سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از دشمنی که در سینه ها مخفیانه رخنه می کند و در گوشها آهسته می دمد، بپرهیزید . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :18
کل بازدید :146632
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/15
2:10 ع

سایر خدمات شرکت پادمیرا راه برای فریت بار به کمبریج

ارسال بار هواییبسته بندی تمامی اسباب و اثاثیه و لوازم منزل اعم از ظروف شکستنی , کتابخانه و لباس های محبوب و دلپسند شما در محل و به صورت کاملا اصولی و فریت باراستاندارد.

  • بارگیری جهت حمل بار هوایی

انجام گرفتن تشریفات گمرکی با و بدون حضور ارسال بار هوایی خود مسافر :برخی از مسافران ضروری می دانند در این مورد کارشناس فریت باررا برای انجام دادن امورات و تشریفات گمرکی شخصا همراهی کنند , با این حال مسافرانی هم هستند که تمام کارهای مربوطه جهت انجام دادن به امورات گمرکی فریت بار را برعهده شرکت فریت بار قرار می دهند . تمامی کارها مطابق با خواست مشتری انجام شده و هدف تمامی کارکنان شرکت پادمیرا راه جلب رضایت مشتری می باشد .

پالت بندی محموله در صورت لزومارسال بار  : به منظور جلوگیری از آسیب و صدمه دیدگی های احتمالی محموله ارسالی پس از اتمام امورات گمرکی در صورت نیاز و صلاحدید کارشناسان فریت بار محموله ی ارسالی را پالت بندی می کنند . مسئولیت انجام تمامی این کارها را فریت بارو حمل بار هوایی پادمیرا راه بر عهده گرفته است .

در نهایت اخذ بارنامه ارسال باربرای فریت باربه کمبریج :شرکت پادمیرا فریت با پایین ترین هزینه ی ممکن و در کوتاه ترین زمان مسئولیت اخذ بار نامه از شرکت های هواپیمایی همچون ارسال بار هوایی شرکت هواپیمایی امارات , تذرکیش ایرلاینز , لوفتهانزا و غیره را به منظور فریت بار به کمبریج بر عهده دارد .

… توجه ….

ارسال بارطبق قوانین فریت بار به کشور انگلستان فریت بارصورت می گیرد و قابل ذکر است که تمامی این قوانین در همه ی فرودگاه های کشور انگلستان جهت فریت بار هواییبه طور یکسان اعمال می شود .

فرودگاه بین المللی کمبریج

ارسال بار هواییفرودگاه بین المللی که در حدود 50 مایلی ( 80کیلومتر ) از لندن فاصله دارد , در حومه ی شرقی کمبریج و در غرب روستای Teversham واقع شده است . فریت بارفرودگاه بین المللی کمبریج مجهز به پرواز جهت حمل و نقل عمومی , پرواز برای آموزس که 4 مدرسه پرواز را شامل می شود می باشد . فریت بار به آمریکااین فرودگاه همچنین در دسترس شرکت های خصوصی نیز می باشد . نام این فرودگاه در اکتبر 2008 و همزمان با افتتاح کردن مارشال مرکز کسب و کار و حمل و نقل هوایی از فرودگاه کمبریج به ارسال بار به آمریکا فرودگاه مارشال تغییر پیدا کرد . با این حال نام این فرودگاه را در سال 2011 دوباره به فرودگاه کمبریج تغییر دادند . پرواز های نامنظم و همچنین ارسال بار هوایی به استرالیا پرواز چاتر به ایتالیا در سال 2012 در این فرودگاه انجام می گرفت . اولین پرواز برنامه ریزی شده برای این فرودگاه در سال 2006 صورت گرفته است .