مراسم مهم و کلیدی اشاره کرده ایم:

این مراحل باید توسط جوانان از آغاز خواستگاری تا ازدواج طی شوند.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

مراسم خواستگاری به عنوان یکی از آداب عروسی به شمار می آید که حتما باید انجام گردد. اگر دو طرف و همچنین خانواده ها به این وصلت رضایت داشته باشند باید در قدم بعدی زوجین به فکر نامزدی باشند.

آداب و رسوم برگزاری عروسی

آداب و رسوم برگزاری عروسی

نامزدی به گونه ی است که خانواده دقیق تر با یکدیگر آشنا می شوند و بحث بر سر مهریه و …. خواهد بود که باید توافق شود.

مرحله بعد برگزاری جشن عقد می باشد که در آن زوجین به صورت دائم به یکدیگر محرم می شوند. زمانی که خطبه عقد خوانده می شود زوجینی که ازدواج آنها موفق بوده است بر سر عروس و داماد قند می سابند.

خوب بعد از عقد دیگر نوبت به جهاز بران می رسد و عروس هر آنچه که برای جهیزیه از خانه پدری خود خریده به خانه ی داماد انتقال میدهد.

آداب و رسوم برگزاری عروسی

حنابندان به عنوان یکی دیگر از رسومات ازدواج می باشد که در واقع به عنوان یک نوع خدافظی از منزل پدری می باشد . برخی از طوایف نیز هستند که برای دامادهم حنابندان می گیرند.

در این مراسم که یک شب قبل از عروسی برگزار می شود با حنای تزئین شده از مهمانان پذیرایی می شود و از آن ها می خواهند برای خوش یمنی و خوشبختی مقداری از حنا را بر روی دست خود بگذارند ؛ علت استفاده از حنا این است که نمادی از شادی و خوشبختی می باشد.

مراسم عروسی که به عنوان یکی از تشریفاتی ترین و بزرگترین مراسم های زوجین به شمار می رود و داماد برای همیشه عروس خانم را به منزل خود می برد.

بعد از مراسم عروسی ، مراسم با عنوان پا تختی وجود دارد که در بیشتر شهرهای ایران به شکل زنانه ی برگزار می شود و در آن مراسم مهمانان و خانواده هدیه های را به زوجین تقدیم می کنند.

یکی دیگر از رسومی که وجود دارد مادر زن سلام است . این مراسم صبح فردای عروسی برگزار می شود و داماد به همراه یک بزرگتر با تهیه یک کادو به دیدار مادر زن خود می رود . در واقع داماد برای تشکر از اینکه دخترشان را به او داده اند این کار را انجام میدهد.

ماه عسل هم از رسوم های می باشد که در این سال های اخیر بیشتر در میان زوجین دیده می شود. در واقع هدف اصلی زوجین برای رفتن به ماه عسل این است که بیشتر با خصوصیات و خلق خوی دیگری آشنا شوند و همچنین بعد از ازدواج اوقاتی خوبی را با یکدیگر سپری کنند.

شب آرا نور مجری برتر تشریفات عروسی ، برگزاری مراسم ، تشریفات مجالس و تشریفات لوکس در ایران

برچسب ها:


  
  

کارت عروسی باید چگونه باشد , مدل های کارت عروسی  

کارت عروسی باید چگونه باشد , مدل های کارت عروسی : قبل از اینکه مراسم عروسی برگزار شود زوجین برای تهیه و چاپ کارت عروسی خود دغدغه های زیادی دارند و می خواهند هر چه سریع تر این کارتها آماده شود و آنها را به دوستان و اقوام خود برسانند.

شاید در نگاه فکر کنید که این کار خیلی ساده است اما گاهی مشکلاتی پیش می آید که سبب افزایش استرس زوجین می شود . اگر زوجین عزیز پیش از اینکه بخواهند برای کارت عروسی اقدام کنند نکات زیر را در نظر داشته باشند قطعا سبب می شود که دغدغه فکری کمتری داشته باشند: با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید.

کارت عروسی

کارت عروسی

مهمترین نکات درباره کارت عروسی

استفاده از تصاویر در کارت عروسی

از گذشته تا کنون بر روی کارت عروسی ها از تصاویر استفاده می کردند. اما برخی از عروس و دامادها دوست ندارد از تصویر استفاده کنند . ولی باید بدانید استفاده از تصاویر برروی کارت سبب می شود کارت شما جذاب تر و بهتر باشد . گاهی دیده شده که تصویر زوجین را بر روی کارت می زند .

البته برخی از عروس و دامادها علاقه زیادتری نسبت به این موضوع نشان میدهند. برخی دیگر هم دوست دارند از عکس های فانتزی استفاده کنند این موضوع واقعا سلیقه ی می باشد و نمی توانیم بگوییم برای همه قانون یکسان میباشد.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

استفاده از اشعار زیبا

استفاده از یک تکه شعر زیبا بر روی کارت عروسی سبب می شود که کارت زیبایی بیشتری پیدا کنند. اگر شعر کوتاه و پر مغز باشد طبیعا بهتر خواهد بود. ما به شما توصیه می کنیم از اشعاری استفاده کنید که تکراری نباشد و در عین حال شاد و سرزنده باشد که زمانی که دعوت شدگان می خواهند کارت عروسیتان را بخوانند شعر برایشان تازگی داشته باشد و نظرشان را جلب نماید.

استفاده از فونت و رنگ های زیبا

سعی کنید از یک فونت زیبا برای چاپ متن بر روی کارت عروسیتان استفاده کنید. اگر می خواهید یک شعر را بر روی کارت چاپ کنید بهتر است از فونت نستعلیق استفاده شود .

برای قسمت زمان و مکان هم از فونتی استفاده شود که به راحتی متن خوانده شود. رنگ ها نیز بر روی کارت عروسی بسیار تاثیر گذار هستند. مثلا در قسمتی که نام عروس و داماد درج می شود از رنگ قرمز و بنفش می توان استفاده کرد.

جنس کاغذ و تزئین کارت عروسی

معمولا کارت های عروسی از کاغذ می باشند.ولی جنس برخی از کاغذها قیمت بیشتری دارند مثل روغنی و چرم و…. اگر از یک شی کوچک تزینی برای کارت استفاده شود می تواند زیبایی آن را چند برابر کند. مثل از چند نگین ، پاپیون یا گل های کوچک ساده که می توانند سبب زیبایی بیشتر کارت شما شوند.

بکار بردن خلاقیت برای چاپ کارت

برای چاپ کارت عروسی می توانید خلاقیت بکار ببرید. برخی از زوجین می خواهند کارتی متفاوت داشته باشند به همین دلیل خودشان برای طراحی کارت اقدام می کنند.

به عنوان مثال برخی از عروس و دامادها به گویش محلی خودشان کارتشان را چاپ می کنند یا از عبارت های عامیانه و ضرب المثل های رایج در آن استفاده می نمایند. این کارها سبب می شود کارت شما جذابیت بیشتری داشته باشد .

البته این متفاوت بودن به معنی زیاده روی در هزینه ها نیست . در اغلب اوقات می توان با پرداخت هزینه های اندک ، تفاوت های زیادی را ایجاد کرد. مثل شما می توانید شعری را که بر روی کارتتان چاپ می کنید خودتان سروده باشید و در انتهای نیز این موضوع را قید کنید.

توجه به اعیاد و مناسبت ها

اگر بتوانید مراسم عروسیتان را در روز خاص و یا اعیاد مذهبی برگزار کنید می توانید در کارت نیز به این موضوع اشاره نمایید. مثلا روز عروسیتان را با یکی از تولد ائمه اطهار هماهنگ کنید و در کارت عروسی هم یک بیت شعر در وصف آن بزرگوار بنویسید این کار سبب می شود کارت عروسیتان برای مهمانان نیز جذاب تر باشد.

ذکر آدرس و زمان برگزاری عروسی

پیش از اینکه بخواهید کارت عروسیتان را چاپ کنید باید زمان و مکان را تعیین کرده باشید. باید در کارت عروسی به صورت دقیق آدرس و زمان را بنویسید که هیچ گونه ابهامی برای مهمانان ایجاد نشود و مهمانان برای اینکه بتوانند در مراسم شما حضور داشته باشند برنامه ریزی را انجام دهند. بهتر است حداقل دو هفته پیش از اینکه مراسم عروسیتان را برگزار کنید ، کارت های عروسی را توزیع نمایید.

شب آرا نور مجری برتر تشریفات عروسی ، برگزاری مراسم ، تشریفات مجالس و تشریفات لوکس در ایران

برچسب ها: ,


  
  

حفظ آرامش در شب عروسی  

حفظ آرامش در شب عروسی : همیشه در مراسم عروسمان نگرانی های زیادی داریم یکی از این نگرانی ها به آشنا و فامیل مرتبط می باشد البته بیشتر این نگرانی ها مخصوص آقا داماد عزیز است .

همیشه در رابطه با مراسم عروسی اینگونه می گوییم که در تمام عمر یک شب است پس طبیعی است که نگرانی هایی نسبت به این موضوع داشته باشیم.

مراسم عروسی به دلیل اینکه داماد تجربه ی ندارد و برای اولین بار است که در زندگی او اتفاق می افتد سبب می شود که به جای اینکه داماد یک مراسم مفرح را تجربه کرد در طول شب استرس و نگرانی داشته باشد.

چگونگی حفظ آرامش در شب عروسی

اما سوال اینجاست برای اینکه از شر این نگرانی ها و استرس ها خلاص شویم چه کاری باید انجام بدهیم .شما می توانید از یک گروه مجرب در زمینه تشریفات عروسی کمک بگیرید قطعا می توانید آرامشی بی همتا را نصیب خود کنید.

در شب عروسی چه کسی را انتخاب می کنید

بیشتر تشریفات مجالس عروسی در شب برگزار می شوند پس اگر می خواهید در شب عروسی آرامش کاملی را داشته باشید باید صبحی خوب و مفرح را داشته باشید و این صبح را در کنار عزیزترین هایتان سپری کنید.

انتخاب نمودن شخصی که قرار است در تمامی مراحل عروسی در کنار شما باشد بسیار مهم می باشد معمولا در کشور ایران خواهران عروس و خواهران داماد در اولویت می باشد ولی بد نیست از بهترین دوستان خود نیز کمک بگیرید و از آنها بخواهید که با شما همراه باشند البته در انتخاب دوست نیز باید دقت فراوانی داشته باشید و دوستانی را انتخاب کنید که به نوعی معرف خانواده تان هستند.

حفظ آرامش در شب عروسی

حفظ آرامش در شب عروسی

معمولا در بین اعضای خانواده تان یک نفر بیشتر از بقیه به شما نزدیک می باشد و سعی کنید به وسیله او از چگونگی برگزاری مراسم و همچنین مراحل آن آگاهی داشته باشید.

عروس خانم هم در شب عروسی باید برخی از کارها را فراموش کند و علاوه بر اینکه به عنوان عروس در شب عروسی است همچنین به عنوان یک ملکه نیز دیده شود و اجازه بدهید گروه تشریفات عروسی را پیش ببرند.

صبح روز عروسی

شخصی که قرار است شما مراسم عروسیتان را با او بگذرانید پیش از آن نیز همسرتان است . سعی کنید پیش از شروع مراسم نیز به عنوان یک همسر بامحبت و مقتدر باشید و همچنین با بیان صبحت های محبت آمیز و پیام های عاشقانه آرامش را در همسرتان پدید بیاورید. البته دقت کنید این پیام ها بسیار متفاوت هستند.

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

مراسم را بین خودتان شاد برگزار کنید

سعی کنید در مراسم عروسیتان نهایت توجه را به همسرتان داشته باشید و اینگونه نباید که بیش از اندازه به مهمانان توجه کنید به بهانه ی اینکه از راه دور آمده اند و بعد از مدت طولانی آنها را می بینید.با این کارها در درون هر دو طرف آرامش و اطمینان قلبی حاصل می شود .

البته شاید فکر کنید عبارت های مانند چقدر زیبا شده ای ؟ امشب چندین برابر دوستت دارم و …. کمی ساده به نظر آید ولی بی شک می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد و بر روی اعتماد به بنفس همسرتان نیز موثر باشد.

در چنین شب مهمی زبان بدن هم بسیار مهم است و همسرتان تمامی نگاه های شما را تحت نظر خواهد داشت و همیشه آنها را فراموش نخواهد کرد. یکی از کارهای که نباید آن را فراموش کنید برانداز کردن او زمانی که لباس عروس بر تن دارد است.  لبخند زدن را در هر وضعیتی فراموش نکنید.

سخن آخر

تمامی مواردی که در رابطه با حفظ آرامش در شب عروسی برای شما بیان کرده ایم به شخص عروس و داماد بر می گردد،می توانید با یک مدیریت مجرب که در حیطه خدمات عروسی فعالیت دارند و همچنین با سابقه و با تجربه می باشند بسیاری از این استرس ها را کم کنید و یا به صورت کلی از بین ببرید.

بایک گروه حرفه ی از تشریفات عروسی دیگر نیازی نیست نگران چیزی باشید تنها به فکر همسرتان باشید زیرا مهمانان به بهترین شکل ممکن پذیرایی می شوند و همه چیز با برنامه ریزی و در نهایت نظم برگزار می گردد.

شب آرا نور مجری برتر تشریفات عروسی ، برگزاری مراسم ، تشریفات مجالس و تشریفات لوکس در ایران

برچسب ها: ,


  
  

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی  

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی : یکی از جذاب ترین مراسم های که زوج های تازه آن را برگزار می کنند برگزاری مجالس نامزدی می باشد.

شما می توانید در تشریفات عروسی از ایده های جالب و جذاب استفاده کنید. در ادامه این پست ما قصد داریم به معرفی برخی از این ایده ها بپردازیم با تشریفات عروسی شب آرا نور همراه باشید.

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی

اهدا گیفت به مهمانان یکی از رایج ترین مواردی است که در جشن های نامزدی استفاده می شود. البته اگر از موسسات خدمات مجالس استفاده کرده باشید .

این کار را می توانید به راحتی سپری کنید. آنها بهترین مراکز تولید گیفت را به شما معرفی می کنند.

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی

ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی

1)می توانید یکی از عکس های دو نفرتان را به صورت پازلی سفارش دهید و از مهمان خود بخواهید بر روی هر قطعه یک جمله خاطره انگیز برایتان بنویسند.

2)می توانید از بیسکوییت های برای پذیرایی استفاده کنید که با جشن نامزدی مرتبط باشند مثلا بیسکویت های با شکل قلب، انگشتر و ….

 

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم
برگزاری مراسم عروسی
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

اجاره باغ برای عروسی
برگزاری جشن تولد
برگزاری مراسم عروسی
برگزاری مراسم
تشریفات لاکچری
تشریفات لوکس
تشریفات عروسی
تشریفات مجالس
خدمات مجالس

3)برای تزئین نمودن فضای سالن می توانید از تم رنگی استفاده کنید که با لباس نامزدیتان هماهنگی داشته باشد ؛ این کار سبب می شود مراسم تان جذاب تر جلوه داده شود.

4)یکی دیگر از ایده های جذاب برای برگزاری مراسم عروسی که می تواند جذاب باشد استفاده از بادکنک های رنگی متنوع در قسمت های مختلف سالن است که در پایان مراسم می توانید به کودکان هدیه دهید.

5)البته می توانید قسمتی را به کودکان اختصاص دهید و برای آن میزی از بهترین خوراکی های خوشمزه و شکلات تهیه کنید تا بتوانید آنها را تا پایان مراسم سرگرم نمایید.

6)اگر برایتان مقدور بود از نامزدی پدر و مادرتان عکسی را تهیه کنید و بر روی میز قرار دهید.

7)یک تابلوی سفید تهیه نمایید و از مهمانان خود درخواست کنید تا جمله زیبا و عاشقانه روی آن بنویسند و در نهایت برای همیشه آن تابلو را به عنوان یادگار بر روی دیوار منزلتان بچسبانید.

8)می توانید بر روی کیف و کفش نامزدیتان پیام های عاشقانه ی را بنویسید و از عکاس بخواهید در زمان عکاسی از آنها نیز ایده بگیرد.

9)در درون حلقه نامزدی نیز می توانید یک جمله عاشقانه یا نام همسرتان را حک نمایید.

10)برای تزئین دسته گل نامزدی نیز می توان از عکس های دو نفره استفاده کرد که با زنجیرهای زیبا از دو سمت به دسته گل آویزان شده باشند .

11)اگر پدر و مادرتان در قید حیات نیستند می توانید عکس انها را با شمع های وارمری و گل های زیبا روی میز قرار بدهید تا نشان بدهید یاد و خاطره ی آن ها در هر شرایطی زنده نگه می دارید.

12)سعی کنید در چنین شبی ، زوج های را به مهمانان خود معرفی کنید که توانسته اند سال های زیادی در کنار یکدیگر زندگی کنند و همچنین می توان از زندگی آنها ایده گرفت.

13)یکی از ایده های جذاب برای تشریفات لوکس که بسیار هیجان انگیز است و می توانید در این شب آن را بکار ببرید این است که یک نقاش را به مراسمتان دعوت کنید و از او بخواهید زیباترین صحنه نامزدی را برایتان نقاشی کند.

برچسب ها: , , , , , ,


  
  
   1   2      >