سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است :خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :18
کل بازدید :146603
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/14
9:28 ص

نصب گیت فروشگاهی AM  و EM : کل گیت های فروشگاهی AM با هر نوع مدل و هر شرکت سازنده ای در فرکانس KHz 58 کار می کنند که در این صورت تمام تگ های  AM نیز در این فرکانس به کار گرفته می شوند . در کاربرد این گیت ها نکته قابل توجه این است که گیت ها تداخل گیت های کنار هم با یکدیگر است که بدون دردسر قابل رفع است .

نصب گیت فروشگاهی AM

اگر بخواهیم اساس کار را مورد توجه قرار دهیم اگر دزدگیر فروشگاهی را AM فرض کنیم گیت فروشگاهی A را در نزدیکی گیت فروشگاهی B قرار دهیم و از نظر زمانی , نشر پالس های گیت فروشگاهی A و گیت فروشگاهی B با همدیگر آنچنان متفاوت باشند که در صورتی که گیت فروشگاهی B پالسهای گیت فروشگاهی A را پتلس های قرار گرفته در قسمت بازرسی خود تسیر کند در اینصورت تداخل ایجاد خواهد شد که این تداخل باعث ایجاد صدای آلارم از سوی گیت فروشگاهی B خواهد شد برای اینکه این مشکل رفع شود می بایست هر دو گیت را دقیقا همزمان پالس های خود را منتشر کنند که در اصطلاح به این همزمانی سنکرون می گویند . بر روی بورد دستگاه امکاناتی جهت سنکرون سازی وجود دارد . اکثرا این امکانات موجود بصورت چامپرها و بر روی بورد دستگاه کلید هایی موجود است .

بیشتر بخوانید : نصب گیت فروشگاهی

در کل به این نتیجه می رسیم که ازآنتن تک پایه می توان در این تکنولوژی همانند تکنولوژی RF استفاده کرد .

نصب گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM بیشتر در اروپا کاربرد دارد و اروپایی ها بیشتر تمایل به نصب این دزدگیر فروشگاهی دارند . فرکانس کاری این گیت فروشگاهی به گونه ای است که معمولا این گیت فروشگاهی بر روی KHz 3 می توان تنظیم کرد . گیت های EM برخلاف تکنولوژی های RF و AM که گیت ها می توانند در حالت تک پایه نصب شوند , اغلب در حالت دو پایه نصب میشود . گیت فروشگاهی EM دارای ابعاد بزرگتر از دو تکنولوژی RF و AM می باشد .

نصب گیت فروشگاهی EM

یکی از مهم ترین ویژگی ویا نکته ایی که در باره تکنولوژی های تگ برچسبی آن می باشد که علاوه بر اینکه آنها کوچک تر می باشند , آنها را می توان چند مرتبه فعال و غیرفعال کرد . یکی از کاربرد های تگ های EM که قبلا هم به آن اشاره کردیم استفاده در کتابخانه هایی می باشد که کتاب را به عنوان امانت می دهند . به طوری که این کتابخانه ها با قرار دادن تگ ها درون شیرازه ی کتاب جاسازی می کند .

نوشته‌های تازه

قبل از اینکه فردی بخواهد کتاب مورد نظر خود را تحویل بگیرد . مشخصات کتاب توسط متصدی کتابخانه ثبت می گردد . سپس بر روی دستگاه غیر فعال ساز کتاب را قرار داده تا تگ را غیر فعال سازد و در این موقع شخص از گیت عبور می کند . زمانی که کتاب توسط فردی به کتابخانه باز گردانه می شود . بعد از تحویل گرفتن کتاب توسط متصدی کتاب خانه و ثبت مجدد مشخصات کتاب , دوباره کتاب را بر روی دستگاه غیر فعال سازی قرار داده و فعال می کند و کتاب را در قفسه ی مخصوص خود می گذارد .

https://parsagate.com/


  
  

چگونه در هزینه های مراسم عروسی مان صرفه جویی کنیم ؟ باغ تالار عروسی شمس العماره قطعا می دانید که یکی از اصلی ترین و مهم ترین دغدغه های که زوج های جوان در رابطه با مراسم عروسی شان دارند،بحث هزینه ها می باشد. فرقی نمی کند که شما چقدر هزینه را برای برگزاری مراسم عروسی تان در نظر گرفته اید بلکه مهم ترین موضوع برای شما صرفه جویی و درست مصرف کردن هزینه ها می باشد.

چگونه در هزینه های مراسم عروسی مان صرفه جویی کنیم ؟

اگر قصد دارید که در هزینه های مراسم تان صرفه جویی کنید و پول هایتان را بیهوده برای جزیئات مصرف نکنید به شما توصیه می کنیم ادامه این پست را بخوانید. فراموش نکنید که مراسم عروسی در زندگی شما یکبار اتفاق می افتد پس چگونگی برگزاری آن و مدیریت هزینه ها بسیار تاثیرگذار و مهم خواهد بود.

دقیقا قصد دارید چقدر برای مراسم تان هزینه نمایید

از اولین چیزهای مهمی که شما باید از آن به صورت دقیقی آگاهی داشته باشید ، میزان مشخص شده بودجه است. زمانی که مبلغ را مشخص کردید باید به سراغ انتخاب باغ عروسی بروید و قطعا پیش از آن انتخاب تالار کاری اشتباه خواهد بود. چون ممکن است یک سوژه مناسب و شگفت انگیز را پیدا کنید ولی هیچ تطبیقی با بودجه شما نداشته باشد و در نهایت در زمان قرارداد شما با مشکلاتی روبرو شوید.

چگونه در هزینه های مراسم عروسی مان صرفه جویی کنیم

چگونه در هزینه های مراسم عروسی مان صرفه جویی کنیم

به همه چیز واقع گرایانه نگاه کنید

نیازی نیست که همیشه رویاهایتان را در نظر بگیرید چون ممکن است عملی کردن بعضی از این رویاها آنقدر هزینه بردار باشد که ما اصلا از عهده ی آن ها برنیایم. وقتی می خواهید بودجه تان را مدیریت کنید باید به خوبی از امار و ارقام اطلاع داشته باشید. پیش از هر چیزی یک کاغذ بردارید و هر چیزی را که فکر می کنید در مراسم شما ضروری است در آن یادداشت کنید اگر می خواهید کمک بیشتری به خودتان کرده باشید یک لیست از اقلام غیر ضروری نیز تهیه نمایید. این طور برای تان مشخص می گردد که اگر بودجه ی زیادی داشتید از موارد غیر ضروری نیز در مراسم تان استفاده کنید.

صادقانه و انعطاف پذیر رفتار کنید

شاید از خودتان بپرسید که اگر صادق نباشیم آیا مراسم عروسی برگزار نمی شود؟ ولی بهتر است بدانید که صداقت شما سبب می شود تا مشکلات زیادی برطرف شود و البته مراسمی بدون اختلال و دلهره را پشت سر بگذارید.
همیشه نیازی نیست که سر هر چیزی سخت گیری را از خودتان نشان بدهید بلکه با کمی خلاقیت و ساده نگری می توانید به آن چه که می خواهید برسید.

آخرین مقالات باغ عروسی

چانه بزنید

متاسفانه بسیاری از زوج های جوان از چانه زدن می ترسند و در بیشتر مواقع آن را نادیده می گیرند ولی ما به شما توصیه می کنیم هر جا که قدم می گذارید از چانه زدن نترسید. بیشتر تالارها قیمت هایشان را با توجه به دستمزد کارگرانشان ،خدمات ارائه دهندشان، وقت تعیین می کنند و میزان زیادی از سود آنها به واسطه خدمات دهندگان مورد قرارداد مثل گروه فیلم برداری وموزیک تامین می گردد ولی در هر صورت شما بهتر است سر قیمت ها با آنها بحث کنید و چانه بزنید تا اگر امکان تخفیف وجود دارد شامل حال شما گردد استفاده از باغ تالار شیک و ارزان کمک بسازی به کاهش هزینه ها می کند.
البته منظور این نیست که آنقدر چانه بزنید تا مدیر تالار را خسته کنید چون قطعا شما به فروشگاه لباس نرفته اید بلکه می خواهید تالاری را برای مراسم عروسی تان انتخاب نمایید.

در رابطه با بودجه تان مشورت کنید

یکی از بهترین راهکارهای که می تواند در چنین شرایط سختی به شما کمک کند، مشورت کردن است. می توانید در مورد میزان بودجه تان با همسر و پدر و مادرتان مشورت کنید و البته برای شما بسیار با ارزش است که آنها ایده هایشان را با شما در میان بگذارند. ممکن است در این میان برخی از آنها بخواهند برخی از کارها را خودشان برای شما انجام بدهند.

اگر کسی شما را در پرداخت هزینه ها همراهی کرد بهترین کار این است که از او تشکر کنید و به او بگویید که در چنین شرایطی حتما به کمکش خواهید رفت حتی اگر برای تشکر در مراسم تان از او جلوی مهمان یتان بگویید.

از جزئیات غیر ضروری پرهیز کنید

یکی از مواردی که سبب می شود هزینه های ما تا میزان زیادی افزایش داشته باشند، اهمیت به موارد غیر ضروری می باشد. مثلا برخی برای ورود عروس و داماد به تالار ارزان قیمت کرج از کالسکه استفاده می کنند که البته نیازمند هزینه ی نسبتا زیادی می باشد اگر شما در میزان بودجه محدودیت دارید می توانید این مورد را نادیده گرفته و هزینه ی آن را صرف موارد ضروری دیگری مثل پذیرایی و شام نمایید. قطعا اینگونه شما در برگزاری مراسم عروسی تان موفق تر خواهید بود.

https://talarshams.com


  
  

کانکس دستگاه خودپرداز , قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم , خرید و فروش کاننکس خودپرداز سیار , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانکس خودپرداز یا کانکس عابر بانک طراحی شده در مجموعه ایرانا سازه یکی دیگر از محصولات تولیدی این شرکت می باشد . استفاده از دستگاه ها و خودپرداز های بانکی امروزه به یک فعالیت روزمره در زندگی تبدیل شده است که بانک ها از این طریق خدمات خود را به مردم ارائه می دهند . و مهمتر از همه این که بانک ها با یکدیگر رقابت دارند و می خواهند بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کنند از این طریق کانکس خودپرداز بانکی را تهیه می کنند و در اختیار مشتریان خود قرار می دهند .

کانکس دستگاه خودپرداز ایرانا سازه

کانکس های خودپرداز بانکی که توسط کانکس سازی ایرانا سازه طراحی می شوند در واقع یک دستگاه هوشمند بانکی و شعبه الکترونیکی هستند که توانایی انجام تمامی خدمات بانکی را دارا هستند و می توانند پاسخگوی نیازهای بانکی کاربران باشند و اپراتور در آن طراحی شده است که مشاوره های لازم را در خصوص چگونگی کار با دستگاه و انجام امور بانکی به مشتریان ارائه می دهد . کانکس های خود پرداز باید به گونه ای طراحی شوند که مجهز به دوربین های مدار بسته هستند که جهت امنیت بالا در آن ها به کار برده شده است .

قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم

قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم

خدمات کانکس خودپرداز

به وضوح می توان به این نکته اشاره کرد که در عصر جدید این نوع از کانکس ها یک شعبه بانکی محسوب می شوند و تمامی خدماتی که یک بانک به مشتریان خود ارائه می دهند را عهده دار شده اند . کانکس عابر بانکی یا atm conex همان دستگاه خود پرداز بانکی است که تمامی بانک ها اعم از پاسارگاد , پارسیان , ملی , بانک شهر و دیگر بانک ها آن ها را در فضاهای شهری نصب کرده اند که 24 ساعته در اختیار مشتریان است . امروزه بانک ها خدمات این نوع از خودپرداز ها را گسترش داده اند و می توان به آسانی در طول 24 ساعت از شبانه روز تمامی خدمات مربوط به وصول چک , برداشت موجودی , اطلاع از موجودی حساب , انتقال وجه , مدیریت گردش حساب و .. را انجام دهند و مهمتر این که دیگر نیاز به ایستادن طولانی مدت در صف بانک ها نیست و در سریع ترین زمان ممکن می توان کار و خدمات بانکی خود را انجام داد . با افزایش رقابت بین بانک ها علاوه بر افزایش روز افزون این نوع از خدمات در شهر شاهد بهینه سازی و گسترش این نوع از بانک ها هستیم .

نوشته‌های تازه

قیمت کانکس دستگاه خودپرداز دست دوم

مجموعه شرکت ایرانا سازه با بهره مندی از تیم متخصص و مهندسی خود در طراحی انواع کانکس دست دوم و نو اعم از خودپرداز بانکی و .. توانسته است با ارائه خدمات خود رضایت مشتریان را جلب کند . مهمترین ملاکی که در ساخت این دسته از کانکس ها باید رعایت شود این است که این کانکس ها باید در برابر سرقت از امنیت بالایی برخوردار باشند . مشتریان این نوع از محصولات چون بانک ها هستند و هر بانک لوگوی مخصوص به خود را دارد باید کیوسکی طراحی و ساخته شود که گویای هویت بانک باشد . از این رو باید هر کانکس مجزا و مربوط به نوع خدماتی که ارائه می دهند و مقدار ابعاد و مساحتی که باید در فضا به آن ها اختصاص داده شود طراحی شوند . همچنین در رنگ بندی آن نیز باید دقت سلیقه به خرج داد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید کانکس دستگاه خودپرداز , قیمت کانکس دستگاه خودپرداز و .. با کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .

https://iranasazeh.com


  
  

کانکس فست فود , خرید , فروش و قیمت کانکس فست فود دست دوم , خرید انواع کانکس فست فود , مرکز فروش کانکس فست فود با بهترین کیفیت , تولید کانکس فست فود : گروه صنعتی ایرانا سازه کانکس با داشتن سابقه ی طولانی مدت در طراحی و ساخت انواع کانکس آماده ی ارائه خدمات خود به هموطنان عزیز می باشد . یکی از جدیدترین و مدرنترین نوع از کانکس های تولیدی این مجموعه کانکس فست فود است که طبق استانداردهای جهانی در کارخانه طراحی و تولید می شود و سپس به محل مورد نظر برده شده و در آنجا قطعات به یکدیگر متصل می شوند و سپس مراحل نصب انجام می گیرد . از این نوع کانکس ها بیشتر در پارک ها , نمایشگاه ها , پارک های مسافر , تفرجگاه ها , جاده ها و .. به عنوان عرضه کننده ی مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد .

کانکس فست فود

کانکس فست فود

انواع کانکس فست فود

  • کانکس های کترینگ
  • کانکس رستوران
  • کانکس بستنی فروشی
  • کانکس های کباب پزی سیار
  • کانکس ساندویچی
  • و ..

کاربردهای کانکس فست فود

از این نوع از کانکس ها بیشتر در مکان های عمومی استفاده می شود . برای نمونه در بیمارستان ها , مراکز بین جاده ای , دانشگاه ها , نمایشگاه ها , مدارس , سمینارها , پارک های مسافر , تفرجگاه ها , جنگل های دیدنی و …

مهمترین کاربرد این نوع از کانکس ها نمایشگاه ها است که در تمامی شهرها و نقاط کشور تقریبا هر ماهه یا هر ساله برگزار می شود که از این نوع کانکس ها به عنوان عرضه کننده ی اغذیه استفاده می شود .

جنس کانکس فست فود

این دسته از کانکس ها از جنس mdf و pvc است و در اکثر موارد نیز از فلز نیز ساخته می شوند . اگر در ساخت این نوع از کانکس ها از فلز استفاده شود از ورق گالوانیزه استفاده می کنند . جنس کانکس های فست فود باید مقاوم و بادوام باشد زیرا از این کانکس ها کاربردهای زیادی دارند .

طراحی و نمای کانکس فست فود

تمامی کانکس های فست فود تولید شده در شرکت کانکس آلفا مجهز به لوله کشی آب , گاز , شیرآلات خارجی و داخلی هستند . این نوع از کانکس ها یک مزیتی که دارند این است که در آن ها از سیستم لوله کشی آب و گاز و سیم کشی برق استفاده شده است . چون این دسته از کانکس ها به عرضه ی غذا می پردازند بایستی داخل این کانکس ها مجهز به ظرفشویی , روشویی و کابینت بندی و .. برخوردار باشند . کانکس های فست فود در طرح ها و نماهای مختلف و در اندازه های گوناگون طراحی و ساخته می شوند . نمای ظاهری این نوع از کانتکس ها باید به گونه ای باشد که فرد با دیدن کانکس متوجه شود که این کانکس چه کاربردی دارد . در ضمن باید به گونه ای طراحی شوند که در صورت نیاز قابل ششتشو باشند .

مزیت های کانکس فست فود

  • مقاومت بالا در برابر زلزله , سیل , طوفان
  • تهویه ی هوای عالی
  • مجهز به سیستم لوله کشی آب , گاز و برق با کیفیتی عالی
  • از قابلیت شستشو برخوردار است
  • طول عمر بالا
  • کاربردهای مختلف و موارد استفاده زیاد
  • وزن سبک
  • قابلیت تعمیر و بازسازی را دارند
  • نمای داخلی بیرونی عالی
  • و ..

تهویه ی کانکس های فست فود

https://iranasazeh.com

از مهمترین نکته های که در ساخت و طراحی این نوع کانکس ها باید مد نظر داشت این است که مجهز به سیستم تهویه ی باشند . به علت این که چون داخل این کانکس ها غذا طبخ می شود برای جلوگیری از گرمای داخل کانکس باید مجهز به سیستم تهویه باشد . ساخت درب , پنجره ی این دسته از کانکس ها نیز از اهمیت بالاتری برخوردار است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همنچنین سفارش کانکس فست فود و اطلاع از قیمت کانکس , خرید کانکس , فروش کانکس و . با کارشناسان شرکت کانکس سازی کانکس  ایرانا سازه تماس بگیرید .

جهت کسب اطلاعت در رابطه با کانکس فست فود متحرک : کانکس فست فود سیار

 


  
  

با بزرگتر شدن جوامع و افزایش جمعیت فروشگاه ها و اماکن تجاری نیز بزرگتر شده اند و از طرفی یکی از مهمترین دغدغه های صاجبان مراکز تجاری حفظ امنیت این فروشگاه و مراکز بزرگ شده است . اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که همراه با گسترش و بزرگتر شدن جوامع و محیط های تجاری تکنولوژی امنیت و حراست نیز پیشرفت چشمگیری داشته است . هر روز به تعداد شرکت هایی که در زمینه امینت و حفاظت فعالیت می کنند افزوده می شود . به صورتی که امروزه خود بحث امینت و حراصت از فروشگاه ها و مراکز تجاری به یک تجارت بزرگ تبدیل شده و شرکت های بزرگی نیز در این راستا احداث شده اند. در امنیت مراکز تجاری کوچک و بزرگ اکثرا از دوربین مداربسته که قابلیت های متفاوتی دارد استفاده می شود همچنین از گیت فروشگاهی , دزدگیر پوشاک و دزدگیر فروشگاهی نیز استفاده می شود. امروزه کمتر فروشگاهی از گیت فروشگاهی یا دزدگیر لباس , دوربین مدار بسته و … استفاده نمی کند .

 

روز پیشرفت چشمگیری می کند. در این راستا سه نوع تکنولوژی برای طراحی و ساخت گیت فروشگاهی عرضه شده است.

گیت فروشگاهی AM

گیت فروشگاهی AM

از دیگر نوع گیت های فروشگاهی می توان به دزدگیر فروشگاهی AM شاره کرد : سیستم های AM یکی از نکات مثبتی که دارند این میباشد که با یکدیگر تداخل زیادی ندارند و قابلیت این را دارند که با سیستم های مجاور خود sync بشوند و به همین علت میباشد که سیستم های دزدگیر AM برای مجتمع های تجاری و فروشگاه های ورودی بزرگ که به چندین انتن نیاز دارند ؛ بسیار مناسب میباشد.

am gate …

گیت فروشگاهی RF

گیت فروشگاهی RF

دزدگیر فروشگاهی rf , یکی از بهترین محصولات حفاظتی برای فروشگاه های می باشد که هر روز رو به پیشرفت می باشند . گیت rf معمولا بین فرکانس 1/75 تا 9/5 قرار دارد و از معمول ترین فرکانس هایی که در این سیستم استفاده میشود فرکانس 8/2 میباشد.

RF Gate …

گیت فروشگاهی EM

گیت فروشگاهی EM

دزدگیر فروشگاهی EM نوع دیگری از سیستم امنیتی و حفاظتی برای استفاده در فروشگاه ها می باشد. گیت فروشگاهی EM که بر پایه تکنولوژی الکترو مغناطیسی طراحی و ساخته می شود . مخفف کلمه Electromagnetic می باشد. گیت فروشگاهی EM را نمی توان به صورت تک پایه استفاده کرد چرا که فرکانکس کاری دزدگیر فروشگاهی EM 3 کیلو هرتز می باشد که پایین است و لذا برد موثر گیت EM را محدود کرده است.

EM Gate …

 

مجموعه پارسا گیت با گسترش روز افزون فعالیت خود در حوزه عرضه انواع سیستم های حفاظتی و امنیتی به ویژه دوربین مدار بسته , دزدگیر پوشاک , گیت فروشگاهی ضد سرقت در هر سه نوع ( گیت فروشگاهی AM , گیت فروشگاهی RF  , گیت فروشگاهی EM ) , دزدگیر لباس , انواع تگ و لیبل برای تمامی محصولات موجود در بازار , تمامی سیستم های امنیتی و دزدگیر های فروشگاهی , انواع صندوق فروشگاهی دیجیتال , انواع بارکد خوان و … توانسته است . فضای تجاری عظیمی را در بازار بزرگ تهران و شهرستانها پوشش دهد.

امنیت و حفاظت از اجناس فروشگاه , مغازه , مراکز تجاری بزرگ و کوچک , پاساژها و …بدون استفاده از سیستم های بروز و مدرن امکان پذیر نیست . تکنولوژی گیت فروشگاهی امروزه برای محیط های مختلف محصولاتی را عرضه کرده است . تقریبا می توان گفت که سه نوع دزدگیر یا همان گیت فروشگاهی عرضه شده است : گیت فروشگاهی AM  , گیت فروشگاهی RF , گیت فروشگاهی  EM هر کدام از این سه نوع دزدگیر فروشگاهی  قابلیت های متفاوتی دارند که در بخش مربوط به هر کدام در بالا اشاره شده است .

دوربین مداربسته

دوربین مدار بسته به نصبت سایر سیستم های حفاظتی , امنیتی و نظارتی کاربرد گسترده تری دارد . و تقریبا مهمترین و قدرتمندترین سیستم حفاظتی می باشد .همه کارخانه دارها , مراکز بزرگ تجاری , فروشگاه ها , بزرگراه ها و … همه و همه از دوربین مدار بسته برای تامین امنیت استفاده می کنند . امروزه دوربین مدار بسته به یکی از بزرگترین محصول تجاری تبدیل شده است و شرکت های بزرگی در این زمینه فعالیت می کنند . تقریبا می توان گفت هر ساله محصول جدیدی از شرکت های تولید کننده دوربین مدار بسته عرضه می شود . تا بتواند نبض بازار را برای خود حفظ کند و رقبا را پشت سر بگذارد. دوربین های مدار بسته نیز دارای انواع مختلفی می باشند. که برای بحث بیشتر بهتر است که بخش مخصوص به خودش مراجعه کنید .

https://parsagate.com/


97/8/1::: 7:4 ع
نظر()
  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >