سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خواب چه تصمیمهاى روزانه را که نقش بر آب کرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :18
کل بازدید :146600
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/14
8:2 ص
 کانکس دو طبقه با توجه به نیاز،موارد استفاده مختلفی دارد.استفاده از کانکس های دو طبقه بستگی به نوع نیاز ما و فضای کافی برای استقرار کانکس دارد.اگر نیاز به کانکسی با ابعاد بزرگ تر داریم ولی فضای کافی نداریم می توانیم از کانکس های دو طبقه استفاده نماییم .طبقه ی دوم کانکس می تواند از داخل کانکس به صورت دوبلکس قابل دسترسی باشد ولی اگر نیاز به دسترسی مجزا باشد پله ها از بیرون تعبیه می شوند.

موارد استفاده از کانکس دوطبقه:

کانکس های دو طبقه ویلایی:

در شرایطی که به فضای بزرگتری برای زندگی نیاز داریم ولی زمین ما فضای کافی برای ساخت ویلایی با مساحت بزرگ تر ندارد می توانیم از کانکس های دو طبقه که دارای ابعاد بزرگتر هستند در حالی که فضای کمتری از زمین را اشغال می کنند استفاده کنیم.

کانکس های دو طبقه کارگاهی:

زمانی که در فضاهای کارگاهی جای کافی برای استقرار کانکس ها وجود ندارد برای راحتی مدیران،مهندسان و کارگران بهترین گزینه استفاده از کانکس های دو طبقه است در این صورت مساحت کمتری استفاده می شود و فضای کارگاه کمتر اشغال شده و منظم می شود.

کانکس های اداری و مدیریتی:

از کانکس های دو طبقه به عنوان کانکس های اداری و مدیریتی و مهندسی نیز استفاده می شود.زمانی که به فضای اداری و مدیریتی بزرگ تر ولی با اشغال مساحت کمتر نیاز داریم کانکس های دو طبقه بهترین راه حل می تواند باشد.

کانکس دوطبقه-d14

کانکس های دو طبقه از نصب دو دستگاه کانکس بر روی هم تولید می گردد.این کانکس ها را می توان در صورت نیاز جدا کرده و به صورت مجزا نیز مورد استفاده قرار داد. کانکس های دو طبقه در کارگاه کانکس مامیس تولید و در محل مورد نظر کارفرمای محترم نصب می گردد.

شما می توانید برای مشاوره ،سفارش و اطلاع از قیمت کانکس با مشاورین ما در مامیس کانکس تماس بگیرید.

www.mamisconex.com


  
  

خانه پیش ساخته , خرید و فروش خانه پیش ساخته , خانه پیش ساخته دست دوم , قیمت خانه پیش ساخته , آربی کانکس : به ساختمان هایی گفته می شود که در ابعاد و اندازه های استاندارد طراحی و ساخته می شوند و در محیط های مختلف جهت استفاده از آن ها نصب می گردند . دیواره ی خانه ی پیش ساخته از ساندویچ پانل یا عایق و ورق ساخته شده است و اسکلت بندی قوی و بادوامی دارند .

خانه پیش ساخته

ویژگی ها و خصوصیات خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته به صورت قابل حمل و غیر قابل حمل ساخته می شوند . مصالح به کار رفته در ساخت خانه پیش ساخته نسوز و مقاوم بوده و ساختمان ها عایق حرارتی بوده و از دیواره های توپر و بتنی ساخته شده است .و مواد اولیه خانه های پیش ساخته مخلوطی از چوب , آهن و سازه های سبک ساختمانی بوده و با توجه به شرایط جوی و منطقه ای متفاوت می باشد .

گروه آربی کانکس خانه های پیش ساخته را طبق سفارش مشتری در ابعاد و اندازه های گوناگون طراحی و ساخته و در کمترین زمان ممکن در محل انتخابی مشتریان نصب می کنند . استفاده از خانه ی پیش ساخته متاسفانه در کشورمان کاربرد چندانی ندارد کما بیش به صورت پراکنده در بعضی نقاط کشور از جمله شمال مورد استفاده قرار می گیرد ولی در کشورهای صنعتی و پیشرفته ی دنیا استفاده از خانه پیش ساخته به صورت صنعت نو در آمده و جایگزین خانه ها و روش های سنتی قدیمی شده و مورد استقبال قرار گرفته .

به دلیل سریع الاحداث بودن و نیاز نداشتن به مصالح ساختمانی می توان از آن در پروژه های مختلف و در مکان های گوناگون استفاده کرد . داخل خانه های پیش ساخته دارای امکانات ویژه ای اعم از سیستم گرمایشی و خنک سازی , لوله کشی آب , نصب لایه عایق حرارتی , سیستم سیم کشی , درب و پنجره و … است .

قیمت خانه پیش ساخته , خرید و فروش خانه پیش ساخته

 خانه های پیش ساخته در گروه آربی کانکس با قیمت مناسبی به فروش می رسد جهت خرید خانه ی پیش ساخته ابتدا با مشاورین ما در آربی کانکس تماس بگیرید و نوع محصول انتخابی خود را سفارش دهید متخصصین ما در آربی کانکس آن را در کوتاهترین زمان ممکن ساخته و در محل مورد نظرمشتری نصب خواهند کرد .

خانه پیش ساخته دست دوم

و در ضمن گروه آربی کانکس اقدام به خرید خانه های پیش ساخته از مشتریانی که بنابه هر علتی دیگر نیاز به استفاده از خانه های پیش ساخته خود را ندارند می کند و آن را با قیمت مناسب و باتلایی از مشتریان خریداری میکند و سپس تعمیرات و اصلاحات لازم را بر روی آن انجام می دهد و آن را باعنوان خانه پیش ساخته دست دوم یا ارزان به مشتریانی که تقاضای خرید این خانه ها را میکنند با قیمت پایین تر به فروش می رساند .

جهت اطلاعات بیشتر از قیمت , خرید , فروش خانه پیش ساخته دست دوم با متخصصین آربی کانکس تماس حاصل نمایید .

http://rbconec.ir


  
  

پارتیشن های اداری و راز موفقیت طراحی و تولید و فروش مجموعه اینفو پارتیشن : در یک کلام می توان راز موفقیت شرکت پارتیشن ما در کشور ایران را استقبال بی نظیر مشتریان از پارتیشن اداری , پارتیشن دوجداره مجموعه پارتیشن سازی ما دانست . قیمت پارتیشن و کیفیت پارتیشن های تولیدی در شرکت اینفو پارتیشن از مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت برخوردار است . یکی دیگر از دلایلی که باعث استقبال عموم و موفقیت یک مجموعه شود این است که به مسئله ی مشتری مداری توجه بسیاری می شود . یعنی رعایت حقوق مصرف کننده و مشتری اگر در اولویت کار باشد سبب پیشرفت شرکت و همچنین رضایت مصرف کننده می شود که این خود یکی از رازهای موفقیت شرکت ما در عرصه ی پارتیشن سازی است .

پارتیشن های اداری و راز موفقیت طراحی و تولید و فروش مجموعه اینفو پارتیشن

پارتیشن های اداری و راز موفقیت طراحی و تولید و فروش مجموعه اینفو پارتیشن

پارتیشن اداری مجموعه ایفنو پارتیشن

یکی از مهمترین نکته ای که باید تولید کننده گان  پارتیشن به آن توجه کنند این است که موضوع احترام به سلیقه ی مشتری را هیچ وقت از یاد نیبرند و سرلوحه ی کار خود قرار دهند زیرا احترام گذاشتن به مشتری سرمایه ی اصلی تولید کننده محسوب می شود . در خصوص این راستا شرکت ما طی سالها زحمت و تلاش خود برای برآوردن نیاز مشتریان در زمینه پارتیشن بندی اداری , پارتیشن شیشه ای , دوجداره , کمد اداری , و میز اداری و .. و ارائه قیمت مناسب و محصول با کیفیت قدم های اساسی و مهمی را برداشته است . و خوشبختانه با استقبال زیاد مشتریان روبه رو شده است . مسئله ی کیفیت و حقوق مصرف کننده باید جز اصلی ترین ملاک های تولید کنندگان باشد تا بتوانند محصولی مناسب و درخور مشتری را تحویل دهند . اصول و اساس یک تجارت موفق اعتماد مشتری است که می تواند مهمترین سرمایه یک تولید کننده باشد . اصل تولید کننده و مصرف کننده که گفیم برای تمامی مشاغل و اصناف صدق می کند و تنها مختص پارتیشن سازی نیست .

شرکت های زیادی با یکدیگر در رابطه با قیمت و کیفیت محصول رقابت می کنند که باید به حقوق خریدار نیز احترام بگذارند متاسفانه امروزه شاهد راهنمایی های اشتباه و مشاوره های غلط بعضی از تولیدکننده گان بوده ایم که اکثرا نیز شرکت های غیر معتبر و غیرحرفه ای سودجو بوده اند که به سابقه ی دیگر شرکت ها نیز خدشه وارد می کنند . که البته این شیوه ادامه نخواهد داشت و به زودی کاسبان غیرحرفه ای مجبور به ترک گردونه ی رقابت فروش و تولید می شوند . و یک نکته مهم دیگر اینکه خدمات قبل و پس از فروش نیز بر نحوه ی مشتری مداری نهادینه شده است .

پارتیشن های اداری و راز موفقیت طراحی و تولید و فروش مجموعه اینفو پارتیشن

مجموعه ما با به کارگیری نیروی مجرب و کار آزموده در زمینه پارتیشن بندی , حقوق مشتریان را محترم شمرده و ضمن بزادید مشتریان در حین عقد قرارداد طرح های سه بعدی از انواع پارتیشن از جمله چارتیشن اداری را قبل از تولید و طراحی و اجرای محصول به مشتریان ارائه می دهد . و ارائه محصولاتی همچون انواع پارتیشن , میزاداری , پارتیشن اداری , پارتیشن شیشه ای , پارتیشن دوجداره , کمد اداری , کیفیت , قیمت , ابعاد و اندازه ی پارتیشن و … در دستور کار شرکت قرار دارد .

در آخر وقتی خودمان شعار می دهیم حمایت از تولید ملی و مصرف باید ابتدا این کار را از خودمان شروع کنیم . و مصرف کالاهای داخل کشور نباید فقط به عنوان شعار ملی باشد بلکه با حمایت شما مشتریان عزیز و تولید محصول خوب و باکیفیت از اینفو پارتیشن روز به روز بر اعتماد مشتریان بیفزاییم
https://partitions.info

  
  

باربری درون شهری , هزینه حمل بار درون شهری , باربری تهران : از زمان های دور و قدیم , جابه جایی و انتقال کالا و اثاثیه وجود داشته و مرسوم بوده است . با این حال صنعتی شدن زندگی انسان ها تاثیر بسزایی در اوج یافتن حمل کالا ها و اثاثیه داشت . این امر با رواج پیدا کردن زندگی شهر نشینی رایج تر هم گردید . چون هر فردی برای باقی ماندن تعداد زیادی از مردم که در یک مکان سکونت و اقامت داشتند وظیفع داشت , وسایل و انواع کالاهای ضروری و مورد نیاز را تامین کند . که می توان از خوراک و پوشاک و غیره برای این امر مثال زد .

باربری درون شهری

ولی به دلیل اینکه قادر نبوردند تمام نیازهای یک جامعه را در همان شهر و یا کشور مورد نظر تامین کرده و ر اختیار احاد مردم قرار دهند . ملزم بودن که این کالاهای مورد نیاز جامعه را از شهرها و یکشورهای دیگر , به جامعه ای که نیاز داشت وارد کرده و انتقال دهند .

در کل به منظور توضیح آسان معقوله ی باربری ابتدا باربری و حمل بار را به دو دسته تقسیم می کنیم :

  1. باربری درون شهری
  2. باربری بیرون شهری

باربری درون شهری

همانطور که از اسم اتوبار و باربری درون شهری واضح و مبرم است , باربری درون شهری به انتقال و یا حمل کالا و لوازمی به مسافت های کوتاه و داخل همان شهر گفته می شود . هزینه ی و زمانی که برای جابه جایی و انتقال درون شهری در نظر می گیریم در قیاس با باربری بیرون شهری بسیار کمتر می باشد . گفتنی است که هر چقدر این مسافت طی شده و زمان انتقال و حمل بار که به وسیله ی ماشین های انتقال بار کمتر گردد . هزینه ای کمتری هم برای فردی که قصد دارد به وسیله ی شرکت باربری و حمل اثاثیه , کالا و لوازم خود را جابه جا کند , در پی خواهد داشت .

با اینکه این انتقال و حمل بار هر چند نزدیکی مسافت را در پی خواهد داشت , همچون دیگر انتقال و جابه جایی های دور و بیرون شهری و مسافت های دور از بیمه بار برخوردار خواهند شد و بیمه برای همه ی کالاها و بارها ( درون شهری و مسافت کوتاه – بیرون شهری و مسافت بسیار دور ) شامل می شود . و شما می توانید با خیال آسوده و بی دغدغه به منظور اسباب کشی و انتقال کالاهای خود اقدامات مربوطه را انجام دهید .

شرکت باربری آربی بار به این منظور ویژگی های بسیاری دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم .

  • در نظر گرفتن بیمه برای همه نوع بار و هر مسافتی حتی مسافت های کوتاه
  • استفاده کردن از کارگران متخصص و باتجربه و همچنین با حوصله و با دقت در این زمینه
  • در سریع ترین زمان ممکن کالا و بار شما جابه جا و انتقال داده می شود .
  • برخوردار بودن از ماشین های حمل بار در سایز های مختلف , سرپوشیده و موکت دار , با توجه به نیاز مشتریان
  • با ارائه خدمات 24 ساعته ( شبانه روزی ) حتی در روزهای تعطیل
  • در مقابل خدماتی که ارائه می دهد , بهترین قیمت و هزینه را به بارهای درون شهری شما ارائه می کند .

سیستم به روز حمل و نقل و انتقال بار یکی از چند عوامل فعال و نفس کشیدن یک جامعه می باشد . ضروری است که در جامعه به منظور انجام درست خمل و نقل زیر ساخت های آن کشور کاملا اصولی و استاندارد فراهم گردد . تا انتقال و حمل کالا خیلی آسان و سریع تر صورت بگیرد .

در دنیای امروزی , بویژه در کلان شهر ها حمل و انتقال اثاثیه و کالاها , به یکی از نگرانی و دغدغه ی انسانها تبدیل شده است . افرادی که قصد جابه جایی و انتقال بار بوسیله ی شرکت های باربری را دارند , همیشه یک انتظار دارند که انتقال کالا و اثاثیه ی آنها به صورت کاملا مطمئن , با هزینه ی کم , و سریع تر صورت بگیرد .

آن دسته از شرکت های باربری که کار باربری درون شهری را به طور تخصصی انجام می دهند . این توانایی را دارند که کالا و بار شما را بدون دغدغه و در سریع ترین زمان ممکن و با هزینه ی پایین تر , هر نوع کالا و یا باری را انتقال داده و جابه جا کنند . شما می توانید برای انتقال صحیح و اصولی بار و کالاهای خود با شرکت آربی بار سریع تهران تماس حاصل فرموده و از خدماتن این شرکت در رابطه با حما بار و اثاثیه ی خود بهره مند شوید .

باربری آربی بار را در جابه جایی کالاها و حمل بار خود به خاطر بسپارید


http://rbbar.net


  
  

اثرات استفاده از روغن موتورهای نادرست , تاثیرات استفاده از روانکار صنعتی نامناسب در ماشین آلات : چه اتفاقی ممکن است برای اتومبیل شما در صورت استفاده کردن از روغن موتورهای نامناسب خواهد افتاد ؟ آیا این کار در بلند مدت آسیب جدی را وارد خواهد کرد؟

اکثر مردم زمانی که بحث روان و روانکاری اتومبیل به میان می آید به روغن انتقالی و روغن موتورهای خودروهای خود می اندیشند . وظیفه ی کاهش اصطکاک , تمیزکاری و خنک نگه داشتن قطعات ماشین الات بر عهده ی هر دو این روانکارها را بزرعهده دارند . روغن های ایه ی با کیفیت و افزودن های آن تاثیر بسزایی در عملکرد روانکارها دارد . با این حال تا به اینجا تمامی شباهت های این دو روانکارها به اتمام می رسد .

 

چون در فرمولاسیون ها مجموعه ای از تفاوت ها , خواص های فیزیکی و فواصل تخلیه موجود می باشد . حتی دراین دو نوع روانکارها نیز , برندها , نمره ها و نامگذاری های گوناگون و متفاوتی نیز موجود می باشد . ضروری است که شما به طور خلاصه به این نکته واقف باشید که اتومبیل شما نیاز به چه چیزی دارد و شما باید چه چیزی را خریداری بفرمایید .

اثرات استفاده از روغن موتورهای نادرست

استفاده از روغن موتورهای نادرست

انتقال مایعات بر اساس سازنده ی وسیله ی نقلیه , شرایط عملیاتی و نوع انتقال متفاوتی را باهم دارند . در این باره قانون طلایی که وجود دارد این است که به هیچ وجه این مایعات را باهم مخلوط نکنید . به این دلیل که هرگونه ناسازگاری , عوارض جانبی فاجعه آمیز و غثیر قابل کنترلی را می تواند بر روی انتقال داشته باشد . لغزش چرخ دنده ها و چرخ دنده ها , خسارات کوتاه مدت این انتقال نادرست محسوب می شود . این در حالی است که آسیب های این انتقال نادرست با آسیب های دراز مدت می تواند در انتقال باعث گردد که نارسایی فاجعه آمیزی به دنبال بیاورد .

گزینه های بسیار زیادی برای روغن موتور , در مقایسه با دیگر رونگارهای صنعتی که در بازار موجود است , وجود دارد . این تنوع گزینه ها می تواند باعث سردرگمی شما در امر خرید و آنچه خودروی شما نیاز دارد گردد . معمولا اغلب افراد همچون دیگر اقلام مصرفی , براساس قیمت , روغن را برای اتومبیل خود انتخاب مینمایند . ولی باید به این نکته توجه داشته باشید که شما هزینه ای را که برای آن پرداخت می نمایید , براساس آن بازدهی دریافت خواهید کرد .

مهمترین و اصلی ترین ویژگی فیزیکی یک روغن صنعتی , ویسکوزیته ( غلظت ) آن می باشد . مقادیر گوناگون ویسکوزیته , برای روغن موتور قابل دسترس می باشد . شایع ترین علت عدم ناسازگاری یک روان کننده با یک ماشین , انتخاب غلظت غلط آن می باشد . به طور مثال اگر روغن انتخاب شده از غلظت کمتری برخوردار باشد می تواند باعث افزایش شدید فرسودگی قطعات را به دنبال داشته باشد . همچنین اگر روان کننده از گرانروی بالاتریث از نیاز برخوردار باشد , باعث کمبود جریان روغن و افزایش قطعات شده و در نهایت بازده ماشین الات کاهش چششمگیری می یابد . هر دو این شرایط موجب می شود که در آینده ای نزدیک و در دراز مدت تاثیر منفی زیادی را بر روی دستگاه داشته باشد .

طول عمر مفید تعیین گردیده برای روغن موتور , یکی از دلایلی که غالبا نادیده گرفته می شود . به این نکته توجه داشته باشید که مابین موتور های دیزلی و بنزین تفاوت های بی شمار و متفاوتی در فرمول بندی موجود است . این تفاوت ها عبارتند از ” ویسکوزیته , روغن پایه و مواد افزودنی هستند . مورد دیگری که نیاز به توجه بیشتری دارد , سازگار نبودن روغن های قدیمی با روغن های امروزی و مدرن می باشد . اغلب روغن هایی که فروخته می شود از موتورهای مدرن محافظت نکرده و منسوخ شده اند . این درحالی است که برای فروش این روغن های منسوخ شده هیچ قانونی مبنی بر ممنوعیت فروش وجود ندارد . در اینجا همه چیز به اطلاعات و آگاهی مصرف کنندگان بستگی دارد تا از روانکارهای نادرست و منسوخ شده در وسایل نقلیه و اتومبیل های خود استفاده نکنند .

http://mahanlube.com


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >