سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مثل کسی که دانش می آموزد ولی آن را بازگو نمی کند، مثل کسی است که گنج می اندوزد ولی از آن خرج نمی کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :9
کل بازدید :146682
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/19
8:47 ص

نصب پارتیشن های ام دی اف و زمان بندی آن

نصب پارتیشن های ام دی اف  و  قاب اصلی نشیمن مبلمان اداریزمان بندی آن : مجموعه پارتیشن دکومد با بکارگیری نیروی مجرب و متخصص در امر اجرا و طراحی انواع پارتیشن توانسته اند در امر طراحی و نصب پارتیشن های ام دی اف به بالاترین سطح کیفیت ممکن دست یابند . مشتریان عزیز می توانند پارتیشن ارزانمحصولات انتخابی خود را سفارش داده و در کوتاهترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرند , طراحان پارتیشن دکومد در کوتاهترین زمان محصولات انتخابی مشتریان را طراحی کرده و و در مکان مورد نظر متقاضیان نصب می کنند .

با توجه به تقاضای کارفرمایان و بهبود محیط فیزیکی کار شرایط کاری مجموعه ی دکومد قادر است انواع پارتیشن ها را تا ابعاد 150 مترمربع در روز تولید کند و در محل مورد نظر نصب نماید . تقریبا زمان مشخص شده برای پارتیشن های ام دی اف تولیدی پارتیشن دکومد 7 یا 6 روز کاری بوده و ممکن است نکات مهم در خرید مبلمان اداریدر نیازهای فورس ماژور و یا در زمان های خاص تا یک روز نیز از قابلیت اجرا برخوردار باشد .

جزیاتدکوراسیون داخلی و مبلمان اداری پارتیشن های ام دی اف

پارتیشن  mdfدکومداز متریال های مختلفی تشکیل شده که برای نمونه می توان به اصلی ترین اجزای تشکیل دهنده ی آن ها که پرده کرکره و ام دی اف شیشه ای است اشاره کرد . پارتیشن اداری دوجداره در هنگام نصب انواع پارتیشن های ام دی اف باید به نکات و اصولی توجه کرد که می توان از اصلی ترین نکات آن به این نکته اشاره کرد که باید نصب آن ها بر روی سطح صاف و بدون شیب پارتیشن ترکیه ای باشد زیرا که این نوع از محصولات فقط قادر هستند در ابعاد 1 – 2 سانتی متری باشند .

 

مزایای نصب پارتیشن هزینه نصب پارتیشنهای ام دی اف

یکی از مهمترین مزایای این نوع از محصولات که تقریبا برای مشتریان  قیمت نصب پارتیشننیز از لحاظ صرف هزینه و اقتصادی مقرون به صرفه است این است که این نوع از محصولات از قابلیت جابه جایی برخوردارند .

نصب پارتیشنام دی اف در اندازه ها و ابعاد های نزدیک به هم و استاندارد طراحی و ساخته می شوند . این امر باعث شده است که اصول اولیه تولید در محیط های دیگر رعایت شود یعنی بتوان با کمی تغییر شرکت پارتیشن را در محیط های دیگر استفاده کرد .

 

پارتیشن دکومد تولید کننده ی پارتیشن اداری , پارتیشن مدل جدید, پارتیشن و .. آماده ی ارائه خدمات خود به مشتریان عزیز می باشد .