سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشیدن همانند دیدن نیست ، چه بود که دیده‏ها چیزى را چنانکه نیست نشان دهد ، لیکن خرد با کسى که از آن نصیحت خواهد خیانت نکند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :18
کل بازدید :146623
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/15
7:14 ص

یکی از محصولات پرفروش در گروه کانکس سازی ایراناسازه ، کانکس های 12 متری می باشند ، این کانکس ها در طرح ها ، اندازه ها و اشکال مختلف و بر اساس نیاز کار فرما طراحی و ساخته می شود.

کانکس 12 متری

 

ابعاد و اندازه کانکس 12 متری

شاید برخی از افراد فکر کنند که منظور از کانکس 12 متری ، مساحت این کانکس ها می باشد (بطور مثال طول 4 متر * عرض 3 متر ) که باید گفت ، اینگونه نیست و منظور از 12 متری بودن کانکس ، اندازه طولی آن می باشد . از این رو کانکس هایی با ابعاد 12 متر طول و 5 متر عرض ، مساحتی بالغ بر 60 متر را خواهند داشت.

انواع کانکس 12 متری

این نوع کانکس ها به دلیل داشتن طول زیاد ، دارای کاربری های اختصاص بوده و بر اساس نیاز مشریان طراحی و ساخته می شوند ، که در ادامه به مرفی و بررسی برخی از آن ها خواهیم پرداخت :

کانکس 12 متری فروشگاهی

معمولا کانکس های فروشگاهی دارای عرض 5-6 متری بوده و بسته به نوع فروشگاه و محصولات عرضه شده طراحی می شوند ، اغلب کاربری کانکس 12 متری فروشگاهی برای نمایشگاه های سیار و ثابت – کانکس فروشگاهی  , فروشگاه های بین راهی و کنار جاده ای می باشد.

قیمت کانکس 12 متری فروشگاهی

قیمت کانکس فروشگاهی 12 متری باتوجه به عرض آن ، مصالح و مواد مصرفی ، نوع نماسازی و قفسه بندی داخلی آن تایین می شود که دارای رنج قیمتی 12 تا 28 میلیون تومانی می باشد. که در این رابطه میتوانید با مشاورین ما در ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید.

کانکس 6 متری کارگاهی

امروزه در اغلب شرکت های صنعتی ، کارخانجات و… استفاده از کانکس دست دوم جایگاه ویژه ای برای خود باز کرده است. کانکس های کارگاهی 12 متری با عرض 3 تا 4 متری طراحی و ساخته می شوند ، دارای متریال و مواد مصرفی محکم و مستحکم تر بوده و جایگاه های ویژه ای برای گذاشتن وسایل و ابزارآلات پیش بینی و ساخته می شود.

قیمت کانکس 12 متری کارگاهی

قیمت کانکس 12 متری کارگاهی در رنج قیمتی 12 تا 23 میلیون تومانی می باشد. که باتوجه به نوع سفارش مشتری ، ابعاد و اندازه کانکس ، مواد اولیه و متریال مورد استفاده می تواند دارای قیمت های متغیری باشد.

کانکس خوابگاهی 12 متری

همانطور که از نام این کانکس مشخص است ، از این نوع کانکسها در کنار پروزه های ساختمانی ، بیمارستان های سیار و صحرایی ، موارد نظامی ، اسکان مسافران , اسکان آسیب دیدگان و … استفاده می شود. کانکس های خوابگاهی 12 متری دارای عرض 3 متری بوده و وسایل سرمایشی و گرمایشی در آن ها تعبیه شده است.

قیمت کانکس 12 متری خوابگاهی

خرید کانکس ها در رنج قیمتی 12 تا 18 میلیون تومان مورد معامله قرار گرفته و به مشتری عرضه می شوند. لازم به توضیح است که هزینه لوازم جانبی ، سرمایشی و گرمایشی به صورت جداگانه محاسبه شده و به قیمت نهایی محصول اضافه می گردد.


  
  

تشریفات عروسی چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند ؟ خدمات مجالس شمس العماره : بارها در زندگی مان با این جمله روبرو شده ایم که یکی از مهم ترین رخدادها که در زندگی هر شخصی اتفاق می افتد مراسم ازدواج است. لازم است که این مراسم را باشکوه و بزرگ برگزار کنیم چون در زندگی هر شخصی تنها یک بار رخ خواهد داد . همه ی ما می دانیم که تنها برخی می توانند این شب را به خوبی برگزار کنند بدون اینکه اشتباهی را مرتکب بشوند اما همه ی ما تجربه ی برگزاری یک مراسم خوب را نداشته ایم.

تشریفات عروسی چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند

تشریفات عروسی شمس العماره چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند

اگر می خواهید این مراسم را بدون هیچ مشکلی برگزار نمایید می توانید آن را به دست کسانی بسپارید که در این کار حرفه و تبحر داشته اند و قطعا نتیجه خوبی را برایتان حاصل می کنند. یکی دیگر از ویژگی های مهمی که مجموعه های تشریفاتی داشته اند این بوده که از همان ابتدا برنامه ریزی را برایتان مشخص کرده اند و در کنار شما خواهند بود و در اصل بهترین مسیر و راهکارهای صرفه جویی را در اختیار شما قرار میدهند تا بتوانید به نتیجه ی که می خواهید برسید.

تشریفات مجالس چگونه می تواند یک مراسم به یادماندنی را برایتان برگزار نماید؟

تصاویر تشریفات عروسی چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند به عنوان یک مجموعه که یک تیم حرفه ی را در کنار خود داشته است و در آن تیم متخصصان و کارشناسان حضور دارند که می توانند به شما با توجه به بودجه ی که دارید و همچنین سلیقه تان ، راهکارهای مناسبی را ارائه بدهند. در واقع برای اینکه شما مراسم های مهمی خودتان را به تشریفات عروسی بسپارید ، دلایل مختلفی وجود داشته است.

شاید فکر کنید که این دلایل بسیار ساده هستند ولی در اصل دارای اهمیت زیادی می باشند و در چگونگی برگزاری مراسم قطعا بسیار تاثیرگذار می باشند چون با توجه به سلیقه شما سبب می شود که انتظارهایتان نیز برآورده گردد. مجموعه های تشریفاتی چون با سلیقه های مختلفی روبرو هستند مثل باغ عروسی مختلط ، تالارهای لوکس و …. می توانند در این شرایط بهتر تصمیم گیری و برنامه ریزی داشته باشند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که شما می توانید مراسم تان را به تشریفات شمس العماره بسپارید این است که آنها تجربه های کافی را داشته اند و چون به موانع و راه های ساده تر در حیطه برگزاری مراسم آشنایی کافی داشته اند و البته تجربه های زیادی را نیز در اختیار دارند می توانند یک عروسی خوب را برای شما برگزار کنند. یکی دیگر از علت های که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که مجموعه های تشریفاتی با مشاغلی که در رابطه با برگزاری مراسم عروسی هستند ، رابطه داشته اند و نیازی نیست که عروس و داماد برای تک تک این موردها انرژی به خرج بدهند و وقت بگذارند و بلکه بدون اینکه استرسی داشته باشند از مراسم عروسی شان لذت ببرند. چون تشریفات عروسی تمامی کارهای عروسی از ریز و درشت را برعهده می گیرند و به بهترین شکل مراسم را برگزار می نمایند.

تشریفات عروسی چه تاثیری در کیفیت مراسم شما دارند ؟

در صورتی که می خواهید برای مراسم خود یک مجموعه تشریفات را انتخاب نمایید باید دقت کافی را داشته باشید و بعد از اینکه تحقیق های لازم را انجام دادید و نظر افراد دیگر را جویا شدید می توانید از امکانات موسسه استفاده نمایید و آن را انتخاب نمایید. قیمت تشریفات عروسی بسیار حائز اهمیت بوده و مهم می باشد و برای اینکه خدمات مجالس و تشریفات عروسی را انتخاب نمایید که قیمت مناسبی داشته باشد کار سختی نیست. در صورتی که شما بتوانید این کار را به صورت صحیح انجام بدهید دیگر جایی نگرانی نیست و با خیالی راحت می توانید همه ی ایتم های عروسی تان را به آنها بسپارید و در این شب مهم زندگی تان ، با خوشحالی و شوق و ذوق از مهمان هایتان پذیرایی نمایید و از شب عروسی تان لذت ببرید.

برخی از افراد تصور می کنند که برای اینکه برگزاری مراسم شان را به مجموعه تشریفات عروسی بسپارند باید هزینه های زیادی را پرداخت کنند ولی اینگونه نیست چرا که این مجموعه ها با عوامل مختلف مثل باغ ها ، تالارها ، آتلیه ها ، گل فروشی و … قرارداد دارند و به شما کمک می کنند تا متناسب با میزان بودجه ی که دارید عروسی تان را برگزار نمایید.

تشریفات مجالس ما به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل مراسم خودتان را برگزار نمایید و البته با تجربه ی که ما داریم به شما این اطمینان را می دهیم که مراسم تان مطابق با سلیقه تان باشد و البته لذت کافی را از مراسم خود داشته باشید.

با ارزوی خوشبختی برای تمامی عروس و دامادهای عزیز تشریفات عروسی شمس العماره ….


  
  

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه  , بهترین باغ تالار عروسی کرج شمس العماره : مراسم عروسی از مراسم هایی می باشد که در زندگی هر شخصی ممکن است تنها یکبار اتفاق بیوفتد و این برای هر زوجی مهم است که مراسم ازدواج شان چگونه و چطور برگزار شود. قطعا با این همه جزئیات و ریزه کاری برگزاری مراسم عروسی بسیار سخت و دشوار است به همین دلیل بسیاری از زوج ها چون در این زمینه تجربه های کافی ندارند ترجیح می دهند به سراغ موسسه ها و مرکزهای بروند که در این حیطه حرفه ی و خبره هستند و از بابت برگزاری مراسم شان هیچ نگرانی نداشته باشند.

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

در تالار عروسی شاید برای شما نیز این سوال پیش بیاید که چگونه می توان یک عروسی با هزینه ی مناسب و به صرفه داشت یا چگونه مدیریت هزینه های مراسم عروسی امکان پذیر می باشد و می توانیم هزینه ها را کاهش بدهیم؟ این ها سوال های هستند که معمولا زوج ها از یکدیگر در مورد مراسم عروسی می پرسند. قطعا هزینه کردن و برنامه ریزی برای مراسم عروسی از چالش برانگیزترین مسائلی می باشد که در رابطه با عروسی مطرح می باشد.

ذهن ما درگیر موارد مختلفی مثل نوع پذیرایی، شام عروسی و…می باشد و فارغ از اینکه مراسم ما کوچک برگزار می شود یا بزرگ. شما می توانید مدیریت صحیحی برای هزینه های خود پیش از مراسم عروسی داشته باشیم تا این گونه دغدغه ها را از خود کم کنید. در ادامه این پست راهکارهای به شما معرفی شده که می تواند در مدیریت مراسم عروسی به شما کمک کند. با باغ تالار عروسی شمس العماره همراه شوید….

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه

گام اول

اولین گام این است که شما بتوانید منبع تامین هزینه های جاری و روتین مراسم خود را تعیین کنید. ایا برای پرداخت هزینه ها خودتان پیش قدم می شوید یا خانواده تان ؟

باغ برای عروسی پیش از اینکه بخواهید بودجه ی را تنظیم کنید باید دقیقا بدانید که قرار است این پول از کجا تامین گردد و دقیق چقدر پول دارید. هیچ وقت بر روی این موضوع برنامه ریزی نکنید که حتما والدین موظف به پرداخت هزینه ها هستند. شما نمی توانید اینگونه تصور کنید که پدربزرگ یا مادر بزرگ تان حتما به دنبال سرمایه گذاری در عروسی تان می باشند. اگر با هر شخصی قصد مشارکت دارید باید کاملا صحبت کنید و مطمئن شوید که دقیقا او تا چه میزانی می تواند به شما کمک کند و اصلا روی فرض ها پایه گذاری نکنید. بهترین راه کار این است که زوج ها و خانواده ها در هزینه های عروسی به صورت یکسانی باهم مشارکت داشته باشند.

گام دوم

ترفندهای برای داشتن یک عروسی به صرفه : باغ عروسی پس از اینکه تعیین کردید که هزینه های عروسی قرار است از کجا تامین شود باید به عنوان هزینه ی های حداکثری یک مقدار را در نظر بگیرید. البته فراموش نکنید که به این معنی نیست که حتما چون این مقدار پول دارید باید تمامی آن را خرج کنید. بودجه ی هدفتان را از میزانی که باید خرج کنید کمتر در نظر بگیرید. مثلا بین 35 تا 45 میلیون پول داشته اید بودجه ی هدف باید بین 25 تا 35 باشد. از میزان پولی که اضافه می آید می توانید برای پرداخت قرض ها و شروع زندگی جدیدتان استفاده کنید.

هزینه های رایج و معمول

در تشریفات عروسی وقتی تصمیم های را بر اساس پول موجود و مقدار خرج و مخارج در نظر گرفته اید باید از اطرافیان خود در مورد هزینه های عروسی سوال کنید. با توجه به محیطی که قرار است مراسم در آن برگزار شود خدمات نیز می توانند بسیار هزینه بردار باشند و بودجه ی شما را هدر بدهند. وقتی می خواهید برنامه ریزی عروسی را انجام بدهید تقریبا برای هر هزینه ی و حرفی بیش از میزانی که باید باشد در نظر گرفته می شود و زوج های که از این صحبت های اغراق شده ، می گریزیند ، بیش تر از هر زمانی یک کار عاقلانه را انجام داده اند.

در عروسی مخارجی وجود داشته است که می توانید با برنامه ریزی برای آن ها جایگزین های را در نظر بگیرید و در واقع آنها را کنار بزنید. جایگزین های متعددی مطرح است که می توان با آنها از میزان هزینه های عروسی بکاهید.

فراموش نکنید که برخی از مخارج عروسی مثل رسم و رسوم ها واقعا اضافی هستند و حذف آن ها می تواند سبب کاهش هزینه ها گردد. وقتی توانستید قسمت های اضافی را مشخص کنید و همچنین قسمتهای با ارزش را نیز تعیین کنید به بودجه ی فرضیتان نگاه کنید و برای هر آیتم هزینه های را مشخص نمایید. همیشه سعی کنید که بین هزینه های هدف و هزینه های حداکثری بمانید.این گونه با خیال راحت می توانید به برگزاری مراسم عروسی خود بپردازید.

ارزان ترین باغ تالار عروسی کرج همراه شما برای برگزاری یک مراسم کم هزینه و شیک می باشد…


  
  

 

کانکس فست فود سیار , قیمت انواع کانکس فست فود دست دوم در طرح های و نماهای مختلف , طراحی و ساخت انواع کانکس فست فود سیار با استحکام بالا   : کانکس فست فود سیار یکی دیگر از محصولات تولیدی مجموعه ی ما است که باید در طراحی و ساخت آن از مرغوبترین مصالح استفاده شود و همچنین طراحی داخلی و بیرونی ویلای پیش ساخته ایرانا سازه آن باید به گونه ای باشد که فرد با دیدن آن متوجه کاربرد کانکس شود


کانکس فست فود سیار

.

ساخت کانکس فست فود سیار

کانکس فست فود سیار  آلاچیق چوبیهمان گانکس فست فود است منتها با این تفاوت که در این نوع از کانکس دو قسمت مهم در ساخت آن اجرا می شود که اول شاسی و دوم چرخ های آن است که سبب می شوند تغییرات لازم بر روی قیمت کانکس کاروان مورد نظر انجام گیرد . در ساخت و طراحی این دسته از کانکس ها از عیار آهنی بالا , و تیر آهن های بادوام و مقاوم استفاده شده است که شاسی این نوع از کانکس ها از جنس گالوانیزه بوده به همین دلیل در برابر هر گونه عوامل داخلی و خارجی اعم از رطوبت و آب از مقاومت بالاتری برخوردار است کانکس حمام دست دوم و این امر سبب می شود که کانکس مورد نظر از پوسیدگی در امان باشد .

 

جهت اطلاعات بروز لیست قیمت های ایرانا سازه را مشاهده کنید : قیمت کانکس

انواع کانکس فست فود سیار

کانکس کانکس به هم پیوسته

  • کانکس کترینگ سیار
  • کانکس کباب پزی سیار
  • کانکس اغذیه فروشی سیار
  • کانکس بستنی فروشی سیار
  • و ..

در طراحی این نوع از قیمت کانکس نمازخانهها از چرخ ها و لاستیک های بادوامی استفاده شده است که سبب به حرکت در آمدن این کانکس ها می شود . اگر به هر دلیلی این دسته از کانکس دست دوم ها به صورت ثابت در یک مکان باقی بمانند لاستیک های چرخ ها هیچ گونه آسبی نمی بینند زیرا بادوام هستند .

مزایای کانکس فست فود سیار

مجهز به سیستم تهویه مناسب و با کیفیتی بالا قیمت کانکس اورژانس

  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , زمین لرزه و ..
  • مجهز به درب و پنجره ی مناسب با نوع کانکس ها
  • قابلیت تعمیر و استفاده ی مجدد
  • مجهز به سیستم لوله کشی

مجهز به سیم کشی برق با ایمنی بالا کانکس 6 متری

  • وزن مناسب و سبک
  • قابل جابه جایی کم هزینه و آسان
  • عایق مناسب سرما , گرما و ..
  • هزینه ی مناسب

 


  
  

 

کانکس ویلایی , طراحی و ساخت انواع کانکس های ویلایی در طرح و نماهای متفاوت , هزینه طراحی و تولید کانکس ویلایی , لیست قیمت کانکس ویلایی    : کانکسهای ویلایی همانگونه که از نامشان پیداست کاربردی قیمت خانه پیش ساخته داشته و نیازهای باغدار و مزرعه دار را حل می کنند زیرا کشاورزان و مزرعه داران نیاز به داشتن سرپناه در باغ و محل کار خود دارند . این نوع از خرید کانکس اداریها را می توان به راحتی حمل و نقل کرد و به مکان مورد نظر مشتریان برد و در آنجا نصب کرد . بعضی از مناطق چون صعب العبور هستند و امکان بردن مصالح ساختمانی و ساخت  قیمت کانکس بلیط فروشیو سازهای سنتی سخت است این نوع از کانکس راهداری دست دوم ها بهترین راه کار پیش روی است و می توان قطعات کانکس ها را در محل مورد نظر به یکدیگر وصل کرد


کانکس ویلایی

.

 

شرکت کانکس سازیایرانا سازه با استفاده از نیروی مجرب و کار آزموده در زمینه ی طراحی و ساخت انواع کانکس رستوران ویلایی اقدام به ساخت این نوع از کانکس ها کرده است و توانسته است نیاز و مشکل نبود سرپناه را در مزارع و باغ ها حل کند . و مهمتر از همه این که این دسته از کانکس سرایداری دست دوم ها به گونه ای ساخته می شوند که امکان جابه جایی را داشته باشند .

مشتریانی که تقاضای طراحی دکوراسیون داخلی  و بیرونی کانکس ساندویچ پانل ها را طبق سلیقه و نیاز خود دارند طراحان ایرانا کانکس آن را طبق نیاز و درخواست مشتری طراحی کرده و می سازند . این دسته از کانکس ها در طراحی و ساخت هیچ گونه محدودیتی ندارند و می توان آن ها را با هر نوع طرحی ساخت و نصب کرد کانکس شیشه ای . شرکت ما بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عرضه می کنند جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید .

کانکس ویلایی چیست ؟

کانکس مدیریتی دست دوم به آن دسته از کانکس ها گفته می شود که جهت سکونت در مزرعه , زمین های کشاورزی , باغ های بزرگ ومزارع بزرگ و .. جهت سکونت و استراحت کشاورزان و باغداران ساخته می شود . می توان این نوع از کانکس ها را در یک طبقه , دو طبقه و .. طراحی کرد .

قیمت کانکس ویلایی

به دلیل پیشرفت سیستم حمل و نقل و باربری عشایر قشلاق و ییلاق نیز می توانند از کانکس های ویلایی استفاده کنند و بعد از مدت زمان مشخصی تقریبا 6 ماه دوباره کانکس ها را به ماکن دیگری منتقل کنند .

مورد استفاده در باغ ها و اراضی کشاورزی کمپ پیش ساخته پانلی با طرح های مختلف جهت استفاده به عنوان سرپناه

  • مورد استفاده محققین کشاورزی در روستا ها و زمین های کشاورزی جهت سرپناه برای محققین
  • استفاده در زمین های کشاورزی جهت استراحت نیروی کارگری

استفاده به عنوان ویلا و خانه باغ در جنگل ها و کانکس فروشگاهی دست دوم مناطق کشاورزی

  • استفاده در شهرهای توریستی مثل شمال کشور به عنوان ویلا در کنار دریاها و جنگل ها
  • و

مزیت کانکس ویلایی

  • قابل جابه جایی آسان و سریع
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت
  • استفاده از شاسی و اسکلت بندی مقاوم

مقاومت بالا در برابر زمین لرزه درباره ایرانا سازه

  • استفاده از پنجره ها و درب های pvc
  • طراحی زیبا و جذاب طبق درخواست و سلیقه مشتریان
  • قابل طراحی و ساخت و سازگار با هر نوع اقلیم و آب و هواپ
  • عایق بندی رطوبتی و حرارتی و صدا و ..

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش محصول انتخابی خود قیمت کانتینر می توانید با کارشناسان فروش ایرانا سازه تماس بگیرید و از قیمت کانکسویلایی , کانکس ویلایی دست دوم , خرید کانکس و … اطلاعات لازم را کسب کنید .

 


  
  
<      1   2   3   4      >