سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هیچ سخنی نزد خداوند، محبوب تر از گفتار«لا اله الا اللّه» نیست . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :26
کل بازدید :146726
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/20
8:40 ص

کاترپیلار یا پرکینز , مقایسه دیزل ژنراتور کاترپیلار با دیزل ژنراتور پرکینز : دو این برند یعنی دیزل ژنراتور کاترپیلار وپرکینز هر دو ازشناخته شده ترین برندهای فعال در بازار دنیا وصنعت دیزل ژنراتور هستند.

این دو برند چه تفاوت ها وچه شباهت هایی دارند؟وکدام یک از این دو برند دارای کیفیت بالاتری است؟

پرکینز و کاترپیلار آیا دو برند متفاوت می باشند؟

ما در ادامه این نوشته تلاش خواهیم کرد که یک نگاه اجمالی به موارد فوق داشته وسوالات مطرح در این مورد را تا حدی پاسخ گو باشیم.
باید به این نکته نیز اشاره کنیم که شما عزیزان می توانید موارد اشاره شده را مستقیما در سایت های کاترپیلار و پرکینز مشاهده نمایید لینک های مربوطه نیز در انتهای این بخش قید خواهدشد.

دیزل ژنراتور کاترپیلار

دیزل ژنراتور کاترپیلار

فهرست مطالب

 

دیزل ژنراتور کاترپیلار یا پرکینز

در مقایسه دیزل ژنراتور کاترپیلار با دیزل ژنراتور پرکینز باید بگوییم که شرکت پرکینز ویا به بیانی دقیق تر موتورهای دیزل پرکینز به عنوان یکی از شرکت های تابعه از کمپانی بزرگ کاترپیلار می باشد.
فاین شرکت در حوزه تولید موتور دیزل جهت بازار های مختلف از حمله صنعت ،کشاورزی ،ساخت وساز ،انتقال مواد ،تولید برق و …فعالیت دارد.کمپانی پرکینز که مربوط به کشور انگلستان می باشد در سال 1932 شروع به فعالیت کرد ووتوانسته است که در طول سال های فعالیتش ،محدوده تولید موتور های خود را گسترش دهد وبه تولید هزاران موتور پایه دیزل وگاز سوز بپردازد(شما می توانید توضیحات کامل در این مورد را در بخش مربوط به تاریخچه تولید شرکت پرکینز مشاهده بفرمایید. Perkins Generator Diesel )

 

از سال 1970 برند پرکینز به واسطه کیفیت موتور های دیزل تولیدی ،به عنوان تامین کننده اصلی موتور های دیزل(Industrial) کاترپیلار بوده است.
این دو شرکت این همکاری وفعالیت را تا جایی ادامه دادند که تا بالاخره در سال 1998 دو شرکت نام برده رسما با حفظ نام وحیطه فعالیت ،در هم ادغام گردیدند.وامروزه
شرکت پرکینز با حفظ نام وبرند تجاری خود به عنوان یکی از زیر مجموعه های کاترپیلار Diesel Generator Caterpillar در حال فعالیت می باشد.

به خاطر همین هم است که در بسیاری از ماشین آلات کاترپیلار (بیل های مکانیکی ،لوو و…) موتور های دیزل پرکینز را مشاهده می نمایید.
ما در ادامه این نوشته تلاش کردیم که یک نگاه اجمالی بر روی بازه تولیدی دیزل ژنراتورهای کاترپیلار و پرکینز داشته باشیم.

این مواتور دیزل ها یعنی موتور دیزل های پرکینز با سری مربوط به خود شناخته می شوند وبعد از نام سری ظرفیت حجمی موتور (لیتر) در ادامه ذکر می شود.(چطور می توانیم دیزل ژنراتور های پرکینز را از نام ومدل آنها بشناسیم ) به عنوان نمونه موتور دیزل 2506A-E15TaG2 جزءسری 2000،موتور شش سیلندر ،15 لیتری (1500 سیسی ) ودارای توربو شارژ وافتر کولر است . ولی در کاترپیلار اغلب موتور ها بر اساس اولویت حجم موتور نام گذاری می شوند.به عنوان نمونه دیزل بالا یی در کاترپیلار با خانواده C15 شناسایی می شود.که عدد 15 در ان نشان دهنده 15 لیتری بودن حجم موتور است.

و باید بگوییم که در این خانواده از موتور های دیزل پرکینز (سری 2000) تیپ 2206A-E13 دیزل پرکینز که موتوری 13 لیتری می باشد در کاترپیلار با نام C13 و موتور دیزل پرکینز تیپ 2506A-E15 که موتوری 15 لیتری می باشد در کاترپیلار با نام C15وموتور دیزل پرکینز تیپ 2806A-E18 که یک موتور 18 لیتری می باشد در کاترپیلار با نام C18 شناخته می شود.تصویر زیر یک گوشه از Selector Chart پرکینز در بازه توانی 400KVA تا800KVA پرکینز به عنوان نمونه آورده شده است.

مقایسه دیزل ژنراتور کاترپیلار با دیزل ژنراتور پرکینز

شما می توانید در قسمت بالا مدل های مختلف از یک تیپ موتور پرکینز را مشاهده می کند.که بر اساس توان استند بای (Standby) خروجی مرتب شده است.شما می تواند در ادامه اطلاعات فایل فنی (Data Sheet) هر موتور دیزل در دو قاب پرکینز و کاترپیلار واملاحظه بفرمایید.

دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز

 

به این صورت ترتیب تشابه فوق برای مدل های خانواده 2806 پرکینز و موتور های دیزل C18 کاترپیلار نیز برقرار می باشد.
نمای فیزیکی یک مدل دیزل ژنراتور پرکینز KVA700 مدل 2806A-E18AG2 جهت نمونه آورده شده است که تا حدودی می تواند شما را در این زمینه راهنمایی نماید.
به غیر از موارد فوق در فایل های فنی دیزل ژنراتور های کاترپیلار و دیزل ژنراتور المپین (OLYMPINA) در بازه های گوناگون توان مستقیما به موتور دیزل پرکینز اشاره گردیده است.در حقیقت دیزل ژنراتور کاتر پیلار همان دیزل ژنراتور پرکینز با نام وبرند تجاری کاترپیلار و یا المپین است .لطفا به لیست موتور های پرکینز تا بازه KVA275 در شکل زیر دقت بفرمایید.

به عنوان مثال موتور دیزل پرکینز KVA22 مدل 404D-22G دارای حجم موتوری 22 لیتر (2200 سی سی ) است .این موزد از دیزل ژنراتور جهت ساخت دیزل ژنراتور کاترپیلار C22 و دیزل ژنراتور المپین GEP22-6 استفاده می شود که تصویرفایل فنی هر دو مدل در ادامه مطلب آورده شده است.(جهت استفاده فایل PDF کلیه اسناد می توانید از لینک انتهای بخش استفاه نمایید ویا هم که می توانید به صورت مستقیم عنوان هر موتور را در گوگل جستجو کنید.)

به همین صورت برای موتور دیزل پرکینز مدل 1104C-44TAG2 با توان خروجی KVA Standby110 حجم موتور 44 لیتر نیز در زیر آورده شده است.

دلیل این همه تشابه بین دیزل ژنراتور پرکینز با دیزل ژنراتور کاترپیلار و یا المپین ادغام این شرکت ها در همدیگر می باشد.در حقیقت هر سه برند معروف پرکینز،المپین وکاترپیلار را می توان جز هولدینگ کاترپیلار به حساب آورد.

 

https://sanatfa.com/%da%a9%d8%a7%d8%aa%d8%b1%d9%be%db%8c%d9%84%d8%a7%d8%b1-%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%b1%da%a9%db%8c%d9%86%d8%b2/


  
  

- کانکس های سایز کوچک

این کانکس ها دارای ابعاد و اندازه های کوچک می باشند ، دارای حجم کاری کمتری بوده و اغلب کانکس های ساخته شده در گروه صنعتی ایرانا سازه از این نوع می باشند ، کانکس های زیر در این دسته بندی قرار می گیرند :

  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس نگهبانی
  • کانکس حمام
  • کانکس بلیط فروشی
  • کانکس برجک نگهبانی
  • کانکس خودپرداز بانکی
  • کانکس گلفروشی
  • کانکس 4 متری
  • کانکس کاروان
  • آلاچیق چوبی
قیمت کانکس 40 متری دست دوم

2- کانکس های سایز متوسط

این نوع کانکس ها دارای ابعاد و اندازه های متوسط بوده و بسته به محل قرار گیری و کاربردی که دارند ، طراحی و ساخته می شوند ، کانکس های زیر در این دسته بندی قرار می گیرند :

3- کانکس های سایز بزرگ

کانکس های سایز بزرگ دارای ابعاد و اندازه های بزرگتر از معمول بوده و در کاربرد های خاص مورد استفاده قرار می گیرند ، کانکس های زیر در این دسته بندی قرار می گیرند :

همانطور که در بالا نیز اشاره شد ، کانکس 40 متری نیز در دسته بندی کانکس های سایز بزرگ قرار می گیرد. این کانکس ها دارای کاربری خاص بوده و مشتریان خاص خود را دارد.

قیمت کانکس 40 متری دست دوم

قیمت کانکس های 40 متری (40 metr conex) بر اساس نوع مواد اولیه و متریال مورد استتفاده شده در ساخت آن ها تعیین و مشخص می شود ، کانکس های 40 متری دارای کار برد های متنوع و زیادی هستند و محل مورد استفاده و کاربردی که دارند ، تعیین کننده نوع متریال و مواد اولیه مورد استفاده در ساخت آن ها می باشد. علاوه بر ساخت کانکس ، مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه آماده ارائه کانکس 40 متری دست دوم به مشتریان خود می باشد . این کانکس ها بعد از خرید از فروشنده ها ، مورد بازبینی کامل قرار گرفته و در صورت نیاز تعمیر و رنگ آمیزی می شوند.


  
  

گیت فروشگاهی در اصفهان , گیت ضد سرقت فروشگاهی اصفهان , دزدگیر پوشاک و لباس در اصفهان , شرکت تولید کننده گیت های RF , AM و EM در اصفهان : وجود تعداد زیادی از تولید کننده های انواع سیستم های حفاظتی فروشگاهی در اصفهان , این شهر را به عنوان یکی از قطب های تولید انواع گیت فروشگاهی تبدیل کرده است. از طرفی تقاضای زیاد انواع دزدگیر فروشگاهی در اصفهان نیز موجب شده است تا این صنعت هر روز پیشرفت زیادی داشته باشد .

گیت فروشگاهی اصفهان

 

نمایندگی گیت فروشگاهی در اصفهان

اکثر شرکت های تولید کننده گیت فروشگاهی در شهرهای بزرگ نمایندگی دارند و این به دلیل ارائه خدمات برتر در این زمینه می باشد . شرکت های تولید دزدگیر وگیت فروشگاهی موجود در اصفهان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشند و در سراسر استان اصفهان برای فروش محصولات خود نمایندگی ایجاد کرده اند . لذا از بابت ارائه خدمات سیستم های دزدگیر و ضد سرقت فروشگاهی در این شهر هیچ مشکلی نخواهید داشت .

 

قیمت مناسب گیت فروشگاهی در اصفهان

همانطور که گفتیم یکی از قطبهای تولید انواع گیت ضد سرقت در ایران اصفهان می باشد که حتی در برخی از موارد به بازار تهران نیز تاثیر گذاشته و بخشی از آن را از آن خود کرده است .با این برتری می توان گفت که خرید از تولید کننده بدون واسط در شهر اصفهان می توان برای مشتری نیز هزینه پایینتری داشته باشد . و هدف تمامی تولید کننده های گیت فروشگاهی نیز همین می باشد که همیشه بهترین کیفیت را با مناسبترین قیمت عرضه کنند. و به صورت مستقسم با مصرف کننده در ارتباط باشند. نبود واسط موجب ارائه خدمات برتر نیز می شود . شرکتی که محصول خود را بدون واسط به مشتری می فروشد صد در صد خدمات بهتری نیز ارائه خواهد کرد .

پارسا گیت و ارسال گیت فروشگاهی به اصفهان

گروه صنعتی پارسا گیت با عرضه انواع محصولات سیستم های ضد سرقت فروشگاهی  و تگ گیت فروشگاهی ربا انواع برند توانسته است رضایت مشتریان خود را به صورت کامل جلب کند . همچنین با فروش انواع تگ فروشگاهی و لیبل نیز به همراه تمامی متعلقات گیت فروشگاهی همیشه آماده ارائه خدمت رسانی می باشد . در راستای گسترش فعالیت خود در سراسر کشور شهر اصفهان را نیز پوشش می دهیم . با خرید هر نوع سیستم محافظتی در اسرع وقت به مشتری اراسال خواهد شد  شما مستقیم از تولید کننده گیت خرید می کنید و همیشه قیمت مناسبی را براش ما پیشنهاد خواهیم داد .

جهت دریافت خدمات و خرید انواع گیت های فروشگاهی پارسا گیت می توانید با ما در ارتباط باشید.

https://parsagate.com


  
  

دزدگیر پوشاک , قیمت دزدگیر پوشاک : دزدگیر لباس یا به عبارتی همان دزدگیر پوشاک یکی دیگر از انواع دزدگیرهای فروشگاهی است که در بازار موجود است . هدف از نصب دزدگیرهای پوشاک در فروشگاه ها این است که جلوی سرقت و دزدی انواع پوشاک زنانه , مردانه , بچه گانه و …از مغازه ها گرفته شود . افزایش جمعیت و بزرگ بودن شهرها و به دنبال آن شکل گیری مراکز خرید و همچنین افزایش بازارها و فروشگاه های پوشاک سبب شده است که سرقت از این مغازه ها هم به دلیل شلوغ بودن افزایش یابد .
بیشترین زمان سرقت نیز زمانی است که فروشگاه شلوغ و پر رفت و آمد باشد , زیرا سارقین در این مدت می توانند از فرصت ها استفاده کرده و اقدام به سرقت از فروشگاه بکنند . بنابراین جهت جلوگیری از چنین اتفاقاتی در روز روشن , فروشندکان به فکر نصب دزدگیر پوشاک در فروشگاه خود افتادند تا از این طریق بتوانند با خیالی آسوده در فروشگاه خود مشغول شوند .

دزدی کردن از فروشگاه های پوشاک توسط سارقین با روش ها و متدهایی انجام می شود که تقریبا غیر قابل پیش بینی است و از دید همگان مخفی است . بنابراین احتمال پیشگیری از دزدی سارقین بدون استفاده از تجهیزات خاص غیر ممکن است به همین خاطر در خصوص این امر تجهیزاتی به کمک صاحبان فروشگاه ها آمده است که در قالب دزدگیر پوشاک یا دزدگیر فروشگاهی که می توان با نصب ان ها بر روی کالاها ی فروشگاه جلوی سرقت را گرفت . زیرا سیستم این نوع از گیت ها به گونه ای است که در هنگام خروج غیر مجاز پوشاک از فروشگاه آژیر به صدا در می آید و فروشنده را مطلع می سازد .

 

عملکردهای دزدگیر پوشاک

به طور کل سیستم کاری یک دزدگیر پوشاک به این صورت است که :

  • این نوع از سیستم ها به گونه ای هستند که باید قطعه ای به پوشاک جهت کارکرد بهتر نصب شود .
  • وجود یک آنتن یا دو آنتن در کنار درب های خروجی الزامی است .
  • اگر درب ورودی از خروجی جدا باشد یعنی فروشگاه مجهز به دو درب ورودی و خروجی باشد جهت جلوگیری از خروج از درب ورودی از گیت های کنترل تردد یک طرفه استفاده می شود .
  • قطعه ای که پوشاک نصب می شود لیبل دزدگیر فروشگاهی یا تگ دزدگیر فروشگاهی نام دارد .
  • تگ های دزدگیر فروشگاهی توسط سیگنال فرکانس rfid قابلیت شناسایی را دارند .
  • اگر تگ و لیبل به لباس متصل باشد و فردی بخواهد غیر مجاز پوشاکی را از فروشگاه خارج کند در این صورت سیستم گیت فروشگاهی یا همان دزدگیر فروشگاهی تگ را شناسایی می کند و در این حین آژیر به صدا در می آید .
  • برای باز کردت تگ و لیبل از پوشاک سیستمی به نام تگ بازکن وجود دارد که فروشنده موظف است بعد از به فروش رفتن پوشاک تگ را از آن باز کند تا در هنگام خروج آژیر آن به صدا در نیاید .
قیمت دزدگیر پوشاک

قیمت دزدگیر پوشاک

 

انواع دزدگیر پوشاک

  1. تگ متصل به پوشاک
  2. لیبل متصل به پوشاک
  3. سیستم های آنتن دزدگیر فروشگاهی
  4. دستگاه جداساز

انواع دزدگیر پوشاک بر حسب تکنولوژی

برحسب تکنولوژی دزدگیرهای پوشاک معمولا در دو نوع موجود هستند

دزدگیر پوشاک AM

دزدگیر پوشاک RF

حساسیت دزدگیر AM بسیار بالاتر از RF است و از عملکرد مناسبتری نیز برخوردار است .

همچنین قیمت دزدگیر AM از RF بالاتر است .

دزدگیرهای AM در مقابل نویزهای محیطی , حساسیت پایین تری دارند .

انواع تگ های دزدگیر فروشگاهی

تگ های گوناگونی برای دزدگیرهای فروشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد . تگ هایی که به عنوان دزدگیر پوشاک هستند معمولا از نوع تگ های قفلی دو تکه یا مغناطیسی هستند . و یا تگ گلفی , تگ پاندا , تگ صدفی و یا .. همچنین اندازه ی این نوع از تگ ها به نسبت بزرگ است زیرا سبب می شود تا از پارگی لباس در زمان جداسازی جلوگیری شود .

تگ بازکن دزدگیر پوشاک

تگ بازکن دزدگیر فروشگاهی به دستگاهی گفته می شود که در آن ساختار مغناطیسی به کار رفته کمک می کند تا بتوان تگ ها و لیبل ها را از اجناس جدا کرد . بر حسب شکل ظاهری و اندازه و قدرت بازکنندگی لیبل این نوع از دستگاه ها در مدل های مختلفی در بازار وجود دارند .

 

برچسب ها: , , , , , ,


  
  

دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی : همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های که در هر تالار عروسی و باغ عروسی وجود داشته است، جایگاه مربوط به عروس و داماد می باشد. چون عروس و داماد به محض ورود به تالار عروسی در جایگاه مخصوص خودشان تا پایان عروسی می نشینند و از جمله نقاطی می باشد که بسیار مورد توجه مهمان ها قرار می گیرد پس مهم است که به شیوه ی دیزاین شده باشد.

هر چقدر هم که ورودی تالار و نمای آن زیبا باشد نمیتوانیم به سادگی از کنار تزئین و طراحی جایگاه عروس و داماد رد شویم و هر چقدر که بتوان این جایگاه را جذاب تر و زیباتر طراحی کرد سبب می شود که جلوه تالار بیش تر گردد و ذهنیتی برای مهمان ها وجود داشته باشد که در یک تالار باشکوه حضور داشته است و همچنین فیلم و عکس های عروسی بسیار زیبا خواهند بود چون همانطور که اشاره کرده ایم جایگاه عروس و داماد اهمیت بسیار زیادی داشته است پس باید نهایت تلاش را در چگونگی طراحی آن بکار ببریم.

دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی

زمانی که در حال انتخاب تالار عروسی می باشید به جایگاه عروس و داماد دقت زیادی نمایید. اگر نحوه ی دکور و تزئین را نمی پسندید سعی کنید از ایده ها و خلاقیت های خودتان بهره مند شوید.

دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی

دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی

برخی از عروس و دامادها ترجیح میدهند برای تزئین از پارچه های ساتن یا شمع و… استفاده کنند که در هر صورت می تواند ایده های جالبی باشد. می توانید از گل آرایی های متنوع استفاده کنید یا نورپردازی های فوق العاده را برای این قسمت در نظر بگیرید که هر تزئینی میتواند نظر شما را به خود جلب نماید.

صندلی عروس و داماد

یکی دیگر از ایده های جذاب این می باشد که شما صندلی عروس و داماد را متفاوت کنید. به دنبال ایده های باشید که صندلی عروس و داماد از صندلی های مهمان ها مجزا باشد. میتوانید از دستمال های سوزن دوزی شده استفاده کنید و روی پشتی صندلیهای عروس و داماد بیندازید. از پارچه های رنگی هم برای روی میزها استفاده کنید یا اینکه صندلی های فانتزی نیز گزینه های خوبی به شمار می روند.
از دیزاین اکسسوری های خاص نیز استفاده کنید چون میز عروس و داماد واقعا چشمگیر بوده و میتوانید یک تاق پر از گل را برای بالایی میز استفاده کنید و میز را درون یک آلاچیق بگذارید.

تزیین جایگاه عروس و داماد با شمع

در طراحی و دیزاین تالار عروسی یکی دیگر از مواردی که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد شمع است. شما می توانید روی میز را با شمع تزئین کنید. شمع های متنوع وجود داشته است که هر کدام از آن ها زیبایی خاصی داشته است.
البته تزئین با تور نیز گزینه ی جالبی است که می توانید از آن نیز استفاده کنید که بسیار رایج نیز می باشد. برای تزئین جایگاه عروس و داماد ایده های زیادی وجود دارد که هر کدام از این تزئین ها با توجه به نظر و سلیقه شما میتواند تغییراتی داشته باشد.

باغ تالار عروسی شمس العماره ، با ایده هایی نو برای دیزاین جایگاه عروس و داماد در تالار عروسی همراه شماست.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >