سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که دوستی ندارد، اندوخته ای ندارد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :9
کل بازدید :146684
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/19
9:46 ص

کانکس دفتر پست , قیمت کانکس پست پیشتاز , گروه صنعتی ایرانا سازه : کانکس ها ی دفتر پست طراحی شده در مجموعه ایرانا سازه که با طراحی اختصاصی جهت ایجاد خدمات پستی در درون شهر تولید شده اند . طراحی داخلی و بیرونی این سازه ها به گونه ای است که با رنگ سازمانی اداره پست سازگاری دارد یعنی به گونه ای طراحی شده اند که حتی از نمای دور نیز می توان کاربرد این کانکس ها را حدس زد . این کانکس ها ابتدا جهت خبررسانی و نامه رسانی طراحی شده بودند ولی امروزه راه ارتباطی بین افراد با یکدیگر از فاصله و راه دور نیز هستند و کاربردهای زیادی به نسبت گذشته دارند . از این نوع از سازه ها در مناطق محروم و دور افتاده نیز به عنوان اداره پست نیز استفاده می شود و تمامی خدمات یک سازمان پستی را برای مردم انجام می دهد .

نوشته‌های تازه

طراحی کانکس دفتر پست

طراحی داخلی و بیرونی این نوع از سازه ها الهام گرفته از اداره پست ( post office container ) است و طرح و رنگی شبیه به ادارات پست دارد . طراحی این دسته از کانکس ها بیشتر به شکل یک پاکت نامه است و مهمتر از همه جهت هدایت نور به داخل فضای کانکس بخشی از آن طراحی شده از شیشه سکوریت است . جهت استفاده از نمای پست پیشتاز بر روی شیشه ها الگویی به صورت شش ضلعی طراحی شده است که نمایان کاربرد این سازه است و با یک دید می توان حدس زد که این سازه مربوط به اداره پست است . طراحان و مهندسان مجموعه شرکت ایرانا سازه کانکس های پست پیشتاز را در ابعاد و اندازه های مختلف و طبق نیاز و سلیقه ی مشتریان طراحی می کنند و سپس آن را ساخته و در محل مورد نظر نصب می کنند.

کانکس دفتر پست

کانکس دفتر پست

قیمت کانکس پست پیشتاز

ادارات پست از زمان های قدیم نیز به عنوان راه ارتباطی بین مردم از راه های دور بوده اند و از ابتدای ترین و ساده ترین فعالیت های آن ها می توان به نامه رسانی اشاره کرد . با پیشرفت تکنولوژی و با به وجود آمدن فکس , تلفن در فعالیت این سازمان نیز تغییراتی ایجاد شد که سبب شد وظیفه ی سنگین تری عهده دار شود از جمله حمل سندها و محموله ها در کنار نامه رسانی سبب شد که حجم کاری این اداره بیشتر شود . در هر منطقه ای اداره پست وجود دارد ولی اگر امکان احداث دفتر پستی مقدور نباشد و یا جمعیت یک منطقه کم باشد می توان جهت کاهش هزینه ها از کانکس پست پیشتاز در آن منطقه استفاده کرد تا خدمات پستی آن منطقه را عهده دار شود . با نصب و احداث این نوع از کانکس ها می توان در هزینه خرید ساختمان صرفه جویی کرد و هم می توان داخل کانکس را مجهز به سیستم اداری کرد و کار پستی مردم را راه انداخت .

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت کانکس پست پیشتاز , خرید کانکس دفتر پست , فروش کانکس پست پیشتاز و همچنین مشاوره های لازم در این خصوص با کارشناسان فروش ما در مجموعه ایرانا سازه تماس حاصل فرمایید .

https://iranasazeh.com


  
  

کانکس فست فود سیار , قیمت انواع کانکس فست فود دست دوم در طرح های و نماهای مختلف , طراحی و ساخت انواع کانکس فست فود سیار با استحکام بالا : کانکس فست فود سیار یکی دیگر از محصولات تولیدی مجموعه ی ما است که باید در طراحی و ساخت آن از مرغوبترین مصالح استفاده شود و همچنین طراحی داخلی و بیرونی آن باید به گونه ای باشد که فرد با دیدن آن متوجه کاربرد کانکس شود .

کانکس فست فود سیار

کانکس فست فود سیار

ساخت کانکس فست فود سیار

کانکس فست فود سیار همان گانکس فست فود است منتها با این تفاوت که در این نوع از کانکس دو قسمت مهم در ساخت آن اجرا می شود که اول شاسی و دوم چرخ های آن است که سبب می شوند تغییرات لازم بر روی کانکس مورد نظر انجام گیرد . در ساخت و طراحی این دسته از کانکس ها از عیار آهنی بالا , و تیر آهن های بادوام و مقاوم استفاده شده است که شاسی این نوع از کانکس ها از جنس گالوانیزه بوده به همین دلیل در برابر هر گونه عوامل داخلی و خارجی اعم از رطوبت و آب از مقاومت بالاتری برخوردار است و این امر سبب می شود که کانکس مورد نظر از پوسیدگی در امان باشد .

جهت اطلاعات بروز لیست قیمت های ایرانا سازه را مشاهده کنید : قیمت کانکس

انواع کانکس فست فود سیار

  • کانکس غذاخوری سیار
  • کانکس کترینگ سیار
  • کانکس کباب پزی سیار
  • کانکس اغذیه فروشی سیار
  • کانکس بستنی فروشی سیار
  • و ..

در طراحی این نوع از کانکس ها از چرخ ها و لاستیک های بادوامی استفاده شده است که سبب به حرکت در آمدن این کانکس ها می شود . اگر به هر دلیلی این دسته از کانکس ها به صورت ثابت در یک مکان باقی بمانند لاستیک های چرخ ها هیچ گونه آسبی نمی بینند زیرا بادوام هستند .

مزایای کانکس فست فود سیار

  • مجهز به سیستم تهویه مناسب و با کیفیتی بالا
  • مقاومت بالا در برابر رطوبت , زمین لرزه و ..
  • مجهز به درب و پنجره ی مناسب با نوع کانکس ها
  • قابلیت تعمیر و استفاده ی مجدد
  • مجهز به سیستم لوله کشی
  • مجهز به سیم کشی برق با ایمنی بالا
  • وزن مناسب و سبک
  • قابل جابه جایی کم هزینه و آسان
  • عایق مناسب سرما , گرما و ..
  • هزینه ی مناسب
  • و ..

جابه جایی و انتقال کانکس فست فود سیار

این نوع از کانکس ها همانگونه که از نامشان پیداست سیار هستند و چرخدار بودن این کانکس ها یکی از مهمترین مزیت های آن ها محسوب می شود زیرا به آسانی می توان آن ها را در صورت تغییر مکان جابه جا کرد . این دسته از کانکس ها برای اینکه به مکان دلخواه مشتریان عزیز برده شوند از طریق کامیون های کششی به آسانی با یک یدک کش حمل می شوند و به مکان دلخواه برده می شوند و در آنجا نصب می گردند . این امر سبب شده است که هزین ی جابه جایی و انتقال این دسته از کنکس ها به نسبت دیگر کانکس ها کمتر باشد .

قیمت کانکس فست فود سیار

کانکس های سیار نسبت به دیگر کانکس های فست فود هزینه ی بیشتری دارند زیرا در کاربرد آن از شاسی و چرخ استفاده شده است که سب می شود هزینه ی این کانکس با دیگر کانکس ها فرق داشته باشد و از همه مهمتر این که اندازه و ابعاد کانس و همچنین مواد اولیه استفاده شده در کانکس ها ممکن است با دیگری فرق داشته باشد که یقینا در قیمت آن ها تاثیر دارد .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش کانکس فست فود سیار با کارشناسان فروش مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه تماس حاصل نمایید .

کانکس فست فود سیار طرح جدید

کانکس فست فود سیار طرح جدید

طرح سفید کانکس فست فود

طرح سفید کانکس فست فود

کانکس فست فود سیار شیک و مدرن

کانکس فست فود سیار شیک و مدرن

https://iranasazeh.com


  
  

روغن صنعتی پارس اویل | Pars oil : شرکت Pars oil اولین و خصوصی ترین شرکت نفت در ایران است که تولید روانساز و انواع روغن موتور را در خاورمیانه و ایران انجام می دهد . این کمپانی به صورت سهامی عام ثبت شده است . روانسازها و روغن موتور های تولید شده در این شرکت از با کیفیت ترین محصولات هستند که به بازار عرضه می شوند . یعنی به عبارتی کیفیت محصولات در حد استاندارد های جهانی هستند برای نمونه روغن صنعتی پارس کیان نیم قرن قبل تنها روانکاری بوده که در انواع موتورهای دیزلی با کارکردی نزدیک به 4000 کیلومتر مورد استفاده قرار می گرفته است . و در آن سال موفق به دریافت نشان شد . لازم به ذکر است که امروزه ظرفیت پالایشگاه به بالاترین حد خود رسیده است .

روغن صنعتی پارس اویل Pars oil

روغن صنعتی پارس اویل Pars oil

مجموعه شرکت روانکار شیمی ماهان به عنوان نماینده ی رسمی شرکت نفت پارس در ایران است که تمامی محصولات این مجموعه را به تمامی نقاط کشور پخش و ارسال می کند .

محصولات روغن صنعتی pars oil

  • روغن موتور های دیزلی
  • روغن جعبه دنده در 4 نوع
  • روغن موتورهای گاز سوز
  • روغن موتورهای کشتی
  • روغن های ترمز
  • در 24 نوع روغن صنعتی
  • روغن های ضد یخ
  • انواع روغن های گریس
  • و …

مجموعه شرکت روانکار شیمی ماهان به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده ی انواع مواد های شیمیای و روانکارهای صنعتی امروزه توانسته است با به کارگیری نیروهای متخصص و کار آزموده و با بهره گیری از آخرین فناوری های به روز دنیا در زمینه پخش و توزیع آخرین و به روز ترین محصولات اورجینال شرکت پارس را به سراسر کشور پخش و در اختیار مشتریان قرار دهد .

یکی دیگر از افتخارات این شرکت همکاری با دیگر شرکت های total , mobil , sell , esso و .. است که به عنوان نماینده ی رسمی این شرکت ها نیز مشغول به فعالیت است و با دیگر شرکت های داخلی اعم از کاشی سازی , مهمات سازی , کشتی سازی , نساجی , حفاری و دیگر انواع صنایع کوچک و بزرگ در حال همکاری است .

http://mahanlube.com/


  
  

اتوبار و باربری اشرفی اصفهانی , اتوبار اشرفی اصفهانی , باربری ارزان در اشرفی اصفهانی , اتوبار مطمئن در اشرفی اصفهانی , بسته بندی لوازم منزل و اسباب کشی توسط آربی بار در اشرفی اصفهانی :  همه ی ما به خوبی می دانیم که اسباب کشی کردن وسایل منزل نیاز به زمان دارد. درست است که بسته کردن وسایل و حمل بار بسیار مشکل است و قطعا هر کسی پس از انجام آن ها بسیار خسته می شود ولی نباید از دردسرهای چیدمان منزل نیز غافل شویم. زمانی که شما بسته بندی ها را باز می کنید اینگونه به نظر می آید که اسباب کشی شما تمامی نداشته و از دیدن آن همه کارتن نیز شاید کلافه شوید.


شماره های تماس آربی بار در اشرفی اصفهانی :

22727185

22726670

09339999719


اتوبار و باربری اشرفی اصفهانی

یکی از مهم ترین مسائلی که در باربری مطرح است، قیمت باربری می باشد. مشتریان زیادی دوست دارند یک اسباب کشی ارزانی داشته باشند و در واقع این موضوع به نفع آنهاست. بیشتر مشتریان در زمان مراجعه به شرکت های باربری این سوال را می پرسند که قیمت اسباب کشی در تهران چقدر است؟ کدام شرکت های اتوبار دارای تعرفه های اسباب کشی کمتری میباشند؟

اتوبار و باربری اشرفی اصفهانی

اتوبار و باربری اشرفی اصفهانی

هر کسی که می خواهند اسباب کشی و جابه جایی وسایل را انجام بدهد دوست دارد که در رابطه با نرخهای باربری اثاثیه منزل به خوبی آگاه باشد و بتواند یک اسباب کشی ارزان قیمت را داشته باشد. برای اینکه بتوان یک اسباب کشی ارزان و باربری را داشته باشیم می توانید به نکات مهمی دقت کنید که در مشخص کردن قیمت تاثیر زیادی داشته اند:اتوبار و باربری اشرفی اصفهانی , اتوبار اشرفی اصفهانی , باربری ارزان در اشرفی اصفهانی , اتوبار مطمئن در اشرفی اصفهانی , بسته بندی لوازم منزل و اسباب کشی توسط آربی بار در اشرفی اصفهانی

این موضوع را در نظر داشته باشید که اگر بخواهید از اسباب کشی ارزان استفاده کنید شاید استرس و اضطراب شما بیشتر شود.

1) اتوبار و باربری ارزان اشرفی اصفهانی

اولین چیزی که شاید به ذهن شما برسد، انجام کارها بدون نیاز به شرکت است. اما همیشه این فکر نمی تواند صحیح باشد و شما می توانید از شرکتهای استفاده کنید که با قیمت ارزان همه ی کارها را برای شما انجام بدهند.
با شرکتهای مختلف تماس بگیرید و در مورد خدمات و تعرفه ی آنها اطلاعات لازم را بدست بیاورید و در نهایت یک شرکت را با نرخ مناسب و خدمات کافی انتخاب نمایید. فراموش نکنید که هر چقدر که شما مقصد دورتر داشته باشید هزینه ی حمل و جابه جایی تان نیز زیادتر می گردد.

2) بسته بندی لوازم منزل

هر چقدر که شما وسایل زیادتری داشته باشید طبیعی است که هزینه ی باربری شما زیادتر شود چون ممکن است به ماشینهای باربری بزرگتری نیاز داشته باشید. پیش از اینکه بخواهید حمل وسایل منزل را آغاز نمایید و در زمان بسته بندی حتما وسایل غیر ضروری را دور بریزید یا وسایلی را که دیگر نیازی به آنها ندارید بفروشید تا مجبور نباشید در محیط جدیدتان،فضای برای آنها در نظر بگیرید.

3) خودتان بسته بندی کنید

برای اینکه از میزان هزینه ها کم کنید خودتان بسته بندی وسایل منزل تان را انجام بدهید و در اینکار از دوستان و خانواده کمک بگیرید. از پیش تر کارتنهای را برای اینکار اماده کنید و بسته بندی را انجام بدهید.
حتما از کارتنهای درجه یک و عالی استفاده کنید تا در زمان جابه جایی پاره نشوند و مشکلاتی را برای تان به وجود نیاورند.

4) از چمدان هایتان استفاده نمایید

برای باربری مطمئن اینگونه فکر نکنید که برای مسافرت فقط از چمدان ها استفاده کنید بلکه می توانید در زمان اسباب کشی و استفاده از خدمات شرکتهای باربری نیز از چمدانهایتان استفاده کرده و وسایلی مثل کتاب و… را درون آنها بگذارید.

5) انتخاب یک زمان مناسب

زمان یکی از مهم ترین انتخاب ها می باشد. تابستان از شلوغ ترین فصلهای می باشد که اسباب کشی ها زیاد می باشد. در چنین فصل های و مخصوصا روزهای اخر هفته هزینه ی اسباب کشی معمولا به نسبت دیگر روزها زیادتر است. معمولا افراد زیادی نمی توانند در طول هفته اسباب کشی کنند و به همین جهت اخر هفته را انتخاب می کنند.اتوبار و باربری اشرفی اصفهانی , اتوبار اشرفی اصفهانی , باربری ارزان در اشرفی اصفهانی , اتوبار مطمئن در اشرفی اصفهانی , بسته بندی لوازم منزل و اسباب کشی توسط آربی بار در اشرفی اصفهانی

اتوبار اشرفی اصفهانی

شما می توانید از فصلهای سرد برای اسباب کشی و باربری تهران استفاده کنید که معمولا شرکتهای باربری مشتریان کمتری دارند.
در صورتی که دوست دارید راحت تر و سریع تر وسایل منزل را در جای خودشان قرار بدهید بهتر است از ترفندهای زیر استفاده نمایید:
– اول از هر چیزی بدون اینکه استرسی داشته باشید وسایل را باز نمایید تا به آرامش برسید
– فکری برای وسایل بزرگ مثل مبل ها بکنید که در کجا قرار بگیرند
– هیچ وقت نباید بدون مشخص کردن جای وسیله ی کارتن و جعبه آن را باز نمایید. این کار سبب می شود تا شما زمان زیادی بین کارتنهای باز شده به دنبال وسایل خود باشید.

– برنامه ریزی کنید و مثلا یک هفته را به چیدمان وسایل اختصاص بدهید. اگر کودکی دارید سعی کنید در زمان چیدمان آن را به یک فرد مطمئن بسپارید.
– بین افراد خانواده یک تقسیم بندی برای کارها انجام بدهید و اگر فرزند بزرگ تر دارید از او بخواهید تا در این راه کمک حال شما باشد. از آنها بخواهید هر روز 2 یا 3 جعبه را باز کنند.
– جعبه وسایلی که غیرضروری هستند را به آخر هفته موکول نمایید مثل وسایل گاراژ و….
– در نظر داشته باشید که از ابتدا وسایل مورد نیاز و ضروری تان را باز نمایید. کارتنهای را باید در همان شروع باز شوند در موقع بسته بندی مشخص نمایید و حتما روی آنها یادداشت کنید که باید از اول باز شوند . وسایل ضروری برای منزل می تواند شامل وسایل آشپزخانه، ملحفه هاو… باشند.به این صورت شما راحت تر در منزل جدیدتان مستقر خواهید شد.

باربری ارزان اشرفی اصفهانی

– در زمان بازکردن کارتنها از محتویات آن ها فهرستی را در اختیار داشته باشید تا راحت تر بتوانید وسایل را پیدا کنید.
http://rbbar.net

  
  

تجهیزات کانکس , تجهیز کانتینر , گروه صنعتی ایرانا سازه : تجهیزات کانکس اجزایی از انواع کانکس ها است که کاربردهای مختلفی دارند و در کانکس ها از تجهیزات مختلفی می توان استفاده کرد . در کانکس ها می توان طرح های مختلفی را به کار برد از جمله می توان در داخل کانکس ها از سرویس بهداشتی و یا حمام استفاده نمود که سرویس بهداشتی می تواند به صورت سنتی یا فرنگی طراحی شود و حمام نیز به این ترتیب می تواند در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و نصب شود .
جهت گرم نمودن آب حمام و سرویس بهداشتی داخل کانکس می توان از آب گرم کن گازی و یا برقی استفاده کر که به خوبی می تواند آب داخل کانکس را گرم نگه دارد .

تجهیزات کانکس

تجهیزات کانکس

تجهیزات کانکس , تجهیز کانتینر

کانکس ها می توانند به صورت کانکس آشپزخانه تولید شود که داخل آن مجهز به کابینت بندی ام دی اف و یا فلزی باشد . می توان از سینک های شیک استفاده کرد و داخل آن مجهز به لوله کشی آب سرد و گرم نیز باشد و جهت تهویه هوا از هواکش و یا دودکش استفاده کرد تا هوای داخل کانکس به شکل مطلوبی در آید .

اطلاعات بیشتر در رابطه با : قیمت کانکس

می توان داخل کانکس ها کولر راه اندازی کرد تا در مواقع لزوم زمانی که هوا گرم می شود داخل کانکس به وسیله ی کولر سرد شو . کولر ها در هر جایی از کانکس که بخواهید می توانید نصب کنید برای نمونه می توان کولر را بر سقف و یا دیواره های کانکس نصب نمود . که در این روش به وسیله ی کانال ها هوا به صورت مساوی داخل کانکس پخش می شود و گرمای داخل کانکس را می گیرد . و مهمتر از همه این که می توان از کولرهای گازی اسپیلیت و یا معمولی داخل کانکس استفاده کرد .

تجهیزات ایمنی کانکس و کانتینر

جهت تجهیز کانتینر و ایمن سازی کانکس ها استفاده از کپسول آتش نشانی و جعبه کمک های اولیه توصیه می شود . در فصل زمستان برای گرم نگه داشتن هوای داخل کانکس ها می توان همچنین از بخاری گازی و یا برقی استفاده کرد و از این طریق هوای داخل کانکس ها را گرم نگه داشت . در ضمن از دیگر تجهیزات داخلی و بیرونی نیز می توان برای کانکس ها استفاده کرد که البته باید به این نکته توجه گرد که نوع کاربری کانکس چیست و این کانکس چه کاربردی دارد و تجهیزات مورد استفاده باید با کاربرد کانکس تطابق داشته باشد . برای نمونه در کانکس های انباری می توان از قفسه بندی استفاده کرد تا از این طریق از فضای داخلی کانکس حداکثر بازدهی را به عمل آورد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش کانکس دلخواه و مورد نیاز خود می توانید با متخصصین و کارشناسان فروش مجموعه ایرانا سازه تماس بگیرید و هر نوع سوال , پیشنهاد و یا سفارش محصولی را داشته باشید با ما در میان بگذارید .

لینک های کوتاه مقاله :

https://goo.gl/U8vN8K

http://bit.ly/2QYS9Sv


  
  
<   <<   6   7   8      >