سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در یکى از عیدها فرمود : ] این عید کسى است که خدا روزه‏اش را پذیرفته و نماز وى را سپاس گفته و هر روز که خدا را در آن نافرمانى نکنند روز عید است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :69
کل بازدید :146532
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/9
2:40 ص

همه چیز در رابطه با کاشت مو

همه چیز در مورد کاشت مو طبیعی : افراد زیادی هستند که سوالات متعددی از کاشت مو در ذهن خود دارند و مداوم از خود می پرسند که چگونه می توانند به جواب آنها برسند مثلا میخواهند بدانند که چگونه می توانند از ریزش موی خود جلوگیری کنند یا کاشت مو طبیعی چگونه و چطور انجام می شود؟

طبیعی است که هر کسی با از دست دادن موهای خود ، هر روز با ظاهر شدن روبروی اینه از خود بپرسد که چگونه زیبایی خود را بدست بیاورد و درمان قطعی برای ریزش مو چیست؟در ادامه این پست سعی کرده ایم اطلاعات کاملی را در مورد کاشت موی طبیعی در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم که بتوانید راحت تر در این باره تصمیم بگیرید.اگر شما هم بارها و بارها هزینه برای شامپو و دارو پرداخته اید پیشنهاد می شوید ادامه مطلب را به دقت مطالعه نمایید.

کاشت مو چیست؟

یکی از بهترین راهکارهای که می تواند به شما کمک کند تا موهای از دست رفته خود را بدست بیاورید کاشت موی طبیعی است که در این روش فرد هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و همراه با بی حسی موضعی است که یک عمل سرپایی بدون بی هوشی است.پس از اینکه کاشت موی طبیعی صورت گرفت برای جلوگیری از آلودگی بر روی سر یک پانسمان جزئی قرار داده می شود که پس از تراکاشت نیز برداشته خواهد شد و فرد به آسانی می تواند به استحمام برود و باید بعد از تراکاشت مو به مراقبت های لازم بپردازد.

موهای که کاشته می شوند تا مدت سه هفته ، میزان کمی رشد خواهند کرد این میزان به قدری است که فرد خود زیاد متوجه آن نخواهد شد و بعد از آن مو به وضعیت استراحت یا ریزش می رود که این زمان به صورت تقریبی می تواند سه ماه به طول بیانجامد و موها دوباره در اوایل ماه چهارم رشد خواهند داشت و به صورت دائمی باقی خواهند ماند و دیگر دچار ریزش نخواهند شد.می توان به صورت کلی گفت زمانی نتیجه عمل پیوند بعد از 99 ماه مشخص می گردد که در این زمان تفاوت چهره پیش از کاشت با پس از تراکاشت به خوبی مشخص خواهد شد و تاثیر و نتیجه پیوند مو نمایان می شود. جالب است بدانید که در پیوندمو هیچ عارضه ی دیده نمی شود و لازم است دو هفته اول کاشت مو ، مراقبت های ساده ی انجام گردد که شخص موهای یکدست و خوبی پیدا می کند که در نتیجه می تواند این نتیجه سبب شود که فرد از مرکز کاشت مو و مشاوره های آنها رضایت کافی بدست بیاورد.

تاریخچه کاشت مو

شروع عمل های کاشت مو را می توان قرن19 میلادی دانست که برای اولین بار انسان ها سعی کردند تا پیوند کاشت مو را با استفاده از بافت های مو دار پوست سر در دیگر نقاط سر انجام بدهند. بافت پوست سر در این عمل جراحی به همراه منبع اصلی خون به قسمت های طاس انتقال داده می شود و در نهایت در آن قسمت کاشت صورت می گرفت.
پس از آن در دهه 30 میلادی ژاپنی ها برای کاشت مو ، گام های دیگری را انجام دادند که در آن جراحان برای منطقه های آسیب دیده از گرافت های کوچک و گرافت های واحد فولیکولی استفاده می کردند.البته این روش هیچ رابطه ی با برطرف کردن طاسی نداشته است.

چه افرادی از کاشت مو استفاده کرده اند:

بعد از اینکه جنگ جهانی اتفاق افتاد سبب شد تا کشورهای فعالیتشان محدود شود و حتی برخی از کشورهای که به دست یافته های جدیدی دست پیدا کرده بودند ، آن را مخفی نگه دارند و در نهایت در اواخر دهه 50 میلادی بعد از جنگ جهانی دوم ، دوره جدیدی با کاشت مو در جهان غرب شروع شد که آزمایش های برای بیماران دارای الگوی طاسی مردانه صورت گرفت که توسط متخصص پوست امریکایی ساکن نیویورک به نام نرمن انریش بود و او در آزمایش های خود از گرافت های آزاد استفاده کرده بود.

قبل از این افرادی فکر می کنند که موی که کاشته می شود نمی تواند در منطقه گیرنده بیشتر از موی اولیه رشد کند ولی این متخصص نشان داد که اگر از این گرفت ها استفاده شود موجب می شود که در منطقه گیرنده ، موهای جدیدی رشد نماید. آن چیزی که بسیار قابل توجه بود این بود که گرافت موجب می شدند موهای جدیدی که در منطقه گیرنده کاشته شده به همان قدر که در محل گذشته خود بودند باشند و همچنین رشد کنند.

یکی دیگر از متخصصان پوست با نام دکتر والتر پی انگر توانست تعریفی از پارامترهای ناحیه مطمئن دهنده را بیان کنند که بر پایه آن ، از برداشت فولیکول مو ، به روش نواری و روش FUE به عنوان پایه اساسی استفاده می شد.حدود بیست سال پس از آن جراحان کارخود را بر روی گرافت های کاشت مو انجام میدادند اما به موفقیت های کوچکی دست پیدا کردند تا جایی که با بکارگیری از گرافت های 2 تا 4 میلی متری سبب می شود که سر شخص ظاهری عروسی داشته باشد و معمولا با اعتراض متقاضیان روبرو می شد و تعداد متقاضیان برای پیوند طبیعی مو کاهش داشته باشد.


خدمات مرجع تخصصی کاشت مو در ایران و تهران | زولفینه

کاشت مو , ترمیم مو , درمان ریزش مو , کاشت ابرو , کاشت مو طبیعی , کاشت مو به روش sut  , کاشت مو به روش fit , کاشت مو به روش bht , هزینه کاشت مو , قیمت کاشت مو , کلینیک کاشت مو , مرکز کاشت مو , مرکز کاشت مو در تهران , کلینیک کاشت مو در تهران , کاشت مو به روش fut , کاشت مو به روش fug , کاشت مو به روش hrt , مقاله کاشت مو , مقالات کاشت مو , هزینه ترمیم مو , قیمت ترمیم مو

زولفینه مرجعی برای معرفی کلینک های کاشت مو در ایران و تهران می باشد . از این رو ارائه مقالات پیرامون درمان ریزش مو , کاشت مو و ترمیم مو را در برنامه فعالیت های خود قرارداده است همچنین با گسترش وب سایت به معرفی داروها و شامپوهای جلوگیری از ریزش مو و نیز و نیز معرفی گیاهان دارویی و تغذیه مناسب در این راستا می توان از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

زولفینه

www.zolfineh.com

 


 

پس از آن تکنیک های جدید و استفاده از برش های نواری جایگزین روش های گذشته شد و می توان گفت که در دهه 80 میلادی (دهه60 خورشیدی) این اتفاق رخ داد. دکتر کارلوس یوبل پزشک ساکن برزیل عمل پیوندی را انجام داد که در آن از گرافت های کوچک استفاده بیشتری کرده بود و همزمان با آن در امریکای شمالی و ایالت متحده دکتر ویلیام راسمن توانست در یک جلسه درمانی از هزاران میکروگرافت استفاده کنند که تمامی این موارد نشان میدهد در پیوند طبیعی مو تغییرات و پیشرفت های سریعی صورت گرفت.

دکتر بی ال لیمر در اواخر دهه 80 با استفاده از میکروسکوپ برجسته نما توانست ، نوارهای دهنده را به میزانی برساند که بتوان با میکروگرافت های کوچک نیز بتوان از آنها استفاده کرد و کاشته شود و پس از آن شروع شکل گیری روش واحد فولیکولی صورت گرفت و در نهایت منجر به شکاف گرافت ها شد و همچنین اندازه آنها محدودتر و کوچکتر گردید.

گرافت های کوچک به جراحان این اجازه را میداد تا بتواند در منطقه پذیرنده ، گرافت های واحد فولیکولی زیادتری را قراربدهند و با بدست آوردن موفقیت های جراحان ، سبب شد تا آنها توجه بیشتری به گرافت های کاشته شده داشته باشند.

تکنیک برش جانبی پس از این مراحل در سال 2000 میلادی توسط جراحان پیوند مو انجام شد که در این تکنیک ها جرحان با پیوند دو تا چهار گرافت فولیکولی مو سبب می شدند کاشت موی بهتری روی سر قرار گرفته شود و پوشش خوبه منطقه طاس را نیز همراه داشته باشد.

اما این روش چون برش های جانبی صورت می گیرد سبب می شد که حالت هم گسیختگی رگ ها از برش های بیشتر باشد که به موازات شکاف سهمی جمجمه زده می شدند ولی زمانی که از برش های ساژیتال استفاده می شد موجب می گردید که موها و رگ های خونی کمتری با این فرضیه که هم اندازه ابزار برش دهی می باشند ، برش زده شوند.
برش های ساژیتال خود جنبه های مثبتی نیز داشت که بهتر به داخل فرو برده می شدند و جلوگیری از برش متقاطع فولیکول در آن صورت می گرفت . در نهایت موجب می گردید که پزشکان به تراشیدن بخش پذیرنده نیازی نداشته باشند.برش های جانبی مو به شباهت حرف T صورت می گرفت و این در حالی بود که برش های ساژیتال موازات و مابین موهای فعلی شکل می گرفت. یکی از موضوعاتی که شدیدا در حوزه کاشت مو مورد بحث واقع شد استفاده از برش های جانبی در مقابل برش های ساژیتال بود. خیلی از جراحان برجسته کاشت موی طبیعی به صورت معمول برای بیمارانی که مناسب بودند از ترکیب این دو روش استفاده می نمایند.

اما این روزها دیگر مانند گذشته نیست و متخصصان روزانه از برای افرادی که متقاضی کاشت مو هستند روزانه بیشتر از هزاران تار مو می توانند بکارند. در این روش ها ، از قسمت پشت سر یا بانک مو ، انتقال مو به قسمت های نیازمند داده می شود.تکنیک های بی حسی و همچنین طراحی خط رویش جلوی سر ، روش های برای ایجاد برش و همچنین گذاشتن گرفت ها و … همگی سبب شده تا پیشرفت های زیادی در دنیای کاشت مو صورت بگیرد و موفقیت های بزرگی را داشته باشد. امروزه متخصصان پوست و مو در انجام کاشت مو می توانند با استفاده از مینی گرفت و میکرو گرافت ها و چیدمان منظم آنها ، پیوند مویی مرتب و منظم را برای متقاضیان کاشت مو به ارمغان بیاورند.

برای کاشت موی طبیعی چه روش های وجود داشته است؟

همانطور که می دانید امروزه روش های زیادی وجود دارد که در کلینیک های کاشت مو استفاده می شود. سه روش fut ، fit و روش ترکیبی از جمله روش های هستند که در کلینیک های معتبر انجام می شوند.

شما می توانید در کلینک ما که مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشته است با استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها به نتیجه ی که می خواهید برسید.ما امیدواریم که شما عزیزان از این فرصت برای زیبایی و سلامتی خود استفاده کنید و به آنچه که میخواهید برسید. کلینیک ما همواره سعی کرده است که از بروز ترین و جدیدترین روش ها و دستگاه های استفاده کند که در دنیا حرف اول را می زنند و می توانند نتیجه ی را برای شما داشته باشند که تا میزان زیادی مورد رضایت شما باشد و البته که ما تمامی فعالیت های خود را زیر نظر پزشکان و متخصصانی انجام می دهیم که با تجربه و با تخصص کافی هستند و تمامی کارها با ظرافت و دقت فراوانی صورت می گیرد.