سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همانا خدا را بندگانى است که آنان را به نعمتها مخصوص کند ، براى سودهاى بندگان . پس آن نعمتها را در دست آنان وا مى‏نهد چندانکه آن را ببخشند ، و چون از بخشش باز ایستند نعمتها را از ایشان بستاند و دیگران را بدان مخصوص گرداند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :9
کل بازدید :146686
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/19
10:46 ص

نصب دزدگیر فروشگاهی در فروشگاه لوازم آرایشی , هزینه نصب گیت فروشگاهی , موارد استفاده از دزدگیر فروشگاهی : استفاده از سیستم های امنیتی امروزه برای هر نوع فروشگاهی الزامی می باشد . با وجود انواع دوربین های پیشرفته برای تامین امنیت فروشگاه ها باز هم نمی توان صد در صد از  گیت فروشگاهی em وقوع جرم و دزدی جلوگیری کرد. به ویژه در فروشگاه هایی که لوازم ریزتری دارند مانند فروشگاه لوازم آرایشی , تقریبا می توان گفت که در این نوع از فروشگاه ها تعداد اقلام به دلیل حجم کم بسیار زیاد است و امکان ربوده شدن توسط خلاف کاران زیاد می باشد .

برای رسیدن به پاسخ درست تگ صدفی  که برای فروشگاه های لوازم آرایشی کدام نوع گیت فروشگاهی مناسب تر می باشد ؟ یک بار دیگر مراجعه می کنیم به تقسیم بندی سه گانه تکنولوژی های گیت فروشگاهی EM,RF,AM . توصیه می شود که در فروشگاه هایی که دارای اجناس و یا کالاهای شبه فلزی و کوچک بسیار می باشند گیت پارسا گیت نصب شود . این گیت برای این فروشگاه ها مناسب می باشد .( با این حال مدیران این فروشگاه ها می توانند سیستم EM را هم نصب کنند .

هزینه نصب گیت دزدگیر

 

به علت اینکه هزینه ی این نوع سیستم بسیار بالاست زیاد به صرفه نمی باشد ) دزدگیر پوشاک  در کل باید توجه داشته باشید که بازده سیستم در این فروشگاه ها نسبت به فروشگاه های لباس و یا کتاب فروشی ها خیلی کمتراست . برای کنترل کردن این فروشگاه ها از ابزارهای تکمیلی دیگری مانند دوربین مداربسته هم کمک می گیرند .

الف ) دزدگیر پوشاک یا گیت فروشگاهی تگ گلفی  که وظیفه ی اصلی خودکه بر مبنای دریافت و ارسال امواج الکترومغناطیسی انجام می دهد . ولی امکان دارد که در زمان انجام وظیفه ی آنها با مشکلاتی روبرو شوید و آن هم این موضوع می باشد امواج مزاحم الکترومغناطیسی ( نویزها ) که دردسترس فرکانسی فروشگاهی شما می باشند و در محیط آنجا هم وجود دارند , باعث می گردند که بر عملکرد گیت فروشگاهی شما اختلالاتی پیش بیاید .

 

اصول نصب گیت فروشگاهی

 

عواملی که می توانند موجبات پیدایش امواج تگ پنسیل مزاحم مغناطیسی گردند , بعضی از دستگاه های الکتریکی و الکترونیکی مانند لامپ های نئون , کولرها , کابل های حامل جریان برق در محدوده ی گیت ها و غیره …… می باشند . اگر تمایل به نصب گیت فروشگاهی خود بدون هیچ گونه اشکالی دارید , باید توجه کافی به تشخیص عواملی که موجب امواج مزاحم مغناطیسی ( نویز ) می شوند و یا کاهش و رفع کامل این عوامل از دقت کافی تگ مدادی و توجه بیشتری برخوردار باشید .

 

برخی از عواملی که باعث ایجاد نویز در سیستم های دزدگیر لباس می شوند را برایتان شرح می دهیم .

الف ) کابل هایی که حامل عبور جریان های برق گیت فروشگاهی می باشند

 

یکی از اصلی ترین منابع ایجاد نویز دزدگیر فروشگاهی ( امواج مزاحم مغناطیسی ) در راستای دزدگیر فروشگاهی سیم برق کشی تاحیه ی هدف می باشد . فراموش نکنید در صورتی فاصله ی مابین آنتن گیرنده با سیمی که جریان برق دارد کم باشد و همین طور شدت جریان با سیم آنت گیت موازی باشد بر روی گیت ها اثر نویز بیشتر مشاهده خواهد شد . برای نمونه می توان گفت با توجه به منبع تغذیه ی تگ یوفو یک وسیله ی برقی با مصرف بیشتر از کابل های برقی تامین می گردد , باید فاصله ی آنتن گیرنده ی شما فاصله ی کمتری باشد . شما می توانید محلی که برق را تامین می کند را تغییر داده باشید و یک روش دیگر اینکه شما می توانید سیم هایی که جریان برق در محدوده ی فرکانسی گیت فروشگاهی شما می باشند را با قرار دادن در یک غلاف فلزی عوامل نویزی را تا حدود چشمگیری کاهش دهید

 

    بیشتر بخوانید : نصب گیت تگ پاندا فروشگاهی

 

ب ) انواع لوازم برقی

 

ج )ترانس های برق


97/5/11::: 2:41 ع
نظر()
  
  

سیستم دزدگیر تک انتن

 

دستگاه گیت فروشگاهی برای فروشگاه لوازم آرایشی که فقط به یک انتن احتیاج دارند سیستم های دزدگیر تک انتن را را میتوان در وسط درب خروج و همچنین در کنار درب خروج قرار داد و میدان تشخیص این تک انتن ها در هر دو سمت و دو طرف به یک صورت میباشد یکی از معایب تک انتن ها این میباشد که نویزپذیری سیستم های تک انتن نسبت به جفت انتن بیشتر و همین باعث میشود عملکرد سیستم کاهش یابد و به این معنی است که نصب گیت فروشگاهی rfقدرت ضریب اطمینان در ان ها کمتر میباشد

مزایای سیستم دزدگیر تک انتن

 

از مزایا سیستم های نصب گیت فروشگاهی am  و emتک محافظت از درب خروج با هزینه کمتر است به جای اینکه از چندین انتن استفاده شود میتوان هزینه کمتر کرد و از تک انتن استفاده کرد سیتم های دزدگیر فروشگاهی تک انتن شرکت گیت پارسا به نام FEERشناخته میشود از هر طرف در شرایط 30/2متر محافظت میشود و دزدگیر فروشگاه اگر در وسط درب خروجی قرار بگیرد میتواند از 60/4 متر را محافظت کند البته این در صورتی است که ان تگ های قوی و بزرگ روی اجناس فروشگاه استفاده شود سیستم گیت فروشگاهی پارسا گیتتک انتن برای محصولات که از لیبل استفاده میشود اصلا مناسب نیست زیرا در بسیاری از موارد لیبل را میسوزاند و قادر به تشخیص فرکانس دقیق ان نیست

خرید گیت فروشگاهیجفت انتن که نام لاتین ان Dual pedestalاست و دستگاهی است که دارای دو انتن برای حفاظت از درب خروج است و در این سیستم ها یک انتن نقش فرستنده و و دیگری نقش گیرنده را بازی میکند قدرت سیستم های جفت انتن از تک انتن بیشتر است و میزان نویزپذیری ان کمتر است دزدگیرهاFEERشرکت گیت پارسا هم به شکل تک انتن و جفت انتن قابل نصب است این سیستم ها در شرایط ایده ال با استفاده از تک های بزرگ فروش گیت فروشگاهی ا فاصله 5/20 متر از درب خروج فروشگاه را محافظت میکند .

 

نکته

 

همچنین این سیستم های دزدگیر FEERبرای حفاظت از کالاهایی که روی ان تگ یا لیبل نصب شده است هم مناسب است اما باید به این نکته توجه کرد و این میباشد که لیبل ها از تگ ها ضعیف تر میباشد شرکت گیت فروشگاهی و برای محافظت از کالاهایی که بر روی ان لیبل قرار دارد باید فاصله گیت سیستم هم کمتر شود.

 

پارسا گیت : تولید کننده گیت فروشگاهی, دزدگیر لباس , دزدگیر پوشاک , دزدگیر فروشگاهی و عرضه انواع مختلف دوربین مدار بسته و سیستم های نظارتی و حفاظتی


  
  

 

•           سیستم و گیت فروشگاهی پارسا گیت

•           مزایای سیستم امنیتی و گیت AM

•           معایب سیستم های AM

از مزایای سیستم های دزدگیر RF شرکت گیت پارسا

بردهای سیستم های RF شرکت گیت پارسا سیستم های مبتنی بر ترانسپوندر تک بیتی به صورت دیجیتالی میباشد که این یعنی قوی تر بودن و احتمال الارم های کاذب و احتمال خطا کاهش میابد و درون بازار برد های RF بصورت انالوگ مبباشد که باعث الارم کاذب و احتمال خطا بیشتر میشود همچنین شرکت گیت فروشگاهی پارسا سیستم های دزدگیر فروشگاهی خود را از بهترین برند های تجاری اروپایی و امریکایی تهیه میکند و این سیستم های RFبرخلاف سیستم های RFموجود گیت فروشگاهی برای کتاب فروشی در بازار نسبت به نویز قوی تر و ایمن تر میباشد و در کل عملکرد بهتری دارد .

سیستم و گیت فروشگاهی AM

سیستم های دزدگیر فروشگاهی AM فقط در فرکانس 58کیلوهرتز گیت فروشگاهی برای فروشگاه مواد غذایی کار میکند سیستم های AM جز جدیدترین سیستم های فروشگاهی میباشند و مزیت سیستم های AMنسبت به RF بیشتر میباشد .

مزایای سیستم امنیتی و گیت AM

 

سیستم های AM یکی از نکات مثبتی که اصول نصب گیت فروشگاهی دارند این میباشد که با یکدیگر تداخل زیادی ندارند و قابلیت این را دارند که با سیستم های مجاور خود sync بشوند و به همین علت میباشد که سیستم های دزدگیر AM برای مجتمع های تجاری و فروشگاه های ورودی بزرگ که به چندین انتن نیاز دارند ؛ بسیار مناسب میباشد همچنین سیستم های AMنسبت به RFمحدودیت های کمتری دارد و حساس به فلز نیستند گیت فروشگاهی و بر روی اجناس فلزی و الومینیوم بسیار بیشتر نسبت به RF پاسخ میدهد و به همین دلیل است که این سیستم های AM در فروشگاه لوازم ارابشی استفاده میشود قدرت تشخیص سیستم AM نیز نسبت به RFبیشتر است برای ورودی های خیلی بزرگ ک نیاز به چندتا انتن هست اما مالک نمیخواهد چند انتن استفاده کند سیستم RFمناسب تر است سیستم های تک انتن AMبه وسیله جفت انتن ها خنثی نمیشوند و به راحتی تمام سیستم های دزدگیر تک انتن و جفت انتن Syncمیشوند .

معایب گیت دزدگیر فروشگاهی

از معایب سیستم های AM این میباشد که با اینکه سیستم AM بسیار ایمن تر از RF میباشد اما قیمت بالاتری دارد و به همین دلیل تمایل بسیار زیادی برای سیستم های RFمیباشد و بخاطر قیمت همچنین لیبل های سیستمAMفقط چند شکل محدود


  
  

نگهداری دزدگیرهای فروشگاهی

 

    مورد اولی که باید در موارد مهم در رابطه با گیت فروشگاهیدقت شود این می باشد که پس از اتمام ساعت کاری فروشگاه یعنی در زمان تعطیل شدن فروشگاه سیستم را خاموش کنید زیرا باعث میشود طول عمر گیت فروشگاهی افزایش و سیسیتم داغ نمیشود و برد ان خنک میشود و این خودش به این معناست که عملکرد سیستم بالا میرود.

    این مورد کاملا به مورد اول مرتبط میباشد نکات مهم در استفاده از گیت فروشگاهی و این است که روشن ماندن سیستم بطور مداوم باعث کاهش عملکرد گیت و داغ زدن برد میشود و طول عمر دستگاه کم میشود و باید دقت داشته باشید که حتی باعث سوختن دستگاه هم میشود.

    سیستم های دزدگیر فروشگاهی,ان ها به این صورت میباشد که مزایای استفاده از گیت فروشگاهی نویزپذیر از وسایل برقی می باشند و اگر نویزی شوند عملکرد دستگاه کاهش میابد و علاوه بر این حتی باعث اسیب رساندن به قطعات حساس دستگاه نیز میشود برای جلوگیری از این مشکل ها بهتر است

 

 همیشه برق سیستم های دزدگیر را از سایر وسایل برقی مزایای استفاده از دزدگیر فروشگاهی موجود را از فروشگاه جدا کنیم تا باعث نشود دستگاه ها نویزی شوند.

    چهارمین موردی که به ان باید توجه کرد فاصله تگ ها لیبل ها از سیستم دزدگیر فروشگاهی میباشد بهتر است که تگ و لیبل های فروشگاه را در فاصله 100تا 150سانتی متری سیستم های دزدگیر تگ و لیبل گیت فروشگاهی قرار دهیم تا از زدن الارم کاذب جلوگیری شود یکی از مشکلاتی که اغلب مالکان و مدیران فروشگاه با ان مواجه هستند که با تنظیم دقیق فاصله این مشکل حل میشود.

    برای اضافه کردن و ایجاد هر تغییری بهتر میباشد با شرکت فروشنده سیستم های دزدگیر فروشگاهی که گیت فروشگاهی خود را از ان شرکت خریدید مشاوره بگبرید اطلاعاتی در رابطه با دزدگیر فروشگاهی اگر قصد دارید لامپ و تابلو های جدید در فروشگاه نصب کنید بهتر است ابتدا مشاوره بگیرید تا باعث اختلال در سیستم های دزدگیر فروشگاهی نشود.

   اخرین موردی که باید توجه شود این است که سیستم هایRF هم فرکانس اگر در مجاورت یکدیگر باشند تداخل پیدا میکنند و باعث به صدا درامدن الارم و بوق خطا می شوند و در نهایت سیستم از کار می افتد پس لطفا در هنگام انتخاب سیستم دزدگیر فروشگاهی با کارشناس فروش شرکت مورد نظر مشورت کنید و راهنمایی بخواهید و سیستمی را انتخاب کنید که با نصب کردن ان در اینده بخاطر مجاورت با سیستم های دیگر مشکل یه وجود نیاورد .


  
  

موارد استفاده از  گیت و دزدگیر فروشگاهی : نسل سوم دزدگیر فروشگاهی دزدگیر فروشگاهییا همان گیت فروشگاهی یکی از تکنولوژی های نسل جدید در راستای جلوگیری از سرقت اجناس و کالا از فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد . برای نمونه می توان به فروشگاهی اشاره کرد که دزدگیر لباس یا گیت فروشگاهی را به لباس ها وصل کرده اند که اگر لباس از میان دزدگیر فروشگاهی به همراه همین دزدگیر فروشگاهی عبور کند دستگاه  و ویژگی های گیت فروشگاهی پارسا گیت به آن واکنش نشان داده و آژیر آن به صدا درمی آید .

 

انواع مختلفی گیتفروشگاهی وجود دارد که سعی کرده ایم در این مطلب به طور مختصر و مفید هر یک از آن ها را معرفی نمائیم. دزدگیر پوشاک یا  سارقین آماتور و حرفه ای در مقابل گیت دزدگیر دو نوع فرکانس آکوستو مغناطیس ( AM ) و فرکانس رادیویی ( AM ) را دارا می باشد .تگ ها , از دیگر ملزومات گیت فروشگاهی یا دزدگیر فروشگاهی می باشد . با نصب کردن این تگ ها به محصولات فروشگاهی نقش عمده ای در جلوگیری از خروج این محصولات بدون هماهنگی از فروشگاه را دارند .

از دیگر تجهیزاتی که در دزدگیر پوشاک یا انواع گیت فروشگاهیمورد استفاده قرار می گیرد , لیبل های امنیتی گیت ها می باشند . کاربرد این لیبل های همانند تگ های فروشگاهی می باشد اما با این حال این تفاوت را نمی توان کتمان کرد . که شکل برچسب و یکبارمصرف بودن آن می باشد . از مگنت و یا جدا کننده برای جدا کردن تگ ها از محصولات انواع دزدگیر فروشگاهیاستفاده می کنند . همچنین از دستگاه های خنثی کننده در راستای غیر فعال کردن لیبل ها از محصولات فروشگاهی استفاده می کنند .

انواع مختلف گیت فروشگاهی یا ( دزدگیر لباس )

 مغناطیس هارمونیک نحوه عملکرد گیت فروشگاهی , یکی از معروف ترین گیت های فروشگاهی می باشد .

  • آکوستو مغناطیس
  • رادیو فرکانس
  •  مایکرو ویو
  • سیستم های نظارت تصویری

تگ های دزدگیر فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) EM

این نوع تگ و برچسب چسیت ؟  که دارای نوار های فلزی به همراه مواد فرومغناطیسی می باشند . طرز کارکرد این نوع دزدگیر لباس ( گیت فروشگاهی) به صورتی است که از مجموع و یا تفاوت سیگنال های ایجاد شده توسط جواب مغناطیسی غیر خطی بدست می آیند .

نوع دیگری از سیستم های دزدگیر پوشاک , دزدگیرفروشگاهی آکوستو مغناطیس ( AM ) می باشد که کارایی بهتری با فرکانس 58کیلوهرتز را داراست .

برچسب های امنیتی دزدگیر فروشگاهی چیست ؟آکوستو مغناطیس ( AM ) که برجسته می باشند و مصرف آن برای مدیران فروشگاه های کتاب فروشی مناسب نبوده و کلا استفاده نمی باشد .این نوع لیبل ها که در برخی موارد مانند فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی و همین طور داروخانه ها کاربرد مناسب تری دارند.

برای ساخت لیبل امنیتی گیت فروشگاهی چیست ؟ ( دزدگیر فروشگاهی ) به کمک دو نوار که با جنس های فرو مغناطیسی فلزی آموروف و فلز مغناطیسی نیمه سخت استفاده شده است .

دزدگیر پوشاک ( دزدگیر فروشگاهی ) RF در اصطلاح همان رادیو فرکانس است که مدلی دیگر از سیستم گیت فروشگاهی است که از فرکانس 1?75 مگا هرتز تا 10?2 مگا هرتز موجود است . نیاز به توضیح است که پرکاربردترین و کاربردی ترین فرکانس این نوع دزدگیر فروشگاهی , فرکانس 8?2 می باشد .

رایجترین برچسب دزدگیر فروشگاهی ( اساس کار سیستم های em) نیز برچسب یا همان لیبل RF و AM می باشند که موارد استفاده آن بستگی به صنف کاری فروشگاه های مورد نظر استفاده می شود .

اگر بخواهیم از دید امنیتی به گیت فروشگاهی توجه کنیم می توان به این باور رسید که گیت فروشگاهی ( دزدگیر فروشگاهی ) یکی از بهترین مجموعه ی عواملی که باعث کاهش دزدی و سرقت شده است گیت فروشگاهی است .

برای نصب تگ و لیبلروی اجناس که اصلی ترین مسئله در نصب گیت فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) است باید دقت کافی انجام شود . این موضوع باید خیلی مورد توجه قرار داده شود . هر چقدر در اساس کار سیستم های am نصب لیبل ها دقت شود امکان دزدی و سرقت نیز پایین می آید زیرا اگر لیبل های امنیتی به دور از چشم مشتریان باشد , امکان مخدوش یا غیرفعال کردن آن توسط سارقان کم تر می شود .

گیت فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) به دلیل بالا بردن امنیت فروشگاه باعث افزایش سود فروشگاه داران می شود و هزینه ای که برای خرید گیت فروشگاهی شده است نیز توسط بالا بردن سود فروشگاه ( جلوگیری از سرقت به وسیله دزدگیر لباس ) نیز جبران می شود .

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در کنار اساس کار سیستم های rfو لیبل های دزدگیر فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) خنثی کننده یا جداکننده لیبل ها از لباس می باشد که برای جدا نمودن از تگ ها و خنثی کردن لیبل های امنیتی گیت فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد .

قابل تذکر است که یکی از تنهاترین لیبل های امنیتی مربوط به گیت فروشگاهی EM هستند که میتوان آنها را فعال و غیر فعال کرد و یکبار مصرف نیستند . این دسته از گیت ها EM خاصیتی می باشند که دیگر سفارش گیت فروشگاهی های لباس ندارند .

در هنگام نصب گیت فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) به دقت باید توجه شود که حد اندازه ی مشخص شده در  میان پایه های آنتن نمایندگی گیت فروشگاهیو تگ های درون فروشگاه باید به گونه ای قرار داده شود که باعث نزدیکی بیش از حد تگ ها به گیت نشود , در صورت رعایت نشدن بوق کاذب بر روی دستگاه ایجاد خواهد شد .

یکی از دیگر نکات قابل توجه در هنگام نصب گیت فروشگاهی ( دزدگیر لباس ) دقت در فرکانس های دستگاه های هم جوار فروشگاهی می باشد اگر در هنگام نصب معایب دزدگیر فروشگاهی پیشرفته به این نکته توجه نشود فرکانس فروشگاه های کناری می تواند باعث تداخل در فرکانس با دستگاه شما و همچنین نویز بر روی گیت فروشگاهی شما شود .

به علاوه عامل های دیگری نیز می تواند برروی عملکرد گیت فروشگاهی ( دزدگیر فروشگاهی ) در حال نصب تاثیر به سزایی گذارند . باعث نویز نیز شوند . به نمونه هایی از این عوامل اشاره شده است که یکی از آنها کلید مینیاتوری سیستم های امنیتی فروشگاهی , لانپ های اس ام دی و هالوژن , برق ای فشار قوی فروشگاه , درب اتوماتیک و …… می توات اشاره کرد . در هنگام نصب گیت فروشگاهی باید به موارد تا حد توان دقت کرد .

در آخر مطلب نیاز به توضیح است که باید در زمان نصب گیت فروشگاهی ( امنیت فروشگاه با استفاده از گیت فروشگاهی) باید به نوع شرایط کاری که قرار است در ان گیت فروشگاهی نصب شود و شرلیط بیرونی و درونی و توان مالی مورد توجه قرار داده شود .


  
  
<      1   2   3   4      >