سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که راز خود را نهان داشت ، اختیار را به دست خویش گذاشت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :2
بازدید دیروز :1
کل بازدید :146229
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/1/9
5:51 ع

 

 

لوازم یدکی ماکسیما , قطعات یدکی ماکسیما , لوازم یدکی نیسان ماکسیما , فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی ماکسیما ,  خرید و فروش قطعات نیسان ماکسیما : یکی از محبوبترین خودروهای میان رده نیسان ماکسیما است که همیشه خواهان زیادی دارد . ازطرفی به دلیل قیمت مناسب آن برای افراد و خانواده های قشر متوسط جامعه خودرویی بسیار مناسب برای مسافرت و کاربردی می باشد . لذا خرید و فروش انواع مدل های ماکسیما در بازار ایران نیز رواج بالایی دارد . از طرفی مهمترین مسئله برای همچین خودروهایی تامین قطعات و لوازم یدکی ماکسیما و یا سایر محصولات شرکت نیسان می باشد .

 

تماس با ما

آدرس: خیابان اکباتان ( چراغ برق )، کوچه نفیسی پاساژ توحید طبقه 3 پلاک 67 فروشگاه سالک
تلفن: 02133937295 و 09121799040

 

 

لوازم یدکی ماکسیما , قطعات یدکی نیسان ماکسیما

در زیر مهمترین لوازم یدکی ماکسیما را که کاربردی و بسیار با اهمیت می باشد را عرضه می کنیم .

فروشگاه یدک ژاپن بزرگترین عرضه کننده انواع قطعات خودرو نیسان به ویژه قطعات یدکی ماکسیما در تهران می باشد. برای کشب آگهی بیشتر در رابطه با قیمت محصولات ما می توانید با ما تماس بگیرید.

لوازم یدکی ماکسیماآدرس: خیابان اکباتان ( چراغ برق )، کوچه نفیسی، پاساژ توحید طبقه 3 پلاک 67 فروشگاه سالک

تلفن: 02133937295 و 09121799040

همچنین فروشگاه یدک ژاپن برای ارائه خدماتی عالی و بهتر سفارشات شما بابت هر نوع لوازم یدکی ماکسیما را قبول می کند و در اسرع وقت اقدام به تهیه آن می کند.

لوازم یدکی ماکسیما

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قطعات یدکی انواع خودروهای روز دنیا می توانید با کارشناسان فروش ما در یدک ژاپن تماس گرفته و از خدمات  محصولات با کیفیت این کمپانی استفاده نمایید. لازم به ذکر است ، تمامی قطعاد وارد شده توسط کمپانی سالک ، دارای گرید A+ بوده و از استاندارد و دوام بالایی برخوردار می باشند ، همچنین قیمت مناسب محصولات ارائه شده در فروشگاه سالک کاملا رقابتی بوده و یکی از رموز موفقیت این کمپانی در بازار می باشد . جلب رضایت مشتریان هدف نهایی این شرکت در رابطه با فروش محصولات با کیفیت ، اورجینال و استاندارد می باشد. با نظرات سازنده خود ما را در امر خدمت رسانی یاری فرمایید.