سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدای بیامرزد کسی را که . . . برای خوب فهمیدن و استواری بیاموزد [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :20
بازدید دیروز :18
کل بازدید :146636
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/15
8:43 ع

شهر استراسبورگ مقر ارسال بار هوایی به کیپ تاون چندین موسسه اروپایی مانند شورای اروپا , دادگاه اروپایی حقوق بشر , اداره ی کیفیت دارو در اروپا , رصد خانه سمعی و بصری اروپایی و همچنین پارلمان اروپا به حساب می آید . همچنین کمیسیون مرکزی به منظور کنترل در راین واقع شده است فریت بار به کیپ داون. همچنین موئسسه ی بین المللی حقوق بشر در شهر استراسبورگ واقع شده است .

شهر استراسبورگ ارسال بار هوایی به کمبریجدر فرهنگ فرانسه و آلمان غوطه ور می باشد . با این حال در طول تاریخ به شدت مورد مناقشه قرار گرفته است . به منظور همبستگی مابین فرانسه و آلمان برای قرن ها یک پل وحدت فریت بار به لندن در استراسبورگ تاسیس کرده اند . در سپتامبر 2012 بزرگترین مکان اسلامی عبادت در فرانسه فریت بار به منچستر , مسجد جامع استراسبورگ , توسط مانوئل والس وزیر کشور فرانسه افتتاح گردید . این مسجد که دارای ظرفیت 1500 نمازگزار را دارد فریت بار به میلان . در مراسماتی که در این مسجد برگزار می شود به دو زبان فرانسوی و عربی با هم ارتباط برقرار می کنند .

مسافرت و فریت بار به استراسبورگ / ارسال ار به استراسبورگ

به یاد داشته باشید در بازدید فریت بار به گنت از فرانسه از شهر استراسبورگ ارسال بار به رمهم دیدن فرمایید . یکی از دلای توریستی بودن این شهر Grande ile قسمت های تاریخی و کهن سال استراسبورگ می باشد . همچنین از ساختمان ها و کانال های زیبا و جذاب شهر استراسبورگ فریت بار به بروکسلکه به ثبت یونسکو نیز رسیده است دیدن فرمایید . با این حال دیدن ساختمان قدیمی و تاریخی مزون کامرزل ( Maison Kammrzell ) که در مرکز شهر استراسبورگ قرار دارد خالی از لطف نیست . عمر این ساختمان به قرن پانزدهم برمی گردد . قصر روان یکی دیگر از دیدنی فریت بار به کپنهاگ و جاذبه های این شهر تاریخی می باشد فریت بار به استکهلم . این قصر که به سبک فرانسوی بنا شده است , امروزه به موزه ی باستان شناسی و موزه ی هنر در این قصر واقع شده است . از دیگر مکان های شهر تاریخی استراسبورگ می توان کلیسای جامع را نام برد .