سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] اگر دو پایم را در این لغزشگاه استوار ماند چیزهایى را دگرگون کنم . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :5
کل بازدید :146232
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/1/10
1:52 ص

 کانکس هیدروپونیک یا همان کانکس علوفه به سیستم های تولید علوفه مجهز هستند البته با روش ها و متدهای علمی و جدید . که می توانند علوفه های مورد نیاز دامداران را با توجه به نیاز آن ها تولید کنند . این دسته از سازه ها پیشرفته هستند و این توانایی را دارند که چندین برابر زمین های کشاورزی علوفه مودر نیاز افراد را تولید کنند .

کانکس علوفه , کانکس هیدروپونیک

کانکس علوفه , کانکس هیدروپونیک

مزایای استفاده از کانکس علوفه

استفاده از کانکس های هیدروپونیک مزایای زیادی دارد از جمله این که سبب کاهش قابل توجه هزیه های تولید علوفه و از بین رفتن و حذف کردن هزینه های اضافی انبارداری , و مهمتر این که استفاده از این روش برای تولید علوفه بهداشتی تر بوده و برای خریداران نیز به صرفه تر است زیرا سبب صرفه جویی در مصرف آب و به دنبال آن کاهش هزینه های مصرف آب و .. می شود .

 

استفاده از این سازه سبب شده است که دامداران دیگر نگران وضعیت و شرایط جوی و آب و هوایی نشوند . زیرا دیگر شرایط جوی هیچ گونه تاثیری در تولید علوفه ندارد . این سازه یک سازه ی جدید است که سبب شده است دامداران با خیالی آسوده به تولید علوفه ی مورد نیاز خود بپردازند و این نوع از کانکس ها توانسته است از هزینه های اضافی تا حدودی بکاهد .

قیمت کانکس علوفه

کانکس های هیدروپونیک و یا همان علوفه نیز به مانند دیگر سازه ها در اندازه ها و ابعاد دلخواه خریداران طراحی می شوند و در محل مورد نظر نصب می گردند . قیمت این دسته از کانکس ها نیز بسته به ابعاد , متریال , مواد اولیه به کار رفته در آن , جنس سازه و .. متغییر است و با یکدیگر فرق دارد .
جهت خرید محصول یا کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره های لازم در خصوص خرید کانکس , قیمت کانکس , کانکس دست دوم , کانتینر و .. با کارشناسان فروش مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید .

iranasazeh.com