سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، دانشمند نمی شود، تا اینکه . . . در برابر دانشش چیزی از کالای پست دنیا نگیرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :1
کل بازدید :146228
تعداد کل یاداشته ها : 252
103/1/9
2:49 ع

ویژگی ها و خصوصیات کانکس آرایشگاه : طراحان و مهندسین مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه اقدام به طراحی سازه جدید و پیش ساخته به نام کانکس آرایشگاه کردند . این نوع از سازه ها یک سازه ی جدید با کاربردی به روز است که امروزه طرفداران زیادی دارد . همانگونه که از نام این نوع از کانکس نیز پیداست کاربرد آرایشگاهی دارد . کانکس های آرایشگاه دارای مشخصات و ویژگی های خاصی هستند و در مکان های مختلف کاربرد دارد . شاید این سوال برایتان پیش آید که دلیل اصلی استفاده از این سازه در مکان های مختلف چیست ؟

کاربردهای کانکس آرایشگاهی از لحاظ مکان

از این نوع از کانکس ها در فرودگاه ها , ترمینال ها , نمایشگاه بین المللی و … استفاده می شود . محل نصب آین دسته از سازه ها در چنین مکان هایی باید به گونه ای باشسد که تمامی افر اد به آن دسترسی کامل داشته باشند و بدون دردسر بتوانند علاوه بر صرفه جویی در وقت بتوانند اگر قرار ملاقاتی دارند به آن برسند .

کانکس آرایشگاه

بنابراین نصب چنین سازه هایی در این مکان ها به یک نیاز ضروری تبدیل شده که مورد استقبال افراد قرار گرفته است . در کنار چنین کانکس هایی اکثرا فروشگاه های کیف , کفش و پوشاک نیز به چشم می خورد . این نوع از کانکس ها اکثرا به کار مسافرانی می اید که خسته از سفر در ترمینال ها و فرودگاه ها هستند و در سریعترین طمان ممکن هم می توانند اصلاح انجام دهند هم لباس مناسبی را تهیه کنند . بنابراین هدف اصلی از فروشگاه های پوشاک در کنار چنین سازه هایی احداث یک فروشگاه بزرگ نبوده است .

کانکس آرایشگاه و مشخصات آن

هدف اصلی افراد از مراجعه به چنین کانکس هایی آراستن صورت و ظاهر خود است که باید چنین سازه ای از طراحی زیبا و منحصر به فردی برخوردار باشد . مصالح به کار رفته در این سازه ها , ترکیب رنگ آن ها , محل نصب , نورپردازی فضا و .. همه و همه در زیبایی ظاهری یک کانکس آرایشگاه تاثیر دارد . دیوار پوش های این دسته از  ها باید از قابلیت شستشو برخوردار باشد تا نکات بهداشتی در ان رعایت شود و باید دارای امکاناتی از قبیل فضای انتظار افراد , روشویی جهت شستشوی سر و صورت قبل و بعد از اصلاح , نورپردازی عالی و تقریبا هر چیزی که مورد نیاز یک آرایشگاه است را باید دارا باشد .

نوشته‌های تازه

طراحی و نصب کانکس آرایشگاه

این دسته از کانکس ها در شرکت ایرانا سازه و در کارخانه تولید می شوند و به محل مورد دلخواه خریداران انتقال داده می شوند و در برخی موارد نیز بنابه شرایطی سازه باید در محل اجرا گردد و سپس نصب شود . محل قرارگیری و نصب این سازه اکثرا باید در محل پرتردد مسافرین و افرادی که رفت و آمد می کنند و همچنین در گوشه حیاط و یا دالان های فرعی باشد تا دسترسی به آن آسانتر باشد و از دید افراد مخفی نماند . این سازه ها اکثرا کاربری مردانه دارند یعنی از آن به عنوان آؤایشگاه های مردانه استفاده می شود ولی اگر کاربردی زنانه داشته باشند باید از فیلترهای لازم برای دید غیرمستقیم که به نوعی حفظ حریم نیز محسوب می شود برخوردار گردد .
جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش محصول می توانید با کارشناسان فروش مجموعه کانکس سازی ایرانا سازه تماس بگیرید و از نحوه ی خرید کانکس , قیمت کانکس , کانکس دست دوم , فروش کانکس و .. اطلاعات کسب کنید .