سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مزد جهادگر کشته در راه خدا ، بیشتر نیست از مرد پارسا که معصیت کردن تواند لیکن پارسا ماند . و چنان است که گویى پارسا فرشته‏اى است از فرشته‏ها . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :27
بازدید دیروز :26
کل بازدید :146730
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/2/20
9:47 ص

آتش بازی در تالار عروسی

یکی از زیباترین و البته جذاب ترین قسمت ها در یک عروسی، آتش بازی است. اگر قرار است که برای مراسم تان یک سوپرایز ویژه داشته باشید آتش بازی را فراموش نکنید. همانطور که اشاره کرده ایم بیشتر عروس و دامادها دوست دارند تا مراسم عروسی شان به یادماندنی و باشکوه برگزار شود. هم برای خودشان و هم برای مهمان هایشان خاطره های خوبی را بسازند.
معمولا اتش بازی را به اخر مراسم اختصاص میدهند که البته این روزها در تالارهای پذیرایی این کار را انجام میدهند.

 هزینه ی آتش بازی در تالار عروسی

بیشتر تالارهای پذیرایی اتش بازی را خودشان به عنوان یکی از خدمات و امکانات به عروس و دامادها پیشنهاد میدهند. بنابر این در صورتی که دوست دارید هزینه های جشن شما کم شود بهتر است اینکار را به تالار عروسی بسپارید تا آنها اینکار را بدون هیچ دردسری برای شما انجام بدهند.

آتش بازی در باغ تالار عروسی

آتش بازی در باغ تالار عروسی

نوع آتش بازی در باغ تالار عروسی

با توجه به میزان بودجه ی که شما دارید میتوانید نوع آتش بازی را انتخاب کنید. پس بهتر است بدانید که هر چقدر میزان آتش بازی شما زیادتر شود میزان هزینه های شما نیز زیادتر می شود. شما میتوانید زمان آتش بازی را نیز بیشتر کنید و یک هزینه جداگانه به مسئول تالار بدهید و درخواست کنید تا طول زمان آتش بازی را زیادتر کرد تا عروسی تان شکوه بیشتری داشته باشد. البته برای جلوه بیش تر آتش بازی میتوانید از فشفه های رنگی نیز استفاده نمایید.

فضای آتش بازی

در آتش بازی در تالار عروسی برای اینکه شما بتوانید آتش بازی را داشته باشید نیاز به یک فضای باز دارید که البته وقتی مهمان های شما در فضای باز حضور داشته باشند اتش بازی جلوه زیادتری خواهد داشت. پس بهتر است از تالار یا باغ تالاری که قصد دارید مراسم شما در آن برگزار شود بخواهید تا یک فضا مخصوص آتش بازی در اختیار شما قرار بدهد. هیچ وقت سعی نکنید اینکار را خودتان انجام بدهید چون ممکن است اتفاق ناگواری برای مهمان های شما رخ بدهد و شما را از اتش بازی پشیمان کند.

مهمان هایتان را سورپرایز کنید

سعی کنید از پیش تر به مهمان های خود نگویید که قرار است در اخر مراسم عروسیتان آتش بازی در تالار عروسی داشته باشید و اجازه دهید آن ها در پایان مراسم سوپرایز شوند و از کاری که شما کرده اید به وجد بیایند.

بیشتر بخوانید در : قیمت تالار عروسی کرج و تهران

در چند سال اخیر در مراسم های عروسی استفاده کردن از آتش بازی و فشفشه بسیار محبوب شده است و بسیاری از زوجین که قصد دارند یک ایده نو را در مراسم شان داشته باشند آتش بازی را در اولویت قرار میدهند اما بهتر است قبل از اینکه بخواهید تصمیمی بگیرید نکاتی را در نظر داشته باشید که به زیباتر شدن مراسم شما کمک زیادی می کند:

پیش از هر چیزی به مکانی که قرار است عروسی شما در آن برگزار شود دقت کنید. آیا واقعا مکان مورد نظر مناسب اتش بازی است یا نه؟ مکان های باغ و جنگل یا مکانهای کوچک اصلا برای اتش بازی مناسب نیستند و ریسک بالایی برای آتش گرفتن دارند. اگر قرار است اتش بازی را انجام بدهید باید در یک حیاط بزرگ باشد و مکانهای چمن دار اصلا مناسب نیستند.

باغ تالار عروسی شیک و ارزان شمس العماره , با بهترین خدمات و جدید ترین سبک های برگزاری مراسم عروسی ، در خدمت شماست.

https://goo.gl/1hcRPg


  
  

همه چیز در مورد جشن پاتختی , باغ و تالار عروسی شمس العماره کرج : جشن پاتختی از جشن های می باشد که بعد از مراسم عروسی بسیار مهم است و افرادی زیادی دغدغه این را دارند که این جشن شان نیز به بهترین شکل برگزار شود. آیا شما می دانید که نحوه ی برگزاری این جشن چگونه است و چگونه می توان به بهترین شکل ممکن آن را برگزار کرد؟ ما را همراهی کنید تا بخوبی از نحوه ی برگزاری جشن پاتختی اطلاع پیدا کنید.

همه چیز در مورد جشن پاتختی

یکی از نگرانی ها و دغدغه های عروس خانم ها این است که مراسم ازدواج شان را بهترین شکل برگزار شود و البته از دغدغه های مرتبط مراسم پاتختی است. اگر بخواهیم مراسم پاتختی را مناسب برگزار کنیم نیاز است که آشنایی با دغدغه ها و راه حل ها داشته باشیم.

1) اولین سوال این است که آیا باید تمام خانم های را که به مراسم عروسی مان آمده اند به پاتختی هم دعوت کنیم؟

پاتختی یک مهمانی زناه می باشد و نیازی نیست که کسی را به این مراسم دعوت نماییم. قدیم ها به این شکل بود که مهمان ها فردای عروسی به منزل عروس و داماد می رفتند و مراسم پاتختی را برگزار می کردند ولی این روزها چون معمولا خانه ها مخصوصا خانه زوج های تازه عروس کوچک است در پایان عروسی اعلام می کنند که مراسم عروسی منزل مادر عروس است یا مادر داماد. معمولا مهمان ها زمانی که نسبتشان با شما نزدیک نباشد خودشان به مراسم پاتختی نمی روند چون هم باید کادو بدهند و هم زیادی به خرج می افتند و ترجیح می دهند همان کادوی عروسی را بدهند.

جشن پاتختی

جشن پاتختی

2) دومین سوال حضور آقایان در مراسم پاتختی می باشد که آیا باید آنها را نیز دعوت کنیم یا نیازی نیست؟

اگر بخواهیم سنتی به این قضیه نگاه کنیم آقایان نباید در مراسم پاتختی حضور داشته باشند ولی برخی از خانواده ها از میان آقایان آنهای که به عروس و داماد نزدیک هستند به همراه خانواده شان به پاتختی می روند و فامیل دور یکدیگر جمع می شوند و خوش گذرانی می کنند و لذت می برند. در برخی از خانواده ها که عروس و داماد نزدیک پدر و مادرشان زندگی می کنند خانم ها در یک خانه برای خود پاتختی می گیرند و آقایان نیز در یک خانه دیگر جمع می شوند تا پاتختی تمام شوند و به همراه همسرشان برگردند.

اطلاعات بیشتر در : مقالات تالار عروسی

3) تا چه ساعتی باید از مهمان ها پذیرایی کنیم؟

معمولا این جشن دو یا سه ساعت می باشد و با توجه به فصل عروسی زمان شروع و پایان آن مشخص می شود اما معمولا بین ساعت چهار تا هفت بعد از ظهر می باشد.

4) برای پذیرایی از چه نوشیدنی ها و خوراکی ها باید استفاده نماییم؟

عموما از شب عروسی شیرینی ، میوه ، کیک و غذا باقی می ماند که برگزار کنندگان آن را به خانه عروس یا داماد می فرستند. روز پاتختی میتوان از مهمان ها با همان کیک ، میوه و… پذیرایی کرد. اما با توجه به فصلی که مراسم برگزار می شود می توان از نوشیدنی های مثل عرقیجاتها، چای، قهوه و…نیز استفاده کرد.

5) اگر از کادو خوشمان نیاید چگونه از قبل به مهمان های خود بگوییم؟

معمولا برخی از عروس ها از کادوهای مثل ظرف های کریستالی، شمعدان، ساعت، قاب ، پتو و… متنفر هستند. هر چقدر که شما وضع خودتان و خانواده تان خوب باشد شاید مهمانهایتان نتوانند برای عقد و پاتختی شما کادو فراهم کنند. آن ها مجبورند به قسمت های مختلف شهر بروند و با توجه به بودجه ی که دارند یک کادو بخرند و هم بزرگ باشد و از هم از نظر ظاهری چشم را بنوزاد. در صورتی که شما مهمان های را می شناسید که همیشه وقتی به پاتختی ها می روند چنین کادوهای می آورند بهتر است از مادرتان بخواهید تا به آنها بگوید به جای اینکه کادوی را بخرند مبلغی را به عنوان هدیه به عروس و داماد بدهند. البته مادر شما نیز نباید مبلغ را جلوی همه اعلام کند و به مهمان ها بگوید که مبلغ را اصلا اعلام نمی کند. اینگونه شما می توانید با پول های که جمع شده است بهترین هدیه را برای خودتان خریداری نمایید.

6) چگونه می توانیم به فامیل اجازه ندهیم تا تمام زیر و بم زندگی مان را زیر رو نکنند؟

این رسم دیدن جهیزیه اصلا برای برخی از دختر خانم جذاب و جالب نیست چون افرادی برای فضولی هم که شده تمام موارد در کشوها و کمدها را می گردند. برای اینکه چنین اتفاقی نیوفتد میتوانید پاتختی را در تالار عروسی , منزل مادر خود یا مادرشوهرتان برگزار نمایید. مطمئن باشید این روز به خیر و خوشی تمام می شود.

talarshams.com

https://goo.gl/PQrwCT


  
  
<   <<   6